Hakutulokset

1. N

Tammikuun inssipiinailijat!

Tuossa kirjottelinkin tämän hetken kuulumiset omaan aloitukseen. Eli kolmatta inssiä/induktiohoitoa kohti mennään nyt sitten ja entistä pienemmin odotuksin, varsinkin kun tämä viimeisin ei edes onnistunut munasolua tuottamaan... :attn: Oli itelläkin jotenkin sellainen olo, että nyt ei toiminut...
  2. N

Huonoja uutisia sitten

\ Niin. Jos me nyt toinen lapsi saadaan, niin ikäeroahan tulee semmoiset nelisen vuotta ainakin... Ja kyllä tämän lapsettomuusasian kanssa on painittu useampikin vuosi, myös tuon ensimmäisen kohdalla. Ei ole luomulapsi hänkään. Ja niinhän sitä ajatteli silloin, että kun nyt yhden saisi... Vaan...
  3. N

Huonoja uutisia sitten

Lääkäri soitti ja kertoi sitten huonoja uutisia. Eli minä en nyt sitten ole ovuloinut ollenkaan, sillä keltarauhasarvot olivat matalat. Eli käteen meni tämäkin injektiohoito. Nyt olisi sitten vielä yksi hoitosetti ja sitten puolen vuoden odotus keinohedelmöitykseen... Eli ei tule meille vauvaa...
  4. N

Kohtaaminen jännittää

\ Kysehän ei ole siitä, ettenkö olisi heidän puolestaan iloinen! Ei se ole minulta pois jos joku toinen on raskaana! :o Tilannetta vaan mietin... Ja heillä on ollut useita mahdollisuuksia kertoa, mutta eivät ole kertoneet. Lähinnä tässä vaivaakin se, että lapsettomuudesta kärsiviä varotaan...
  5. N

Kohtaaminen jännittää

Mitenkähän tässä oikein voisi suhtautua "oikealla tavalla"... Sukulaispariskunta on pitkästä aikaa tulossa käymään ja olemme kautta rantain saaneet tietää asiasta(epäiltiin itse, nähtiin eräässä sukujuhlassa ja raskaus näkyi jo ja sitten kuulttiin miehen äidiltä vahvistus asiaan). Itse he...
  6. N

Pietu!!

Hei mammu! Käyppä odotuspuolella katsomassa lapsettomuuspuolelta siirtyneiden pinoa. Siellä taitaa olla tuoreimpia uutisia. :D
  7. N

Juu, Joulu se onneksi pitää ajatukset välillä muualla. :xmas: Mulla ei nyt sitä tiputtelua kummempaa vuotoa sitten tullutkaan, mutta elän sillä ajatuksella, että jotain häikkää oli taas ja tammikuussa katotaan uusi kierros. Terolutit syön vissiin seuraavaksi minäkin, sillä ilman niitä ei kyllä...
  8. N

No on tämä veivaamista...

Ei sitä uskalla toivoakkaan... On niin monta kertaa jo tultu alas rytinällä. Mutta kiitos toki peukutuksesta. Pelottaa vaan kun yleensä nämä poikkeamat tarkottavat hoitomuodon epäonnistumista... :attn:
  9. N

No on tämä veivaamista...

Siis ihme ollakko vai eikö olla-menkat mulla... Tiistaina alkoi tiputtelu (siis olikohan 11 pv pregnylin pistämisestä) joka jatkui eiliseen iltaan. Nyt ei ole taas mitään näkynyt... Ja vuotoa on tullut siteeseen yhteensä ehkä teelusikallisen verran. Onko nämä nyt oikeasti kuukautiset vai ei...
  10. N

\ No munkin pitää kokeilla tätä kikkaa (yleensä toimii aina...). Eli minulla kanssa tosi niukkaa ollut nyt jostain syystä. Eli tiistaina alkoi tuhruttaa, ja nyt näyttäisi siltä että sekin on loppu. :o Yleensä minulla on toisena päivänä "kipupäivä" ja vuodan niinkun niagara... Vaan nyt ei ole...
  11. N

No tähän pinoonhan sitä sitten minäkin vissiin kuulun... Näillä näkymin siis syön terolutit tässä kierrossa ja seuraava alkaa tammikuun alusta (mikäli vanhan kaavan mukaan menee niin 1.1.2007.). En tiedä tehdäänkö mulle sitten inssi vai mitä seuraavaksi on luvassa. Viime kierto oli ilman inssiä...
  12. N

Pessimistihän ei pety...

Niinpähän ne menkat sitten alko... :( Hoen nyt sitten vaan että kyllähän tämä oli odotettavissa... :attn: Ja lääkärin pitäisi soittaa vasta kahden viikon päästä. Jos nyt sitten syön terolutit seuraavaksi, niin seuraava yrityskerta sattuisi laskelmien mukaan tammikuun ekalle viikolle, eli...
  13. N

Pessimistihän ei pety...

Ei hittolainen! Nyt on ihan selkeä tunne, että menkat alkaa justiinsa... \|O :'( Vaan voiko ne alkaa jos pregnylistä on vasta puoltoista viikkoa?? (11 pv) Eikös sen pitäs 14 päivää mennä? :attn:
  14. N

Pessimistihän ei pety...

\ Mitä lääkkeitä sinulla on ollut? Mietin vaan, että olisiko ne sitten samat mitä nyt on ollut vai jotain ehkä vielä lisäksi?
  15. N

Pessimistihän ei pety...

Nyt alkaa tosissaan tuntua siltä, että menee kohta ihan masennuksen puolelle... Hermo on tosi tiukalla ja ihan satavarma olen että ei taaskaan tärpännyt. :( Miten sitä voikaan olla näin negatiivinen...? Koko ajan vaan miettii, että mikähän olisi sitten seuraava askel hoidoissa ja milloin se...
  16. N

Pessimistihän ei pety...

Niinhän se on, että kun toivoa ei uskalla ja pahinta pelkää, niin ei tipu niin korkealta... Menossa on siis pp 6 ja ihan on menkkamaisia tuntemuksia... Voiko ees olla näin varhain? Viimeksi menkat alkoivat tasan viikko s-prog. testistä. Se olisi mulla maanantaina edessä taas... Pitäisi vissiin...
  17. N

kiva aihe

Meillä on jo yksi lapsi ja siis sekundaarinen lapsettomuus kyseessä (pco ollut jo aikapäiviä ja näköjään pahentunut kun ei clomifenit enää auttaneet...). Mutta siis... Esikoisen kanssa valmistellaan joulua ja se saakin hyvin ajatuksia aina muualle. =) :heart: Pipareita ja torttuja voisi...
  18. N

Justiinsa juu

Niin, meillä nyt oli nuo lääkärin suosittelemat "sydänpäivät" jolloin piti touhuta. Nyt on oltu joka toinen päivä. Kai se tulee tälleen jos on tullakseen... Ovulaatiosta minulla ei todellakaan ole mitään havaintoa. En tunne sitä mitenkään tai ole itse erityisen "himokas" niihin aikoihin. Voihan...
  19. N

Justiinsa juu

Kyllä se on jännä, että sillon kun pitäsi touhuta ahkerasti päivittäin, niin käykin niin että innosstus hiipuu ja on tylsää koko homma... :( "sydän päivät" kyllä jaksettiin ja meni pari päivää ylikin, mutta ei enää jaksaisi... Ja pessimistinen fiilis nyt sitten on koko homman suhteen. Taisi taas...
  20. N

Onnistuikohan..?

Huh! =) No hyvä että ei haittaa... Nyt sitten vaan ahkeroimaan ja toivomaan parasta... ;)

Yhteistyössä