Hakutulokset

1. ticotico

RUOKAHAASTE Vol: 21

Porsaan sisäfileetä herkkusienikastikkeella Ohjetta saatte sitten myöhemmin :)
  2. ticotico

RUOKAHAASTE Vol: 20

Ens viikolla siis paljon maksakastikkeita :D Ei vaan, hiano aihe. Joutuu itekkin ekan kerran väsäämään jotain maksasta, oon tähän asti välteylly kyseistä ruoka-ainetta, vaikka kovasti siitä tykkäänkin :)
  3. ticotico

*****Ruokahaaste vol.19 ÄÄNESTYS******

Jippii Päätön :)
  4. ticotico

*****Ruokahaaste vol.19 ÄÄNESTYS******

Päättömälle ääni, nam :p Ja oi kun kivasti tuli taas kuvia :)
  5. ticotico

RUOKAHAASTE vol. 19

Jes, kiitti. Inhottaa kun tietää ettei kerkee ja sit vahtaa kelloa että jos jossain välissä kumminkin yrittäis :D. Hyvä tällein varmistaa ettei tarvii panikoida :)
  6. ticotico

RUOKAHAASTE vol. 19

Voisko joku tehdä tänään äänestyksen, en millään kerkiäis :)
  7. ticotico

RUOKAHAASTE vol. 19

Rusettipastaa sinihomejuusto-kinkkukastikkeella Rusettipastaa 300g ranskankermaa tahi smetanaa rasia herkkusieniä (neljään osaan pilkottuna) 75g sinihomejuustoa 170g keittokinkkua (kuutioina) 1 rkl persiljaa (pilkottuna ja koristeksi) suolaa, pippuria ranskankerma ja sienet...
  8. ticotico

RUOKAHAASTE vol. 19

Mun luomukseni valmistuu huomenna :)
  9. ticotico

Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

Jostain syystä tykkään tästä kuvasta hirmu paljon... En nyt sanois että oon kauneimmillani :D. Uuden kuvan laitan varmaan joskus kesällä, jahka mun "muodonmuutokseni" on valmis :)
  10. ticotico

Ruokahaaste vol.1 ÄÄNESTYS

Mä poistun hetkeksi linjoilta, mutta palailen tsekkaamaan että kuka lopulta voiton vie :)
  11. ticotico

Voi kun ei voi kaikkia äänestää :D
  12. ticotico

Taas vähän nostelen :)
  13. ticotico

Onpas mukava, kun ruokia taas nuinkin hyvin tuli mukkaan... Ja samalla nostoa :)
  14. ticotico

Nii ja ohjeet tosiaan täältä http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2090439-ruokahaaste-vol-18-kala/
  15. ticotico

Ja näköjään jäi 8 uupumaan tuosta otsikosta, elekää antako sen häiritä
  16. ticotico

Kyllä ei majoneesia voita mikkään, vaikka se onkin nounou-listalla :D, Kerpeleelle menee mun ääneni :D
  17. ticotico

Siinäpä olis... Ja aikaa sit on sinne 21.23. Sori että meni hiukan myöhäiseksi tämä äänestys
  18. ticotico

pypylleröinen: Kalakeitto ja mätileipä Kerpele: tonnikalamajoneesi ticotico: TortillaChipsPitsa Mamma italiana: kampelaa alla sorrentina Aijaa.com - 9507156.jpg Helekkarin Heittomerkki: Paistettua lohta PinkLily: tonnikalapiiras
  19. ticotico

Ruokahaaste vol.18 kala

Tadaa! TortillaChipsPitsa :D Tortilla Chipsejä (juusto) Juustoraastetta tonnikalaa salamisuikaleita tomaattia salsadip kastiketta (medium) Pellille tortillachipsejä, sillein että pelti peittyy, ei mielellään kauheesti chipsejä päällekkäin :). Tonnikala, salami ja muut...
  20. ticotico

Ruokahaaste vol.18 kala

Totta totta... Mutta jos kumminkin lohipiirakkaa tahi lohipasteijoita :)

Yhteistyössä