Sanoisin että kannattaa! Mulla ei ole vielä kokemusta varsinaisesta käytöstä mutta mies ymmärtää noiden juttujen päälle ja sanoi että saman tien vaihdetaan keväällä molemmat istuimet kunhan uusi auto tulee! (meillä ei tällä hetkellä isofixiä)
Se on tavallaan myös "sijoitus" tulevaisuuteen koska...
meillä oli vielä kuukausi sitten sama ongelma.
käytettiin hydroa ohjeen mukaan kax päivää ja ohi meni.
epäillään isin kanssa että saatto johtua pampers vaipoista ku saatiin lahjax ja kokeiltiin.
meille käy näköjään vaan libero.
tässä sen huomaa että vaipat ja lapset on niin erilaisia.
ei kaikki...
eikö tikkurilasta tosiaankaan ole ketään?
kauempaakin kelpaisi,mutta usein tapaaminen jää yhteen kertaan juuri matkojen takia.
mulla on 1v7kk tyttö ja ite oon 25v.
asutaan ihan keskustassa.
mirka.lepisto@pp.inet.fi
Kieltämättä nuo mammanpojat ottaa välillä hermoon. Niillä on kyllä paha taipumus "kostaa" pettämällä. Ajan myötä alkavat projisoida omia ongelmiaan alistamalla ja nöyryyttämällä.
Alistuva mies ei välttämättä ole hyvä mies... ihan kaikessa mielessä. Onko kyseessä sitten aito välittäminen vai...
Valitettavasti tuntuu siltä että lähes kaikki pettävät. En olis omasta siipastanikaan uskonut, on tosi kiltti ja kunnollinen ja kaikki kaveritkin oli sitä mieltä että onpa mulla hyvä mies. Niin vaan yx kaunis päivä kaikki romahti ja yli vuoden jatkunut suhde paljastui. Sen jälkeen on kyllä...