Hakutulokset

1. T

Relaatiot 109

Kyllähän noihin kaikkiin löytää vastauksen. Ainakin minä löysin. Kris.. la.. asialle on omistettu oma nettisivusto niin sieltä löytyy. Mikä fac.. on? Lähinnä formaatti ja se mikä yhdistyy siihen numeroon on toinen vastaava. Kor 2 aukeaa oikeastaan vasta jommallakummalla vastasanalla kuhan jaksaa...
  2. T

Relaatiot 109

3. T

Relaatiot 109

Kiitos itsellesi kun jaksat seurata tätä keskustelua ja parantaa jo entuudestaan hyvää relaatiota :D Toivottavasti ongelmaan löytyy ratkaisu.
  4. T

Relaatiot 109

5. T

Relaatiot 109

Johtuukohan tämän relaation koosta? Olen itsekin huomannut pariin otteeseen ettei ensin ota ja sitten jos vaikka teen tabletilla ja kokeilen samaa sanaa uudestaan niin kelpaa.
  6. T

Relaatiot 109

Tuota viimeistä en ole saanut minäkään :(
  7. T

Relaatiot 109

Se jatko on kappaleen nimi mistä tämä kappale on "coveroitu".
  8. T

Relaatiot 109

Kerro kun keksit. Minä tarvitsen apua siitä jatkosta ;)
  9. T

Relaatiot 109

10. T

Relaatiot 109

Aika erikoista (n) minulla ne on ollut jo aika pitkään. Niin joo se toinen 8 on on jotakin mitä Mata Hari on ei siis se henkilö vaan sen niminen tuotemerkki on olemassa niin tuo on se tuote...
  11. T

Relaatiot 109

12. T

Relaatiot 109

Libidoa vähentävä hoitomuoto joka aukeaa vastasanalla kyllä huomattavasti helpommin.
  13. T

Relaatiot 109

Arvelin että kyllä se lyhenne jostain on, mutta en saanut kiinni että mistä :D Joo se on sellainen va..ku.. Joka on hävinnyt ;)
  14. T

Relaatiot 109

Minulla oli sama pakkomielle :D Nyt on kaikki ruudut auki, mutta en oikein ymmärrä mitä ruutua tarkoitat tuolla TRHPS:llä? JÄLKIRUOKA aterin MAKSA On yksi Ti... Laji vastasana auttaa tässäkin MEGADETH Muusikko jolla sivurooli A-M:ssä X-FACTOR se on jenkkilässä vaikuttanut kuuluis ir...
  15. T

Relaatiot 109

16. T

Relaatiot 109

Jes! Vihdoin kaikki ruudut auki! Puuttuu kyllä ihan pirusti sanoja vielä, mutta nyt pystyy keskittymään aina yhteen ruutuun kerrallaan. Tuli jossain välissä pakkomielle pyrkiä aina ruudussa reunaa kohti että sai vaan seuraavan auki. Pelin läpäisy: 3813 / 5821 (65.5%) Sijoitus: 2 / 214
  17. T

Relaatiot 109

18. T

Relaatiot 109

No sitten meillä on eri wikipedia käytössä, kun itse ainakin luin sen sieltä. Kävin vielä tarkistamassa ja kyllä lukee. Niin suomen- kuin englannikinkielisessäkin.
  19. T

Relaatiot 109

Se Ison-Britannian osa. Lukee ihan ko. romaanin wikipediassa.
  20. T

Relaatiot 109

Jep. No jä 6+5 on kotimainen yhtye jolla on jä... niminen kappale ja jä... 2 on taas ko. yhtyeen levy jolta toi jä... kappale löytyy. 11 on taas ruoka mikä tehdään jä...stä

Yhteistyössä