Huonoja uutisia sitten

Lääkäri soitti ja kertoi sitten huonoja uutisia. Eli minä en nyt sitten ole ovuloinut ollenkaan, sillä keltarauhasarvot olivat matalat. Eli käteen meni tämäkin injektiohoito. Nyt olisi sitten vielä yksi hoitosetti ja sitten puolen vuoden odotus keinohedelmöitykseen... Eli ei tule meille vauvaa ainakaan vuoteen... :'( En nimittäin enää jaksa noihin meneillään oleviin hoitoihin uskoa. Masentaa ja itkettää ja harmittaa, kun on tuo kaksivuotiaskin alkanut jo pikkuveljeä kysellä... Mitenkä sille sitten selittää että ei meille tule? :'( :'( Että näin kivaa joulua sitten tänne...
 
möööö
Kaksi vuotta on vielä pieni ikäero. Ei kannata panikoida.
En tiennytkään, että sinulla on jo lapsia. Itse panikoin sitä, etten saa ehkä ensimmäistäkään.
Mutta kait se on sitten yhtäläinen järkytys missä tilanteessa tahansa, että raskautta ei kuulu. Minulla tosin enemmän halu saada edes se yksi lapsi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 15:51 möööö kirjoitti:
Kaksi vuotta on vielä pieni ikäero. Ei kannata panikoida.
En tiennytkään, että sinulla on jo lapsia. Itse panikoin sitä, etten saa ehkä ensimmäistäkään.
Mutta kait se on sitten yhtäläinen järkytys missä tilanteessa tahansa, että raskautta ei kuulu. Minulla tosin enemmän halu saada edes se yksi lapsi.
Niin. Jos me nyt toinen lapsi saadaan, niin ikäeroahan tulee semmoiset nelisen vuotta ainakin... Ja kyllä tämän lapsettomuusasian kanssa on painittu useampikin vuosi, myös tuon ensimmäisen kohdalla. Ei ole luomulapsi hänkään. Ja niinhän sitä ajatteli silloin, että kun nyt yhden saisi... Vaan ihan yhtä kipeältä nämä epäonnistumiset tuntuu nytkin. :(
 
mööööö
Itsekin olen syntynyt 1978 ja sitä ensimmäistä kuumeilen.
Inhottava tilannehan se on, ja tuplasti ikävä kun toinenkaan ei tule helposti.
Joskushan tapahtuu näitä raskauden tuomia parantumisia ja toinen tuleekin luomusti.
Elämä ei ole aina helppoa. :attn:
 
Mulla on 8-vuotias poika edellisestä "suhteesta".Itsenäisyyspäivänä alettiin hengaileen yhdessä ja tammikuun alussa sain tietää että odotan.Niin sitä silloin luuli että lapsia tulee kun itse haluaa.Nyt sitten onnellisesti naimisissa ja ja 2004 alkuvuodesta vauvaa kovasti kaipailtu.Meillä tulisi jos toista koskaan saa niin ikäeroa vähintään n.10 vuotta.Että leikkikaverista ei oikein voi puhua :/
 
[

Niin. Jos me nyt toinen lapsi saadaan, niin ikäeroahan tulee semmoiset nelisen vuotta ainakin... Ja kyllä tämän lapsettomuusasian kanssa on painittu useampikin vuosi, myös tuon ensimmäisen kohdalla. Ei ole luomulapsi hänkään. Ja niinhän sitä ajatteli silloin, että kun nyt yhden saisi... Vaan ihan yhtä kipeältä nämä epäonnistumiset tuntuu nytkin. :(
[/quote]

Tosi on.
 

Yhteistyössä