Hakutulokset

1. kadak

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

hei mamat täällä ei ole ole ehtinyt yhtään koneelle, pieni prinsessa pitää äidin kiireisenä meijerituotantoa kasvattaessaan :) unet jäänyt aika vähille ja hermo kireällä, kaikki muut paitsi uusin tulokas enemmän tai vähemmän kipeinä, joten aika rankkaa ollut alku, vaikkakin ihanaa, että meitä...
  2. kadak

Huhtitaaperot 2009 *Joulukuussa*

Kiitos mammat ja manna erityisesti! Kotona ollaan ja totutellaan uuteen tilanteeseen :) Palailen paremmalla ajalla! Synnytystarinan kirjotin tänään tonne joulukuisiin odotuspuolelle (jos jotain sellainen kiinnostaa). Isoveli on täällä ihmeissään ja selvästi vähän stressaantunut kaikesta...
  3. kadak

Hei tytöt ja ONNEA kovasti kaikille vauvautuneille. oli tullut niin monta, että putosin kärryiltä :) Kiitos onnitteluista! Päästiin eilen jo kotiin ja katseltiin linnanjuhlia. Esikoista tuli niiiiin kova ikävä sairaalassa. Ja kotiin kun päästiin, tuntui kuin esikoinen olisi kasvanut sinä...
  4. kadak

Azalealle iiisot onnentoivoitukset! ( . ) Täällä yritettiin eilen vyöhyketerapiapisteiden kautta saada hommaa käyntiin ja itse asiassa suht napakoita supistuksia siitä seurasikin, mutta ne sitten yötä kohti loppuivat. Lopputuloksena flunssa paheni, heräilin tunnin välein, pissaa lirahteli...
  5. kadak

Pikaterkut neuvolasta, kaikki ok. Soitin sitte samalla jo polille ja sain ensi viikon keskiviikolle yliaikakontrolliajan ja pahimmillaan siis käynnistävät vasta viikoilla 42+1 reilun viikon kuluttua lauantaina ja jos se käynnistys vaikka kestää pari vuorokautta niin ollaan jo Lucian päivässä...
  6. kadak

Azalealle täältä kanssa tsempitykset. Kyllä toi kuvaus kuulosti ihan lapsivedeltä! painoarviosta, viimeisin kunnon painoarvio saatu raskauden puolessa välissä rakenneultrassa. sen jälkeen kerran, kun oli eri neuvolantäti paikalla käsikopelolla arvelivat n. 3,7 kg (silloin oli viikot 38+). SF...
  7. kadak

Lillikka, samoilla siis mennään, flunssaisina ja yliaikaisina...Mä jo välillä mietin, etten ole paikkaani ansainnut joulukuisten pinossa, kun laskettu aika siirtyi ultrassa marraskuun puolelle, mutta mahassahan se vauva on vielä ja on kuin onkin joulukuu.
  8. kadak

Azalea, mulla oli kanssa eilen menkkajomotuksia ja lopulta laitoin ne jonkin sopimattoman ruoan piikkiin, kun kumminkin loppuivat :) Mulla tosin alkaa olla jo ihan luovutanut olo, että ei tää täältä tule ikinä ja henkisesti koitan valmistua ensi viikon käynnistykseen, kun sit on tarvittavat...
  9. kadak

marrarille onnittelut :flower: ja kiitos uudesta pinosta mamadr! Täällä flunssa pahenee ja alapäässä ei tapahdu mitään :( k&pikku-ruu 40+5
  10. kadak

Huhtitaaperot 2009 *Marraskuussa*

Onnea Sussenille, täällä ei tapahdu niin mitään, eli joulukuun puolelle menee...
  11. kadak

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

ONNEA aarteeni, lumihippusia lisää, jee! Limatulpasta, esikoisesta mulla meni siis ensin vedet ja olin sen jälkeen jossain vaiheessa näkevinäni sellaisen veriviiruisen klöntin. Mutta siis voisko se olla ihan vaan kirkasta limaakin? Sellaista mulla tuli yllättäen tossa oliko eilen, että ehkä...
  12. kadak

Ihanaa aurinkoista ja lumista talvipäivää kaikille uusille ja vanhoille. :heart: Huomenna on jo joulukuu! Viimeisiä joululahjoja olen tilaillut netistä. Posti on tossa meidän lähikaupassa, joten helppo hakea sieltä sitten paketit. Piparitaikinan ajattelin tehdä viikonlopuksi (kiitos vielä...
  13. kadak

mandy hikka :laugh: mulla se tuntuu tuolla oikealla alhaalla vähän nivusen yläpuolella, mutta ei beban puolella :) varmaan aika metkaa Mullakin oudot fiilikset esikoisen ja koko perheenlisäysjutun suhteen, kun esikoinen on saanut olla meidän iiiihana pikku prinssi ja sit tuleekin joku toinen...
  14. kadak

Huomenta, täällä ei tapahdu niin mitään, paitsi flunssa kyllä älyää pahentua koko ajan. Särkee koko naamaa ja hampaita, kun on niin paljon limaa nenässä ja nielussa. Ärsyttää. Olin illalla ihan masis jo kaikesta. Muutkin täällä huolehtii vauvan liikkeistä. Mulla on tuntunut nyt vähemmän...
  15. kadak

Iltaa, Safiatou ja lumi-enkeli, kilo viikossa tahti täälläkin...no enää ne kaksi viikkoa jäljellä, jos menee käynnistykseen. Sit oliskin se 20kg kasassa : / Cisu, veikkasin itselleni tätä päivää, mutta ajattelin, että tulisi kumminkin vähän ennakkoon kuten esikkokin. Nyt kun ei mitään...
  16. kadak

anve ai kurkkasit, mä en kyllä haluais nähdä :) mä saisin painajaisia varmasti. Oon aika herkkä noissa jutuissa. Mut tosiaan kätilö jopa yritti miestä häätää pois jossain vaiheessa, mutta eihän se mihinkään suostunut siirtymään. Synnytin kyljelläni jalka oman miehen olkapäällä ja mies piti...
  17. kadak

Talvista iltapäivää tytöt, Saz, kivaa, että kuitenkin pääset jollekin juttelemaan. Mulle kävi esikoisen pelkopolilähetteen kanssa niin, että aika oli varattu tosi lähelle laskettua aikaa ja poitsu syntyi etuajassa, joten en koskaan ehtinyt koko polille. :) Azalea, joo olisihan se jo kivaa...
  18. kadak

40+0 ja ei mitääääään tuntemuksia. Odottavan aika on kyllä pitkä :) Anabela, meillä varmaankin aika sama setti kotiutumiseen, ajattelin ottaa kevyttoppapörröhaalarin Jääkarhun sisään ja sinne alle vaan puuvilla bodyn ja potkarit. Päähän ohut puuvillamyssy ja sen päälle toinen vähän paksumpi...
  19. kadak

Epiduraalista nopeasti, en yhtään muista koko tapahtumaa esikoisesta, joten niissä supistuskivuissa ei tosiaan tuo enää tuntunut missään ja sitä ilman olisi varmaan synnytys mennyt ihan pieleen, kun oli jo 2 vrk vesien menosta siinä vaiheessa ja oksitosiinitippaakin mennyt useampi tunti...
  20. kadak

Terveiset shoppailureissulta :) nyt oon ihan uuvuksissa, yritin ostella paljon joululahjoja valmiiksi, jos ei sitten beiben synnyttyä pääse/jaksa/voi lähteä kaupoille. Nauvolassa tänään selkeästi enemmän turvotusta kuin aiemmin, päätä särkee, painoa oli tullut taas yli kilo lisää viikossa...

Yhteistyössä