\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 19:12 Vieras kirjoitti:
Ap:
Olet saanut vastauksia puolin ja toisin.Nyt on pakko kysyä: Miksi mollaat heti ne jotka eivät näe sauvoissa mitään järkeä? Onko sinulle todellakin niin kova piikki lihaan ettet ilmeisesti pysty antamaan naisellesi kunnon tyydytystä koska sauvan ostoon päädyit?
Haukut täällä toisten miehien varustusta, koska he eivät joudu tyytymään sauvoihin.Vetoat välimatkaan, mutta huonompaa tekosyytä en ole aikaisemmin kuullut.
Mikset voi ymmärtää sitä että jotkut miehet todellakin osaavat tyydyttää naisensa omilla avuilla, ei dildoilla.
Ja nyt täytyy mainita:
Siskoni kaveri oli saanut mieheltään dildon lahjaksi ja oli ollut erittäin pöyristynyt lahjasta.Se katsos kun antaa naisellekin tietyn kuvan...
Toivottavasti tämä nainen ei ole ollut sinun... Niinkuin joku täällä jo epäilikin; lahja ei näyttänyt olevan mieluinen. :\|
Haha! Ei näköjään mee sunkaan päähän sellanen seikka, että en ole nyt kysynyt tässä threadissa miehistä, niiden vehkeistä, vehkeen käytöstä, saatikka tyydytyksen laadusta. Olen vain huumorilla heittänyt niin hauskoihin ja joidenkin kärkkäiden vanhojen piikojen jyrkkiin mielipiteisiin vähän huulta
pyydän anteeksi jos olen jotakin/joitakin loukannut.
Mulla ei ole ongelmaa ton itsetunnon ja suorituskykyni kanssa, että sen takia ostaisin leikkikaluja jos sitä luulet. Oletko itse huomannut että olen saanut asiallisia vastauksia ja sitten heti niitä mielipiteitä että etkö osaa, eikö tyydyty naisesi? Noihan vasta kuulostaa naurettavilta. Annan vain samalla mitalla takaisin
Seurusteltiin jo mun armeija urani aikana ja olin todella paljon pois. Useimmiten olin 2 viikkoa ja joskus jopa yli 3 viikkoa pois kerralla ja pitkän aikaa. Ei silloin mitään sauvoja ollut vaan "olen niin hyvä tyydyttämään naiseni pitkäksi aikaa" ettei sellasia tarvittu. Niinkuin joku tokaisi että miehensä pystyy pidemmäksikin aikaa tyydyttämään..hehe. Mä voin kertoo, et suurin osa miehistä ei tyydy naisesta kovinkaan pitkäks aikaa. Kyllä ne halut tulee aika nopeesti takas sekä kaipuu rakastettuaan kohtaan.
Eli tässä on nyt kyse naisten mielipiteistä sauvoihin. En TODELLAKAAN odota että kaikki naiset pitävät sauvoista. Vaan heidän mielipiteitään tässä juuri kysellään ja yht`äkkiä minulle aletaan esittämään kysymyksiä vaikka kysyjä olen itse. Mutta ei se minua haittaa, enemmänkin huvittaa