Hakutulokset

1. TriplaIsä

Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

Vaikuttaa säälipisteiltä.
  2. TriplaIsä

Onko sinusta ok. että lihava käy mäkkärissä

Tämän tietää myös mäkkärin johto joka kehottaa työntekijöitään välttämään myymäänsä moskaa. McDonald'sin jättimunaus: Kehotti työntekijöitä välttämään pikaruokaa | Laihdutus ja painonhallinta | Iltalehti.fi
  3. TriplaIsä

Niin se vaan on että huipulta ei voi muuta kuin pudota. :D
  4. TriplaIsä

Höh. Yleensä mä sijoitun edes jäännöspisteille mutta nyt mut on dissattu ihan täysin.
  5. TriplaIsä

Kuinka moneksi päiväksi ruokaa uskaltaa tehdä

Voitko vähän avata tätä säilöntäainepaskatermiä kotiruokakontekstissa?
  6. TriplaIsä

Kuinka moneksi päiväksi ruokaa uskaltaa tehdä

Minä en tee kuin korkeintaan kahdeksi päiväksi kun ei sitä samaa jaksa useampaa päivää syödä.
  7. TriplaIsä

Olen kokki. Ja vieläpä jopa melko hyvä sellainen.

Todellakin. Itse teen yleensä rosamundasta. Pestään perunat hyvin ja lohkotaan sopiviksi. Kuori pitää jättää. Laitetaan kulhoon johon sekaan lorautetaan öljyä, suolaa ja pippuria. Lisäksi laitan aina tuoretta rosmariinia pieneksi hakattuna ja fiiliksen mukaan myös jotain muutakin tuoreyrttiä...
  8. TriplaIsä

Mikä olisi hyvä tai paras PAISTINPANNU??

Jep, mulla oli SD ja heitin pois puolentoista vuoden jälkeen mutta taisi siinäkin olla jo se puoli vuotta ruoan raapimista pannusta kun en halunnut uskoa että kallis pannuni oli paskana.
  9. TriplaIsä

Missä kirjolohi ja rypsiöljy?

Makuasia. Salaattiin laitan yleensä oliiviöljyä ja rypsillä paistan.
  10. TriplaIsä

kun teidän 3luokkalaisella on koulu-aamu,miten hän toimii?

Niin ja siis kysymykseen miten: Lasten kännyköihin on ohjelmoitu joka päivälle herätys tuntia ennen koulun alkua. Heräävät, käyvät hammaspesulla ja pukeutuvat. Puhtaat vaatteet laitetaan yleensä valmiiksi odottamaan niin ei lasten tarvitse lähteä arpomaan päivän varustusta. Sitten syövät...

Yhteistyössä