Hakutulokset

1. M

huomenta kaikille!

Huomenta. Täällä ei ollan nukuttukaan kunnolla kun neiti 2v on vähän kipeänä. Yön saldona raukka on tippnut pari kertaa sängystään ja kerran sohvalta plus heräillyt pitkin yötä kun on hankala olla räkäisen nenän kanssa. Huomasin taas viime yönä vanhan totuuden; töissä olisi päässyt helpommalla...
  2. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

pidän täällä öistä yksin puhelua.. Sori että laitan joka viestin erikseen, mutta en saa tekstiin tyhjää riviä kun kirjotan puhelimella.. Tänään oli jo hitusen parempi fiilis välillä, mutta kyllä se katosi rivakasti kun tulin töihin.. Ei riitä et oma sopimus on katkolla, lisäksi osa uusista saa...
  3. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kahlan tervetuloa takaisin! Mä ainakin muistan sun vanhan nikin jostain pinosta.. Oonkohan mäkin nyt sitten "vanhaa kansaa".. :p mukavaa saada lisää väkeä tänne kun täällä on viime aikoina ollut vähän hiljaista..
  4. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

jojo älä vielä menetä toivoa jos ei tätiäkään näy! :hug:
  5. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Nyt korpeaa ja pahasti, niin töissä kuin kotonakin... :kieh: Mulla loppuu työsopimus tämän kuun lopussa ja pomo ei osaa sanoa yhtään jatketaanko sitä, samaan aikaan sinne kuitenkin otetaan uusia työtekijöitä, määräaikaisia joilla on jouluun saakka sopimukset ja jopa vakituisia vaikka talossa...
  6. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

jojo pidetään kovasti peukkuja et tärppäisi ja kaikki menisi hyvin!
  7. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

mulla ois maanantaina jo kp 15/28. Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug: Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. Kovasti kuumeilen, vähän työt vie ajatuksia pois. Oon nyt viime aikoina kertonut parille kaverille meidän vauvahaaveista. Yksi kaveri puhui miten ne on miettineet että kun jäi nyt...
  8. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Fiilis alkaa pikku hiljaa helpottamaan. Olin normaalia pettyneempi tässä kierrossa ja ei ollut itkukaan kaukana kun menkat maanantaina alkoivat. Nyt onneksi pystyy jo ajattelmaan vähän positiivisemmin. Koitan panostaa laihtumiseen taas enemmän kun tuntuu että paino aina vaan junnaa paikallaan...
  9. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp1 ja yk 12

Yhteistyössä