Hakutulokset

1. S

Sauva kysely naisilta

\ Haha..kuulostaa hauskalta :laugh: ps. Dilperdosta voi käyttää myös yksin, siis nainen tai miksei mieskin (jos on B rapun poika) itse kuitenkin -exit only forever- :D
  2. S

Sauva kysely naisilta

\ Haha! Ei näköjään mee sunkaan päähän sellanen seikka, että en ole nyt kysynyt tässä threadissa miehistä, niiden vehkeistä, vehkeen käytöstä, saatikka tyydytyksen laadusta. Olen vain huumorilla heittänyt niin hauskoihin ja joidenkin kärkkäiden vanhojen piikojen jyrkkiin mielipiteisiin vähän...
  3. S

Sauva kysely naisilta

\ Jee! Loistavaa tekstiä! Yhdyn tähän,hehe.. B)
  4. S

Sauva kysely naisilta

Hmmm... Eipä tainnut olla lahja kovin mieleinen.Jos tämä oli vastaus niin ilmeisesti yllätys oli naiselle vähemmän mieleinen.... Heh..kyllä se oli ihan mieleinen. Ollaanhan me enempikin siitä puhuttu ja pitäähän noista asiosta avoimesti parin kanssa jutellakkin. Enkä mä ottanut siitä mitään...
  5. S

Sauva kysely naisilta

\ Täysin samaa mieltä olen kanssasi!
  6. S

Sauva kysely naisilta

heh..hieman taas sivut takkuaa.
  7. S

Sauva kysely naisilta

\ Jeps, eli ostin sauvan. Ikinä ei ennen ollut sauvaa käyttänyt. Ihan kiva kapistus, mutta ei pärjää alkuunkaan aidolle, että kyllä aito on aina aito kuulemma ja sehän oli kiva kuulla B) Mutta tosiaan tuohan on vain korvike.
  8. S

Sauva kysely naisilta

\ Jeps, eli ostin sauvan. Ikinä ei ennen ollut sauvaa käyttänyt. Ihan kiva kapistus, mutta ei pärjää alkuunkaan aidolle, että kyllä aito on aina aito kuulemma ja sehän oli kiva kuulla B) Mutta tosiaan tuohan on vain korvike.
  9. S

Sauva kysely naisilta

10. S

Sauva kysely naisilta

\ Sä oot ihana kun sä suutut :D Vai epänormaalia, tiädätkö että näitä epänormaalin "kumitikun" käyttäjiä on yllättävän paljon? Eikä nyt ollut edelleenkään kyse siitä, että kuinka pitkäksi aikaa pystyy kenenkin mies tyydyttää naisensa, naaprin Irman tai Keijon ajokoiran. Vaan kyselin naisten...
  11. S

Sauva kysely naisilta

\ Heh, et tainnut lukea koko threadia läpi? Nyt ei ole kyse tyydytyksestä tai siitä kuinkan mahtava kenenkin mies on B) vai onko miehelläsi sen verran iso slerba että tyydyttää sut pidemmänkin matkan takaa..haha? Eli kerrotaan nyt vielä että kaikilla ei välttämättä aina ole mahdollista joka...
  12. S

Sauva kysely naisilta

Hmm..jotain hämminkiä sivustolla luultavasti kun ei äskeinen viesti tullut näkyviin, mutta tässä vastaus nimimerkille Vieras. Huomasin kyllä että sinä et sauvoista pidä joten miksi vaivauduit edes vastaamaan kyselyyni?..heh. Kiitos kysymästä, kyllä meillä parisuhde toimii ihan hyvin :hug...
  13. S

Sauva kysely naisilta

\
  14. S

Sauva kysely naisilta

Kerro millaisesta hieromasauvasta itse pidät? Koko ja muoto yms. Ostin tuossa tyttöystävälleni sellaisen normi sauvan pikkujoulu lahjaks, ei mikään kaalimato tai mikään muukaan sellainen uusi juttu. Se on noin. 14cm jossa värinä mukana. Kovasti tykkäsi tuostakin :)

Yhteistyössä