Hakutulokset

1. H

Kiimingin seudun äidit!!

Olis kiva saada meilikamuja kiimingin äideistä. Olemme muuttamassa sinne päin ja uusia tuttuja kaivataan.
  2. H

Työn häpyhuulten punoitus

Meillä tytöllä 2,5v on joskus häpyhuulten sisällä punoitusta. Lääkäri käski laittamaan sinne bepatheniä (pun). Välillä taas väri on normaali ja toisinaan taas kirkuvan punainen. Pissatessa ei valita, että sattuis. Tyttö käyttää yöllä housuvaippaa, päivisin ei ollenkaan. Ei kai ole...
  3. H

Varkaudesta äitejä..?

Täälläkin ois varkautelainen äiti, ikää mulla kohta 26v ja perheestä löytyy myös isukki 38v sekä pojat 06/01 ja 07/04. Laitan meiliosoitteeni jos haluat tutustua =) heta79@luukku.com
  4. H

Minkä ikäinen lapsi osaa jo oikein kirjoittaa nimensä?

3v8kk osaa kirjoittaa nimensä ja muitakin sanoja mikäli on malli. Koko ajan ollut ikäisekseen taitava piirtämään. Mutta, värejä ei opi vaikka kuinka opettais. Värisokea ei ole koska Puuha-Peten työkoneet värittää samanvärisiksi kuin ohjelmassa.
  5. H

lapsen lihavuus

Mun poika saman mittanen ja pari kiloo kevyempi. Minusta ja neuvolan mielestä täysin normaalin kokoinen. Mutta hyvä että neuvolassa huomautetaan asiasta ennen kuin lapsi on oikeasti lihava. Normaalia ruokaa saa mielestäni syödä niin paljon kuin napa vetää. Karkkien mehujen ja pullien määrää...
  6. H

Perätila + napanuora kaulan ympärillä

Ajattele ensin mikä olis lapselle paras vaihtoehto ja sit vasta itseäsi! Mulla eka oli perätilassa ja napaniora 2x kaulanympäri. Olin todella tyytyväinen sektioon, joka tehtiin mun ahtaan lantion vuoksi. Suunniteltu sektio on muuten paljon riskittömämpi vaihtoehto kuin hätäsektio!
  7. H

esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

Olen 32 vuotta ja asustelemme Jyväskylässä. Perheeseemme kuuluu kolme lasta, 9v poika, 7 ja 2 vuotiaat tytöt, sekä iskä 40vee. Työelämässä olen toistaiseksi :wave:
  8. H

Tupperin pursotin?

Tupperin pursotin on hyvä! Mahtuu iho satsi kerralla. Olen muuten vannoutunut Creme vispi:n käyttäjä (flora nykyään). Vaahdota kovaksi vaahdoksi (ei tule voita!) ja pursota reilusti. Itse olin aluksi liian varovainen ja pursotuksesta ei tullut siksi kaunista jälkeä. En ole leipuri minäkään...
  9. H

Lasten kotihoidon hinta:hyvästi ura

Minäkin kotona 6 vuotta, esikoinen aloitti eskarin juuri. Haen aktiivisesti työtä, viimeisimmässä tapauksessa pääsin kahden haastattelukierroksen läpi - minua ei kuitenkaan valittu, koska minulla on "niin pienet lapset, että ovat kuitenkin koko ajan kipeinä ja ei meillä ole varaa maksaa sinulle...

Yhteistyössä