Tyttö vai poika???

olikos se niin että jos masu "kasvaa" edessä niin poikaa veikkaillaan, ja jos sivuille "leviää" (ns.näkyy takaapäin) niin ois tyttö?!?!?
ihmetyttää.. nimittäin kaikki arvelevat että poika tulee vaikkakin ultran mukaan tyttö.
riippuu varmaa ihan ruumiinrakenteestakin että miten masu kasvaa...

Muuten vain kysyin....

satu82+masuasukki 39+1

Vanhankansan uskomusta.. Juuri tuolla tavalla "ennustavat" kumpi tulossa. Kyllä äiti tietää parhaiten ja ultrat myös..

Olet jo niin ihanan pitkällä... :flower: :flower: :flower:

T, rv 27+0 =)

Mulla kasvoi esikoisesta maha ns. poikamalliin ja poika tuli. Kuopuksesta maha oli semmonen leveä ja lässähtänyt tyttömaha ja poika tuli =) Tästä kolmannesta ei osaa vielä mahanmuodosta veikkailla, kun joulukuussa vasta laskettu.

Minun mahasta monet arvioineet sen mukaan, missä kohti ollut korkeussuunnassa.. useimmat sanoneet, että ylhäällä oleva on tyttö ja alhaalla oleva poika.
Sukupuoli on meillä ultran mukaan tiedossa, joten ihan jännä katsastaa, miten monella menee oikeaan :)

mulla äitini veikannut ekasta ja tokasta että tyttö tulee,ja niimpä sieltä tuli tytöt.mulla mahan malli sellanen ollut että istuessa ei ole masua huomannut.nyt kolmatta odotan,ja en nyt oikein tiiä että kumpihan sieltä vois tulla.samanlaiselta lättä mahalta tää vaikuttaa kun edellisetkin.

rv 22+5

Mulla oli esikoisesta sellainen ns "tyttömaha" pitkä ja leveä. Kaikki veikkasivatkin mahan muoton perusteella tytöksi, mutta poika sieltä tuli.

Nyt tässä kakkosessa on ns "poikamaha": suoraan eteenpäin oleva rantapallo =) Ja useammassa ultrassa tulokas sanottu pojaksi (4d ultrassa oli lääkäri 100% varma asiasta). Että eipä näytä ainakaan minulla mahan muoto sukupuoleen vaikuttavan ;)

rv 37+3

Yhteistyössä