Hakutulokset

1. kadak

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Santulle ONNEA!!! Tulipas ylläri :) :flower: Ihanaa, että on paljon kivoja uutisia ja oloja täällä. Jouluruoka-aineet odottaa tuolla, että tämä äiti jaksaisi niillä jotain väkertää. ( . ) Itse tappelen taloyhtiön kanssa asunnon kosteusongelmista ja eilen sain siitä sellaiset...
  2. kadak

Kaikki tekstit luin, mutta aina sitten tässä kirjoituskohdassa unohtuu, että kuka mitäkin laittoi :saint: eli siis kaikille tasapuolisesti hyvää tiistaita ja halauksia! Piianen voimia sinulle kovasti ja fanttomin tilanne jännittää, että josko olis jo pieni kohta sylissä!!! Hurjia...
  3. kadak

Huhtitaaperot 2009 *Marraskuussa*

Halit kaikille! Nukkumisesta, meillä siis nukuttu niitä täysiä öitä vihdoin tässä viimeisen kuukauden aikana. Ihan uskomatonta näin yli 1,5 vuoden odottelun jälkeen. Ei tiettykään ihan joka yö sellaista luksusta. Mutta siis tikrun kanssa kasin aikaan puuro, sitten maito ja iltasatu...
  4. kadak

Miksei mun sairaalakassiin ole kukaan älynnyt ostaa suklaata !?!? :) Cisu, eikös se liittynyt perätilassa olemiseen, että jos on nurinniskoin, niin sitten makuuasennossa sairaalaan vesien menon jälkeen. Jos bebe on pää alaspäin jo, niin sitten voi mennä normisti, vaikkei olisikaan pää...
  5. kadak

Huomenta tytöt, Haitulalle kovasti onnea pikku prinssistä! :flower: ja unelmahötölle voimia edelleen ja kiitokset synnytyskertomuksesta. Aina konkretisoituu lisää tämä omakin tilanne tai siis että kohta se synnytys on vääjäämättä edessä. ) .) Oma olo vähän päänsärkyinen ja äreä koko ajan...
  6. kadak

Piiaselle ison iso halaus :hug: niin se elämä heittelee, voimia kovasti. Onneksi kuitenkin pääsit hoitoon ajoissa!
  7. kadak

Espoir, no en tuota nyt noin suoraan edes tarkoittanut, harmitti ja provosoiduin vaan, kun oli niin töksähtävää tekstiä taas. Raskaana olo on todellinen poikkeustila elimistölle (ainakin minulla) ja ei tunnu yhtään luonnolliselta. Kroppa on muuttunut todella paljon ja kärsin siitä. Mieli...
  8. kadak

Kiitokset hirveästi kauniista sanoistanne painoon liittyen. Ihanaa vertaistukea :) :heart: Mun piti kovasti jotain teille kaikille kommentoida, mut pää tyhjeni...Kovasti voimia parisuhdepainiskeluihin. Itsellänikin välillä meinaa (varsinkin hormonihuuruissa) usko loppua, vaikka hyvä mies...
  9. kadak

Kiitos tytöt munattomista ohjiesta, pipariresepti olisi kiva :) Anteeksi jo etukäteen tilitys. Huoh, vedin ihan herneet nenään tänään neuvolassa, kun rupesivat vaatimaan mua vähentämään herkuttelua ja vetosivat siihen, että voin aiheuttaa vauvalle aineenvaihdunnan häiriöitä. Tuli niin kurja...
  10. kadak

Lumista huomenta tytöt! :) Ulkona niin isot kinokset, että pitäisi lähteä lumitöihin, muttei kyllä tällä mahalla. Esikoinen vietiin päiväkotiin suosiolla ilman rattaita. Resepteistä, mua aina harmittaa, kun kaikissa superherkkuresepteissä on meille kiellettyjä aineita ja en ihan vielä osaa...

Yhteistyössä