pikkujoulujen jälkeinen elämä

• Viestiketjun aloittaja hoito
  • Ensimmäinen viesti
hoito

Olisko hyviä vinkkejä siitä miten kohdata työkaveri maanantaina,johon sekaannuin firman pikkujoulussa????
Teemme töitä toistemme kanssa lähes päivittäin. Huulta ollaan heitelty ja vähän tuhmiakin. En ole oikein saanut sen perusteella selvää onko hän kiinnostunut minusta vai ei. Olemme molemmat varattuja, enkä halua mitään suhdetta todellakaan hänen kanssaan jatkossakaan, kunhan tuli kännissä örvellettyä...
Yritin kyllä kysellä sitä onko hän kauemminkin katsellut minua. Olen työpaikkani nuoremmasta päästä ja olen ennenkin joutunut miesten ahdistelemaksi työpaikan pippaloissa. Voi helkkari tätä sotkua.

hoito
no siis jorattiin ja en mä ainakaan muista flirttaileeni,mutta tiesin kyllä, että saan hänet pokattua jos haluan ja olen aikamoinen flirttailija jos sillä päällä olen.Se sitten vaan johti siihen,että oltiin makkarissa. Eipä varmasti jäänyt kellekään epäselväksi mitä tehtiin,koska puutuimme muiden seurasta. Aika vanhoillistakin porukkaa on töissä, en kestä sitä että mua aletaan pitää jonain vamppina se takia,että olen nuori,hyväkroppanen ja kaunis. Toisaalta sitä saa mitä tilaa ja ehkä otse olin sillä asenteella,että otetaan yksi sulka hattuun. Yleensä en ole ja nyt v.....taa.

Eipä mun hänelle varmaan tartte mitään sanoo,jos hällä on asiaa niin kertokoon asiansa, vannotin kyllä ettei tarvitse sitten alkaa miesporukassa rehentelemään ja hän sanoi,ettei kuulu hänen tapoihinsa. Ymmärsin,että hän halusi vain seksiä. Ja muut työkaverit saa juoruta niin paljon kun haluavat.

nainen
Niin no onhan tuo varmaan aika hankala ja inhottava tilanne varsinkin, jos työporukka on tollasta. Mutta, sattuuhan sitä muillekin aina ja kerranhan täällä vaan eletään. =)

Samaa mieltä
Kerranhan täällä vain eletään.
Työkaverit tuskin levittävät mitään juttuja, koska eihän kahden aikuisen ihmisen tekemiset voi olla muiden asia. Tuskin nyt kukaan niin alhainen olisi, että pilaisi kahden ihmisen parisuhteen puhumalla teidän henkilökohtaisesta asiasta. Puhuminenhan pilaisi lopullisesti parisuhteenne tai ainakin saisi omatuntonne vaivaamaan teitä loppuikänne. Ette kykenisi koskaan enää luottamukselliseen suhteeseen, vain koska joku on mennyt teistä kielimään. Puhuminen ei pilaisi pelkästään pilaisi teidän suhdettanne ja ammattillista uskottavuuttanne, koska kyllähän moinen puhe veisi uskottavuutenne ihan missä tahansa muussakin asiassa. Kaiken lisäksi molempien tutut ja sukulaiset saisivat kärsiä lopunikäänsä ja vain koska jotkut eivät kertakaikkiaan osaa olla juoruamatta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 18:25 hoito kirjoitti:
Aika vanhoillistakin porukkaa on töissä, en kestä sitä että mua aletaan pitää jonain vamppina se takia,että olen nuori,hyväkroppanen ja kaunis. Toisaalta sitä saa mitä tilaa...
... :eek: Ööh...niin minkä takia? Ei suinkaan hyvän kropan, nuoruuden tai kauneuden takia! Vampit on jotain ihan muuta. Sori, en ymmärrä pätkääkään käyttäytymistäsi. YÄK!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 22:17 Samaa mieltä kirjoitti:
Kerranhan täällä vain eletään.
Työkaverit tuskin levittävät mitään juttuja, koska eihän kahden aikuisen ihmisen tekemiset voi olla muiden asia. Tuskin nyt kukaan niin alhainen olisi, että pilaisi kahden ihmisen parisuhteen puhumalla teidän henkilökohtaisesta asiasta. Puhuminenhan pilaisi lopullisesti parisuhteenne tai ainakin saisi omatuntonne vaivaamaan teitä loppuikänne. Ette kykenisi koskaan enää luottamukselliseen suhteeseen, vain koska joku on mennyt teistä kielimään. Puhuminen ei pilaisi pelkästään pilaisi teidän suhdettanne ja ammattillista uskottavuuttanne, koska kyllähän moinen puhe veisi uskottavuutenne ihan missä tahansa muussakin asiassa. Kaiken lisäksi molempien tutut ja sukulaiset saisivat kärsiä lopunikäänsä ja vain koska jotkut eivät kertakaikkiaan osaa olla juoruamatta.
Ei tuo uskottavuutta veisi mitenkään. Tosin joku voi kertoa aviopuolisolle, jolloin suhde tuhoutuu. Pettäjän tie on kivinen ja ihan aiheesta. Sinkuille tuo olisi normaalia käytöstä.

Kerro miehellesi asiasta, ennenkuin joku muu ehtii ensin.

Mies
Uskottomuudesta tulee aina mieleen, että parisuhde on silloin jo päättynyt ja päättyminen vain varmistetaan harrastamalla seksiä muiden kanssa. Ei lopultakaan ole merkitystä, jos parisuhteen muodollinen puoli jatkuu vuosiakin sen jälkeen, koska uskottomuus kertoo parisuhteen olevan merkityksetön.
Sivusta seuranneena olen nähnyt miten eronneella on aina eron jälkeen kiihkeä sinkkuvaihe, jonka aikana on seksisuhteita sinkkutyyliin.Seksillä vieraan kanssa yritetään vauhdittaa suhteen unohtumista. Unohtaminen siltikin kestää paljon kauemmin, kuin halutaan myöntää. Voisiko esimerkiksi kymmenen vuotta elämästä pyyhkiä pois ihan tuosta vain.
Parisuhteen aikaiset uskottomuudet ovat jo alustavia suhteen unohtamisrituaaleja, (vaikka suhde jatkuisikin). Seksologit puhuvat tästä ilmiöstä ''suhteen muuttumisesta kämppäkaverisuhteeksi''.
Vaikka olisi kuinka vapaamielinen, niin kyllä minä ainakin epäilen eronneen tai sivusuhteita harrastavan kykyä hoitaa mitä tahansa muutakin asiaa. Onhan hän vaikeuksissa jo omienkin asioidensa kanssa, joten miten hän olisi kykenevä hoitamaan varsinkaan mitään vaativaa muuta työhönkään liittyvää tehtävää.
Jos joutuisin valitsemaan yhteistyökumppania, johon pitäisi pystyä luottamaan ja jonka ammattitaito olisi hyvä, niin omassa parisuhteessaan onnistunut olisi luonnollisesti uskottavampi. Mies jolla ei ole itsehillintää sen vertaa, että pystyisi pitämään pippelinsä housuissaan, tuskin kykenisi vastustamaan kiusauksia muissakaan asioissa. Mies joka valehtelisi ja pettäisi tärkeimmässä ihmissuhteessaan, tuskin pystyy olemaan pettämättä työasioissakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 08:31 Mies kirjoitti:
Uskottomuudesta tulee aina mieleen, että parisuhde on silloin jo päättynyt ja päättyminen vain varmistetaan harrastamalla seksiä muiden kanssa. Ei lopultakaan ole merkitystä, jos parisuhteen muodollinen puoli jatkuu vuosiakin sen jälkeen, koska uskottomuus kertoo parisuhteen olevan merkityksetön.
Sivusta seuranneena olen nähnyt miten eronneella on aina eron jälkeen kiihkeä sinkkuvaihe, jonka aikana on seksisuhteita sinkkutyyliin.Seksillä vieraan kanssa yritetään vauhdittaa suhteen unohtumista. Unohtaminen siltikin kestää paljon kauemmin, kuin halutaan myöntää. Voisiko esimerkiksi kymmenen vuotta elämästä pyyhkiä pois ihan tuosta vain.
Parisuhteen aikaiset uskottomuudet ovat jo alustavia suhteen unohtamisrituaaleja, (vaikka suhde jatkuisikin). Seksologit puhuvat tästä ilmiöstä ''suhteen muuttumisesta kämppäkaverisuhteeksi''.
Vaikka olisi kuinka vapaamielinen, niin kyllä minä ainakin epäilen eronneen tai sivusuhteita harrastavan kykyä hoitaa mitä tahansa muutakin asiaa. Onhan hän vaikeuksissa jo omienkin asioidensa kanssa, joten miten hän olisi kykenevä hoitamaan varsinkaan mitään vaativaa muuta työhönkään liittyvää tehtävää.
Jos joutuisin valitsemaan yhteistyökumppania, johon pitäisi pystyä luottamaan ja jonka ammattitaito olisi hyvä, niin omassa parisuhteessaan onnistunut olisi luonnollisesti uskottavampi. Mies jolla ei ole itsehillintää sen vertaa, että pystyisi pitämään pippelinsä housuissaan, tuskin kykenisi vastustamaan kiusauksia muissakaan asioissa. Mies joka valehtelisi ja pettäisi tärkeimmässä ihmissuhteessaan, tuskin pystyy olemaan pettämättä työasioissakaan.

Sporttimies2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 21:18 Sporttimies kirjoitti:
\

maratonmies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 01:12 Sporttimies2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 21:18 Sporttimies kirjoitti:
\

Yhteistyössä