Hakutulokset

1. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kauheen vahvat menkkafiilikset, jomottelee ja koko ajan tuntuu et menkat alkais tai ois alkanu. :kieh: Tappiomieliala alkaa olemaan aika vahva taas tän kierron suhteen ja melkeen kaikki lähinnä tympii.. Pikku hiljaa alkaa tosissaan miettimään et mistähän mahtaa kiikastaa kun plussaa ei vaan...
  2. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Taas on kitkusia nämä päivät... Meinasin sanoa vähän pahasti parille vanhemmalle rouvalle töissä. Siellä on niitä vauvapuheita aina silloin tällöin ja ne sitten vihjailee aina että ois teidänkin taas aika tms. No toinen laukaisi että helpostihan tuo käy kun on jo se yksi... :headwall: Tottakai...
  3. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kituviikkoa kohti lähdetään... Tänään on heti heräämisestä lähtien pyörinyt päässä vauvakuume ja taisipa se taas tulla uniinkin viime yönä... :o Eli tosi kiva viikko tiedossa jos ajatukset on jo nyt tässä pisteessä. Toivottavasti työt veisi vähän edes vähän ajatuksia muualle ensi viikon...
  4. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Selis :hug: voimia!!! :hug:
  5. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Selis varovaiset haamuonnittelut! :flower: jenmo tervetuloa joukkoon mukavaan. Tätipahoittelut tippuneille. :hug: Täällä ei mitään ihmeellistä, töitä ja kotitöitä. Vähän on nyt työt onnistuneet pitämään ajatuksia kuumeilusta, mutta veikkaampa että kuumeilu taas pahenee kun päivät...
  6. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

selikselle peukut pystyssä! Täällä koitetaan kytsiä ovista. Voi vaan olla kroppa vähän sekaisin tästä ekasta työ viikosta kun aamulla nousee jo neljältä ja päivän hikoilee kuumassa tehtaassa.
  7. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervehdys. Täällä täti pakkasi kamansa ja päästään taas uuteen kiertoon. Palattiin eilen tytön kanssa reissusta ja kyllä on ihanaa olla kotona. Tänään pitäisi pestä hulluna pyykkiä ja siivota kun huomenna alkaa mullakin työt. Tuli soitto viime kesäisestä kesätyöpaikasta torstaina että pääsenkö...
  8. M

~Great Girls~ vol.2

kalamama varovaiset onnittelut! :flower: muoks. kp1
  9. M

~Great Girls~ vol.2

jojo ei muuta kuin peitot heilumaan oikein urakalla! Mä roikun täällä palstalla kun en jaksa tehdä mitään kotihommia. Kaikki muut nukkuu vielä ja voi että osaakin olla rauhallista meidän mökissä nyt. Mä heräsin kauheeseen pissahätään kasin maissa ja ulkoa kuuluva sateen ääni ei paljon asiaa...
  10. M

~Great Girls~ vol.2

Hyvää juhannusta kaikille! Meillä on jussi aika hyvin pulkassa, hyvää ruokaa on vähän liikaakin ja päivällä käydään anoppilassa tekemässä saunavihdat, sit ois tietty koko perheen sauna, saa nähdä mitä tyttö tykkää vihtomisesta... Kokkoakin ehkä käydään kattomassa. Ainut mikä mua vähän...
  11. M

~Great Girls~ vol.2

Mä en jaksa välittää ihmisten mulkoilusta jos ostan alkoholia. Mua on mulkoiltu joskus kaupassa kun oon ostanut alkoholittomia siidereitä (2kpl)... Silloin meinas vähän naurattaa että näistähän mä menen ihan vastuuttomaan kuntoon... :laugh: Tai esikkoa odottaessa kun saatettiin käydä miehen ja...
  12. M

olo on taas..

Eli sulla on iki ihana perusflunssa... Täällä kärsitään samasta, oon tänä aamuna jo ehtinyt kirjoittaa "kauppalapun" mitä kaikkea apteekista pitää ostaa... :laugh:
  13. M

~Great Girls~ vol.2

Yöperhonen :hug: :hug: :hug: Mä koitan saada tän piinaviikon kulumaan ees jotenkin ilman että ottasin hirvesti stressiä. Tässä kierrossa oon ottanut yllättävän rennosti ja onnistunut karistamaan kaikki "mitäjos" ajatukset; oon luovuttanut verta ja ollut viihteellä nyt kahtena...
  14. M

~Great Girls~ vol.2

Halauksia tädin yllättäneille! :hug: Mä elelen taas sitä vaihetta kierrossa kun on otettu vähän rennommin ja vauvakuume ei ole ollut ihan niin pinnalla. Kun kierto taas alkaa lähenemään loppua niin varmaan taas alkaa enemmän pyörimään mielessä. Muutkin on näköjään alkaneet miettimään...
  15. M

KIIRE! Mikä on nimeltään Puuha-Peten työkoneista

google kertoi täälläki että ois pena
  16. M

Tätä mä kutun jo tanssimikseksi!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fDdPuCsOLaQ&feature=related
  17. M

~Great Girls~ vol.2

Lilo varovaiset onnittelut. Selikselle pahoittelut tädistä. Mä oon nauttinut vapaapäivistä ja auringosta. Ollaan oltu vaan ulkona viikonloppu,en ole edes kunnolla ruokaa tehnyt kun aika tuntuu menevän pihalla niin nopeesti. Ihanaa kun aurinko paistaa ja saa oikeesti olla ulkona. Lapsi ja...
  18. M

Huomenia!Kurkku on niin kipee että voi elämä...

Huomenta. Täällä kovasti koitetaan herätä tähänkin päivään, kohta pitäisi suunnistaa jo reippaana töihin. Eilen katselin että tekemistä töissä ainakin tänään riittää, toivon vain että saan tehtyä kaikki hommat niin että pääsen lähtemään ajoissa (saahan sitä haaveilla), niitä hommia kun vaan...
  19. M

~Great Girls~ vol.2

piijuska :hug: voimia! [b]
  20. M

~Great Girls~ vol.2

shakenille ja petitelle paljon onnea plussista! :flower: Täällä odotellaan että menkat jo loppuisivat. Alan jo pikku hiljaa taas elättelemään toiveita tän kierron suhteen. Havahduin että pitäisi vissiin tänä kesänä käydä gynellä kun viime kerrasta alkaa olemaan jo yli kaksi vuotta. Samalla...

Yhteistyössä