Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

Juhuu arvon leidit ja neidit.. :flower: Tuota painoa on näköjään muutamat ihmetelleet. Mulla kans sellainen tilanne päällä, että alkupaino: 51kg ja sen jälkeen viikolla 23 61,5kg ja viikolla 28 (nyt) 62,5kg.. Eli viimeisen viiden viikon aikana tullut vain ja ainoastaan YKSI kilo.. Mä kun...
  2. P

Gallup!

Heippa heippa!! B) B) 1. Raskausviikot ja laskettu aika? 27+3, 06.09.07 2. Yleisvointi/mieliala? Ok, itkuisuus ja ärtyneisyys tulleet takas äskettäin 3. Oletko kärsinyt pahoinvoinnista? En. 4. Ikäsi, isän ikä ja odotatteko esikoista? 22, 29, esikoinen 5. Oletko kärsinyt yhtään...
  3. P

Tyttö vai poika???

Vanhankansan uskomusta.. Juuri tuolla tavalla "ennustavat" kumpi tulossa. Kyllä äiti tietää parhaiten ja ultrat myös.. Olet jo niin ihanan pitkällä... :flower: :flower: :flower: T, rv 27+0 =)
  4. P

sairaslomalle kipujen takia

Saat sairaslomaa todella helposti jos menet ja haet sitä lääkäriltä.. Esim. selkäkipu on sellainen mistä saa ja varsinkin jos on fyysistä työtä. Aina voi hieman liioitella mikäli lääkäri ei olisi antamassa saikkua.. Sillä tiedän ainakin itse miten vaikeaa on olla töissä kun selkään ja lantioon...
  5. P

???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Juhuu, mitä syysmammat.. Ihanaa ihanaa ihanaa... Siis että pienen pieni nyytti on masussa ja se potkii mua kylkiluihin niin että välillä on hankala olla mitenkään päin :D Oltiin eilen perhevalmennuksessa. Aikas kiva paketti tietoa. Mielenkiintoinen luento. Seuraavalla kerralla...
  6. P

???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Heippa heippa kaikille!! Enpä olekaan tänne juuri yhtään kirjoitellut, enemmän seuraillut mitä teille kuuluu.. :) Balikille tahdon alkuun antaa voimahalin, :hug: Täälläkin jo tiedetään että erittäin aktiivinen poika asustaan mahassa.. Todella vahva poika olo mulla olikin rakenneultraan...

Yhteistyössä