Hakutulokset

1. McQueen

Se ois sit viimenen pikakäynti iskän ovella....

Ei tulisi mieleenkään soittaa omalle äidilleni, hänellä putki päällä jatkuvasti. Joskus pohdin mitä hälle kuuluu, jos ei ole mua vaivannut soitoillansa viikkoon, kahteen. Usein en edes vastaa kun soittaa. Isäni kanssa en ole puhunut vuosiin, eikä ole ikävä. Kummatkaan eivät mulle ole perhettä...
  2. McQueen

Miten estää katkeroituminen lapsista???? Odotan neljättä lasta...

Juuri näin. Meidän tyttö on niin "poikamainen" kuin olla ja voi. Joululahjaksi sai mm. Buzz Lightyearin ja Cars-elokuvat ja yhden niistä autoista ja ovat parhaita lahjoja ikinä. Hevisaurus on lempibändi ja sitä pitää huudattaa kovalla ja rääkyä mukana. Lempilelu on muovinen miekka, jolla...
  3. McQueen

Vinkkejä kun 4-vuotias temppuilee AINA uloslähtiessä pukemisen kanssa?

Meillä 4-vuotias tyttö nyt tehnyt tuota, vietettyään aikaa mummolassa. Siellä mummoa voi "vetää höplästä" ja leikkiä avutonta, kotona ei onnistukaan. Kotona tulee, "emmä osaa, nää on ihan tyhmiä" ja vaatteet lentelee pitkin seiniä ja saadaan itkupotkuraivareita. (Tarhassa pukee reippaasti ja on...
  4. McQueen

Minkä ikäinen olit kun sait ekan lapsen?

Olin 22-vuotias. Itse otin asian huonosti, en edes suostunut keskustelemaan raskaudesta kenenkään kanssa (paitsi neuvolassa oli pakkopullat) ennen kuudetta raskauskuukautta. Mies oli kovin iloinen, tahtoi lapsen pitää alusta lähtien. Ei kuitenkaan pakottanut minua asiasta puhumaan, tuki ja...
  5. McQueen

Edithille toinen nimi?

Edith Amanda Edith Amelia Edith Vanessa Alexandra
  6. McQueen

G: mitä tänään syödään?

Juusto-jauhelihapihvejä ja pottuja kastikkeen kera. Nams.
  7. McQueen

GALLUP:minkä ikäisenä lapsenne oppi ryömimään-konttaamaan-kävelemään?

Meidän tyttö ei ryöminyt laisinkaan. Nousi vatsaltaan polvilleen ja loikkasi eteenpäin muutaman kerran ennen kuin hiffasi miten niitä jalkoja siirrellään. Tuokin vaihe jäi hyvin lyhyeksi, kun nousi jaloilleen puolivuotiaana ja pohti kävelyn mekaniikkaa parisen kuukautta, kunnes kahdeksankuisena...
  8. McQueen

minkä ikäisenä ainut lapsi päiväkotiin? Mitä mieltä

Meidän tyttö meni vajaa 11-kuisena. Monen mielestä varmasti liian pienenä - jokaisella on omat mielipiteet. Meillä tämä toimi. Ei ole aamuisin tullut itkua kun pitää lähteä päiväkotiin, sillä lapsi siihen tottunut pienestä pitäen. Osasi tosin jo kävellä kahdeksankuisesta ja vuorovaikutustaidot...
  9. McQueen

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Saakos tänne pinoon ilmoittautua, jos on mielessä aloittaa yritys ensi vuoden alkupuolella? Kuumeilua on kovasti. :D Entuudestaan huushollista löytyy 09/07 syntynyt neitokainen.

Yhteistyössä