Hakutulokset

1. K

Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

onnittelut sw pienestä tytöstä!
  2. K

sain perjantaille neuvolakäynnin ja th-kätilö lupas tsekata tuon alapään tilanteen samalla kun sanoin ettei sitä olla tsekattu kahteen viikkoon ja eilen alapää oli kuin halolla hakattu ja vihloo törkeesti, yöt on huonontunut kun ei kykene kivuitta ees kylkee kääntämään. oma olo alkaa olla vähän...
  3. K

onnittelut tasse pienestä tytöstä!
  4. K

poksumispäivä taas kurpitsa ja rv39+0 poks
  5. K

moonvaan: en tie mitä on, onko mitään.. oireet vaihtelee päivittäin.. lääkäri soitti tos äsken, maksa-arvot noussu mut ei kuitenkaan mitenkään pahasti, uraatitkin edelleen koholla mut parempaan suuntaan menossa kuin viimeks ja trombosyytit oli kas kummaa noussut viime kerrasta joten ens...
  6. K

tyksi käynti takana nyt oli ihan asiallinen lääkäri vastaanottamassa.. eli verenpaine 117/97 edelleen koholla alapaine,pissassa edelleen protskut +:lla, perjantain verikokeissa->uraatit edelleen nousussa ja joku maksa-arvokin noussut.. lääkäri soittaa tämän päivän verikokeista tos...
  7. K

Marraskuun muruset *lokakuussa*

liirah: :laugh:
  8. K

liirah: mul kans aika poilille huomenna, klo 10:40, mahdetaanko tällä kertaa törmätä siellä?;) täällä kans ollut liikkeet vähenemässä..aamusta asti ollut aika vaisusti ja tein tos liikelaskentaakin ja jotain pientä olin tuntevinani mut sit söin kunnon ruuan ja jälkkäriks vähän suklaata niin...
  9. K

onnea pirtsi pienestä tytöstä!
  10. K

josefiina: mulla menee suppareiden aikaan maha ihan kivikovaksi, sen siis tuntee kun alkaa kiristää mahaa ja se kestää liki minuutin ajan ja sitten alkaa hiljalleen hellittää, näin on ollut aiemmissakin raskauksissa
  11. K

onnittelut zaijuska pikkuisesta tänään ollut vaihteeks heikohko olo ja kyökityttänyt ja pään jomotusta mut mulla on vaan taipumusta siihen, heh! kävin tos aamusella siel toxemia labrois, kaipa ne sit soittavat sieltä jos niis jotain häikkää.. käynnistykseen menijöille tsemppaukset ja...
  12. K

kohdunkaulan tilanteesta: ikävä kyllä ei taida ainakaan uudelleen synnyttäjällä merkata mitään mitkään muutokset. toises raskaudes olin rv33+ asti reilusti kahdelle sormelle auki ja niin vain mentiin tuostakin tilanteesta 5 viikkoa etiäppäin ennen kuin synnytys lähti käyntiin. täs raskaudes oon...
  13. K

ritu: melkein kokonaan maantasalle, isosta hallista puolet poroksi, eipä tartte töihin palailla...illalla kuuntelin kun paloautoo meni ja tuli koko ajan et nyt on jossain suurpalo ja aattelin ettei kait vaan työpaikka oo ilmiliekeis kun taivaanrantakin loisti oranssisenpunaisena ja niinhän siinä...
  14. K

jaahas, se on sit meikäläisen työpaikka palanut :| missähän mun supparit on? masu toimi eilen kolmesti mut se ei mulla merkkaa mitään, välil tulee sellaisia napakoita suppareita tyyliin 1-2 per tunnissa että koskee alaselkään mut siinä se.. jos keittelis lisää kahvia ja sit suuntais...
  15. K

vitutus vähän laantunut.. ottaa vaan kupolliin kun vertailevat niin helkkaristi tätä raskautta viime raskauteen. eikö jokainen raskaus ole omanlaisensa.. esim mulla on verenpaineet olleet koholla ( alapaine oli tänään 98 ) protsua pissas, turvotusta, päänsärkyä, trombot alentuneet ja uraateis...
  16. K

kotona taas.. no tulipas käytyä polilla joo, ei saanut sekään käynti aikaiseksi kuin helvetillisen vitutuksen meen nukkumaan!!!!!!
  17. K

tänään tosiaan tuo tyksi käynti..pitää mennä hieman aikaisemmin niin kerkiän pyörähtää labran kautta.. oma olo on aikas vaihteleva, vee käyrät kaakos ja tulee tuiskittua vähän kaikille.. tekeekö teillä muilla vauvan liikkeet/potkut kipeetä? mulla sattuu ihan törkeesti ja muutenkin maha...
  18. K

harsot: meil on molemmat lapset olleet kovia puklaamaan joten aika paljon on tarvittu harsoja..täl hetkel on joku 15kpl tuol kaapis.
  19. K

~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

kiarala: halaus ja rutistus :hug: repa: mäkin olen tainnut tuolla reseptillä tehdä noita, on ne vaan maittavia, lurps. tänään tasan 2 viikkoa laskettuun aikaan. vähiin käy päivät..yrittää raskausmyrkytystä päälle ja huomenna olis käynti tyksiin asian tiimoilta, lauantaina istukan virtauksis...
  20. K

tulin vain poksumaan! kurpitsa ja "A" rv38+0 poks, poks

Yhteistyössä