Hakutulokset

1. A

Hoidot jatkuu 2013

HilleriHiiru:hug: Tosi kurjaa aina kun näissä hommissa joutuu pettymään. Tauosta tuleekin sitten pitkä, mikä voi tietysti olla ihan hyväkin. On ihan paikallaan, että välillä saa ajatukset siirtää kokonaan muihin asioihin. Aika hassua, että itse sain toisen hoidon heti ekan perään. Ei...
  2. A

Hoidot jatkuu 2013

hautomo ikävältä kuulostaa tautisi, mutta tosiaan kaikkein järkevintä on aloittaa hoidot muuten terveenä. Luulisi tuloksenkin silloin olevan paras mahdollinen. Simpli ja Onlyer tsemppiä siirtoihin! Split onnittelut plussaamisesta! Hox jospa nuo menkkaoireet oisivat kuitenkin merkki ihan...
  3. A

Hoidot jatkuu 2013

HillleriHiiru jospa oisit kuitenkin vaan testannut liian aikasin... Siis kun tosiaan mulle annettiin testipäivä vasta viikon päähän ja meidän hoito oli melkein yhtäaikaa. Täällä vointi ok. Menkkoja ei näy, mutta keskiviikkoon asti ainakin odottelen. Jos keskiviikkona ei menkkoja näy niin...
  4. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Hiskias voi miten kurjaa, että sullakin olo on huono, Toivottavasti tänään kuitenkin jo olisi parempi. Itsekin olen tässä jo joitakin vuosia miettinyt mammalomaa. Lopulta sitten viime kesänä tein sen ratkaisun, että koska vauvaa ja mammalomaa ei ole tulossa lähdinkin opiskelemaan uutta alaa...
  5. A

Hoidot jatkuu 2013

HilleriHiiru tulin varta vasten sun kuulumisia kurkkimaan... Toivotaan nyt kovasti, että tuo tuhruttelu ei tuosta lisääntyisi ja testi näyttäisi kuitenkin toivottua tulosta. Itselläni ei vielä merkkejä menkoista näy. Tosin nämä hoidot ovat niin sotkeneet kierron, että en edes ole varma...
  6. A

HalleB toivotaan tosiaan, että luovuttaja pian löytyisi!!! Onneksi löydät liikunnasta iloa elämääsi! On varmaan hieno tunne, kun saa aivan uudenlaista toivoa :) Jonnulin tilanne on näyttänyt lupaavalta! Toivottavasti olet päässyt siirtoon tänään!!! Entä miten on Shendan käynyt? Oma olo...
  7. A

Hoidot jatkuu 2013

Pumpinello harmittelut löydöksestä, mutta tosiaan kuten Johkunen sanoikin niin onhan se hyvä, että löytyy syy. Mamma toivottavasti siirto on onnellisesti takana! Nellikaneli voi harmin paikka, kun hoito siirtyi! On inhottavaa, kun joutuu taas vain odottamaan. Meillekin kävi niin, että...
  8. A

Hoidot jatkuu 2013

Robina tervetuloa tänne, vaikka harmillista onkin, että tänne oot joutunut siirtymään. Mamma2011jkl toivottavasti alkiot selviävät sulatuksesta! Rachel jos meidän hoidoista ikinä yhtään alkiota saadaan, niin mahdollisesti voisin hyväksyä kahden alkion siirron, koska epäilen, että meidän...
  9. A

Hoidot jatkuu 2013

Hox kovasti oli kyllä kato käynyt... Jospa nämä kaksi kyydissä olevaa sitten olisivatkin sitäkin terhakkaampia tapauksia :) Mulla oli viime hoitokierto vain 21 päivää ja jos tämä kierron laskee puregonin aloituspäivästä niin huomenna tuo määrä päiviä olisi täynnä. Vielä kyllä ei mitään...
  10. A

Jonnuli mulla ei myöskään koskaan ole pregnylin pistäminen aiheuttanut mitään tuntemuksia missään... no folleja onkin aina ollut vähän. Tällä hetkellä käytössä ovat luget, jotka nekään eivät mitään oireita ole aiheuttaneet. Oonkin tullut siihen tulokseen, että alan olla jo niin pilaantunut...
  11. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka mikä on tilanne? Toivon kovasti, että plussa olisi pysynyt yllä ja vuoto poissa! Krish ei tämä sitten miehillekään ihan helppoa edes fyysisesti ole. Meillä on "helppoa" kun miehen siittiöt on talletettu jo muinoin, melkein 15 vuotta sitten. Tuolloin teini-ikäisenä on luovutus voinut...
  12. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka voi kunpa tuo plussatulos nyt kestäisi!!! Hox ihan mahtava punktiosaalis! Etteköhän tuolla määrällä siirtoon pääsee ja pakkaseenkin varmasti jää jotain. Hiskias onhan se tietysti ihan kiva tietää, että tämä kaiken kurjuuden keskellä on edes muodikas. Ja mä en ainakaan vielä ole...
  13. A

Hiskias voi kurjuuden kurjuus!!! Olin jotenkin ihan varma, että plussaisit... mutta jospa sitten PAS.ssa.. Osaa tää maailman luonnollisin asia olla kyllä vaikeaa, luulisi, että kun osataan lähettää ihmisiä kuuhun ja vaikka mitä niin yksi raskaus saataisiin aikaiseksi vähän helpommalla...
  14. A

Hoidot jatkuu 2013

Fyi tervetuloa! Kukka voihan surkeus! Teillä on sitten mietinnän paikka. Vaikea varmasti on luovuttaa, mutta ei jatkaminenkaan helppoa ole, kyllähän nämä jatkuvat pettymykset rassaavat päätä aika tavalla. Täällä on kyllä ollut ankea päivä. Surettaa kaiken lisäksi se, että tässä iskee...
  15. A

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

RBAM pahoittelut negasta!!!! Ihan epäreilua, että ensin saa pistellä nahkansa mustelmille ja kärsiä punkiot ja piinailut ja sitten tulos on tämä. Onko teillä mitään jatkosuunnitelmia? Täällä inssi on tehty, mutta tulosta ei ole odotettavissa. Folli oli kyllä kypsä ja limakalvo hyvä, mutta...
  16. A

Hoidot jatkuu 2013

HOIDOT JATKUU 2013 kukka73...................2.ICSI........ ............tammikuu 2013 Nellikaneli..................2.IVF...... ..............tammikuu 2013 hox.........................3. IVF....................tammi/helmikuu 2013 Seline .................. 2.IVF/1.pas ............ helmikuu...
  17. A

Hoidot jatkuu 2013

Hautomo on sulla ollut raskaita kokemuksia..:hug: Paiju voi pahus!!! Onneksi teillä on PAS-suunnitelmia. Johkunen tsemppiä uuteen hoitoon! Rankkaahan tämä on, mutta mitäpä sitä ei sen lopputuloksen saamiseksi tekisi... Meillä on myös luovutettu munasoluhoito erittäin todennäköisenä...
  18. A

Inssistä kotiuduttu viimein. Inssi saatiin siis tehtyä, limakalvo oli hyvä ja folli kypsä MUTTA joutuivat sulattamaan kaksi putkea siittiöitä ja silti määrä jäi huonohkoksi, eli ei tässä taida olla mitään toivoa. Meillähän tuo hoitomatka on pitkä, koska joudutaan noiden pakkassiittiöiden...
  19. A

Hoidot jatkuu 2013

Hox mä luulen, että yksi syy pitkän kaavan suosimiseen on siinä, että pitkässä kaavassa hoitoa on helpompi kontrolloida ja aikatauluttaa. Lyhyessä kaavassa täytyy toimia enemmän tilanteen mukaan. Siitä en tiedä mitään kumpi onnistuu yleensä paremmin. Meillä ainakin tuo pitkä kaava on aina ollut...
  20. A

Hiskias täällä on ainakin kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että saisit testata plussan!!! Aika jännittävää! Onko sulla mitään oireeksi luettavaa? Huomenna tosiaan sitten inssiin (mikä pettymys, kun piti olla punktio). Oon ihan varma, että jostain syystä tuo inssikin sitten peruuntuu, siis...

Yhteistyössä