Hakutulokset

1. I

relaatio 79

Jes! Kiitos kovasti!
  2. I

relaatio 79

Tähän saakka pääsin ilman ketjua, 900 sanaa ilman apuja ja muihin oon jo kahlannut vinkkejä. Aika moni ruutu on vielä hyvin vajaa, mutta RUNOTYTTÖ-ruudusta puuttuisi enää yksi. Eli, sattuisko kukaan tietämään mikä tuo le.. ja pe.. yhdistävä 10 olisi oikeassa yläkulmassa?
  3. I

Relaatio 78 on jo täällä!

En ainakaan löytänyt vielä ketjua tälle. Vihdoinkin oon ajan tasalla näiden rellujen kanssa. Pari on jäänyt kesken, mutta suurin osa on tahkottu loppuun, kiitos näiden ketjujen. Eli, ei ainakaan kamalan vaikealta ihan vielä tämä relaatio vaikuta, tosin enhän mä ole tehnytkään kuin vasta ekan...
  4. I

Relaatio 30

Kiitos!!!!
  5. I

Relaatio 30

En minäkään tee loppuratkaisua ennenkuin kaikki sanat on löytyneet. Mun sijoitus on myöskin 5.
  6. I

Relaatio 30

Ne kaksi puuttuu edelleen minultakin, ja tuntuu että ainakaan minä en pysty niitä edes loogisesti löytämään.
  7. I

Relaatio 30

Tuossa osa. En vinkannut niitä joista on jo hyvät vinkit aikaisemmin tässä ketjussa.
  8. I

Relaatio 30

Tähän oli niin hyvä vinkki ihan tuossa äskettäin, etten parempaa pysty antamaan. Huomaa että ne lainausmerkit kuuluvat noihin kirjainten lukumääriin.
  9. I

Relaatio 30

2 sanaa puuttuu. PA puh.. ja ve.. yhdistävä 11 sekä WTF kir.. alas 4
  10. I

Relaatio 30

kun katsot niitä googlen hakutuloksia niin joku kirjainyhdistelmä esiintyy suurimmassa osassa. Mistä se yhdistelmä tulee?
  11. I

Relaatio 30

Juu noita muita ei ole mullakaan, mut sulla on ilmeisesti tuo lap...11 Dilbertistä. Saisinko siihen vinkin? Tai vaihtoehtoisesti rimpsusta alaspäin lähtevä 10? JA KOMENTO takas, keksinkin ne itse. :)
  12. I

Relaatio 30

Kiitos tuosta amm 15, se 22 löytyikin sitten ihan kivuttomasti. :) Ja tuossa ylempänä on sulle muutamia vihjeitä.
  13. I

Relaatio 30

Sama tilanne täälläkin, plus sit multa puuttuu vielä si..6 SP:stä *muoks, sainkin sen si...6 sit samantien.
  14. I

Relaatio 30

Kiitos!!! Ei käynyt mielessäkään tuo sana. Pomon päästä törröttävä oli mulle ainakin mahdoton keksiä ilman vastasanaa. Mut mitä sillä on päässä kaksin kappalein?
  15. I

Relaatio 30

Niin siis mullakin on tuo 9 .. mä yritän nyt vääntää tota sanaa eri muotoon mut niin mä oon tehnyt tässä jo pari tuntia enkä vaan oo onnistunut.. :D
  16. I

Relaatio 30

Brouwerij De Block Mä en oo edelleenkään tajunnut sitä paranoidin 11. Voitko antaa mulle vaikka ekan kirjaimen tai jotain muuta yhtä konkreettista. Ja jos sul ei oo niin mulla on myös tuo töy.. 9.
  17. I

Relaatio 30

Tuossa yksi vihje sulle. :)
  18. I

Relaatio 30

Ei pyhä lehmä sentään kun en vaan tajua. Oon ihan ulalla vaan. Mikä hiton perusmuoto??? Mä lähden kans kattomaan Hevisaurusta. Katotaan jos illemmalla sit joku sana taas aukeis. 49 sanaa puuttuu.
  19. I

Relaatio 30

mä en tajua sitä vihjettä tohon Paranoid 11. Saisko rautalankaa?
  20. I

Relaatio 30

Tässäpä tuo yksi

Yhteistyössä