Hakutulokset

1. M

~Great Girls~ vol.2

Huh huh...nyt mä oon vuorostani vähän kalpeena...tosin mies vaikuttaa enemmän krapulaiselta kuin minä vaikka se oli kuskina eilen. En tiiä mitä pahaa oon aatellu tehneeni kun tänään sain niin karmeen siivouskohtauksen ja rääkkään itteeni siivoomisella vaikka haluisin vaan pötkötellä ja...
  2. M

~Great Girls~ vol.2

shaken :hug: Sisältää negatiivista avautumista jolla ei päätä tai häntää: Mä koitan ottaa itteeni niskasta kiinni, että alkaisin raivaamaan meidän vierasvuodetta ja lähtisin ulkoilemaan ryhmärämän kanssa. Mun iti tulee tänään meille hoitamaan tyttöä ja me miehen kanssa lähdetään kaverin...
  3. M

VOIko sE oLLA peRjanTai !!???

Huomenta! Vaikka pitkät vapaat on toisinaan uuvuttavia ja töissä pääsee vähän "helpommalla" kuin kotona niin on se vaan ihanaa kun on viikonloppu. Tänään vielä täysillä töissä ja sit pari päivää rennosti. Huomenna ois suunnitelmissa kaverin kolmekymppiset ja mies lupasi olla kuskina... :p
  4. M

LESKENLEHDET bongattu !!!

Huomenta. Mä en kyllä ole onnistunut moisia bongaamaan... Ehkä oon vaan ollut niin laput silmillä ulkona, etten huomaa. Muita kevään merkkejä kyllä oon huomannut, mutta en mitään noin selkeetä.
  5. M

~Great Girls~ vol.2

yöperhonen :hug: Toivottavasti teidän aika ei venyisi mihinkään mahdottoman kauas. Ja toki vielä enemmän toivon, että aikaa odotellessa saisitte sen plussan luomusti! Testit tuli tänään ja tuntuu, että kohta repee ihan totaalisesti... :ashamed: Mä en käsitä kuinka tässä taas käy näin...
  6. M

Huomenta !! TÄNÄÄN TASAN klo 7:08 ....

Huomenta. Onnea pikku päivänsnakarille! :flower: Aika menee todella nopsaan sen jälkeen kun on lapsia. Mäkin aina välillä ihmettelen että miten tuo lapsi voi osata jo ties mitä kun mun silmissä se on vielä ihan vauva...
  7. M

~Great Girls~ vol.2

Täällä on nyt sellanen tunne että homma karkaa ihan käsistä. Pelottaa melkeen miten pahasti villiinnyn kun testit tulee. :o Mä näin viime yönä jo unta että mulla alko menkat yms. Onkohan se tuo kevät aurinko ja lähestyvä työttömyys kun saavat tän vauvakuumeenkin taas näin pintaan...
  8. M

Arki jatkuu . HUOMENTA !!!

Huomenta. Mä oon oikeestaan aika ilonen että pääsen töihin taas näin pitkän viikonlopun jälkeen... Vaikka sitä aina oottaa et saa olla perheen kanssa viikonlopun niin toisinaan on kiva päästä töihin hengähtämään, osaa sitten taas arvostaa viikonloppujakin enemmän...
  9. M

~Great Girls~ vol.2

Mulla on meinannut karata käsistä nyt tänä viikonloppuna tää kuumeilu ihan täysin... Oon jostain syystä niin tulisilla hiilillä jo nyt etten tiiä miten jaksan tän kierron loppuun. Voin rehellisesti sanoa, että onneksi pääsen huomenna töihin niin saan ajatuksia edes vähän pois tästä kuumeilusta...
  10. M

~Great Girls~ vol.2

Jostain syystä mulla on noussut kuume taas viime päivinä johonkin korkeuksiin ja oon jotenkin yltiö toiveikas tän kierron suhteen. Pelottaa vähän kuin karmee pettymys on jos ei tärppää vieläkään... Vaikka niin päätin aikaisemmin etten osta testejä laatikkoon niin toissapäivänä löysin itteni...
  11. M

Viikkopinon 45/49 jatkopino

Piti tulla vähän kurkkimaan tänne mitä teille kuuluu... Kukkaiskeijulla oli ihania ultrakuvia! Teillä on jo raskaudet pitkällä ja loppukesästä taitaa alkaa äitiyslomatkin, ekat vissiin jo saaneet äippäpakkauksetkin... Mä roikun edelleen tuolla kuumeilijoiden puolella, mutta vakaana aikomuksena...
  12. M

~Great Girls~ vol.2

nelosenkaipuu isosti onnea plussasta! :flower: Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin! Iso :hug: kaikille tädin yllättämille. Täällä ei mitään ihmeellistä. Elellään sitä vaihetta kiertoa kun vaan ootellaan ja koitetaan hyödnytää mahdollinen ovis. Viikonloppu tuntuu mielettömän...
  13. M

Huomenta

Oikein dallaspullan tuoksuista huomenta kaikille... Aurinko nousee ja näyttäisi tulevan kaunispäivä, ihanasti on taivaanrannassa punaista. Hieno tapa aloittaa tämän viikon viimeinen työpäivä. =) Tiedossa on rankka ja pitkän tuntuinen työpäivä, mutta ei haittaa kun tietää, että sen jälkeen saa...
  14. M

Huomenta

Kunhan muistaa ensin kirjata itsensä ulos töistä, ettei työnantaja joudu maksamaan niistä. :D
  15. M

Huomenta

Kyl kyl, ihan kohta... Jos vielä yksi kuppi kahvia ja mä sit terästäydyn ja pakkaan romut reppuun ja meen hymyssä suin paiskimaan hommia.
  16. M

Huomenta

Huomenta kaikille. Aamukahvia hörppien valmistaudutaan taas uuteen päivään. Vielä tämä ja huominen ja sitten koittaa ansaittu pitkä viikonloppu kun saa olla perheen kanssa.
  17. M

Räntäistä huomenta

Räntäistä, mutta hyvää huomenta! Aamukahvi on jälleen hyvää ja mieltä lämmittää ajatus että tämä työviikko on tämän päivän jälkeen jo puolessa välissä. Mun päähän ei kyllä mahdu se, että kun on vain 4 päivää töitä niin siinä ajassa pitäisi silti onnistua tekemään ne 5 päivän työt... Onko muilla...
  18. M

Maanantai huomenta!

Huomenta. Täällä kanssa odotetaan jo kuumeisesti kevättä... Viime viikolla otin jo "Sinisen salaman" tallista, ettei tarvitse kävellä työmatkoja. Sininen salama on mun uskollinen skootteri, edullisempi pitää kuin auto ja kun työmatka on kolmisen kilsaa niin aika kätevä peli. Kyllä lapsia koulun...
  19. M

Huomenta Aprillipäivään !!!!!

Huomenta. Tänään ois töissä teatteriretki...vähän erilainen päivä siis tiedossa.

Yhteistyössä