Hakutulokset

1. H

Oisko kellään tietoa..

Mulla on ollut yksi alaraajan laskímoveritulppa noin kolmikymppisenä, minkä jälkeen todettiin periytyvä alttius veritulpille. Ehkäisynä mulla oli sen jälkeen ehkäisypiikki noin 1,5 v, sitten tuli kolme lasta, sitten minipillerit ja nyt hormonikierukka. Hormonitaso kierukassa on varsin matala...
  2. H

Voi ärsytyksen ärsytys, huuto.netistä

Itse käytän huutiksessa myös sitä 'osta heti' -hintaa. Jos joku sen maksaa, niin myyn sillä. Ja sehän näkyy tiedoissa suoraan.
  3. H

1-v yksin kylvyssä

Kylpyyn en ole jättänyt, suihkuun kyllä. Tosin kaikki kolme kerralla (3,5v, 2v ja 1v). En ole kauaa poissa ja vanha talo niin äänet kuuluvat hyvin... Ja aina joku kyllä kertoo, jos jotain tapahtuu...
  4. H

Turvaistuimesta: Craco cosmic vm-04

Meillä on käytössä kaksi gracon cosmic xtp:tä vm-06. Kokemuksia on myös vuoden 04 mallista: auto kolme kertaa katon kautta ympäri ja 1v poju ko. istuimessa täysin vahingoitta. Aikuiset turvavöissä: mulla murtuivat molemmat jalat ja miehellä käsi ja kylkiluut. Eli en koe huonoksi istuimeksi...
  5. H

hiihtomonojen koko??? Löytyykö esim. koko 24???

Löytyy pienempiä, oiskohan meillä 23 ja 25 tai jotain. Ostettiin muistaakseni intersportista... Netistä puhelinnumero ja soita ja kysy jostain isommasta liikkeestä, jos lähempää ei saa palvelua...
  6. H

Miten teillä on ratkaistu päiväunien nukkumattomuus päiväkodissa pienten ryhmässä?

Omasta mielestäni mieluummin haluan lapsen nukkuvat yöllä kuin päivällä. Kotipäivinä pieni rauhoittumishetki päivällä 2v ja 3v, jos ei kerran nukuta. 1v nukkuu päikkärit. Nukkuvathan sitten illalla ennen klo 23... 1v jo noin klo 20.30.
  7. H

auttakaa, epätoivo iskee =( (lapsen kakkaamisesta)

Meillä tilanne on se, että olisin onnellinen jos poju tekisi kakat vaikka pikkuhousuihin, mutta kun pidätetään... Käytetään vatsanpehmennintä ja jopa peräruiskeita, että saadaan tavarat ulos. Fyysistä ongelmaa ei ole, mutta hän ei halua käydä kakalla lainkaan. Kohta on omat ja kavereiden...
  8. H

Jättäisitkö 2v2kk viikoksi mummolle?

Itse jätin/ jouduin jättämään 1 vuotiaan kahdeksi viikoksi vaihtuvaan hoitoon: ekaksi viisi päivää kummeilla, sitten kolme päivää miehen veljen perheessä ja viisi päivää mummin ja pappan luona. Tämän jälkeen kotiin, mutta kylmiltään perhepäivähoitoon päiviksi. Syynä 'raakuuteen' oli autokolari...
  9. H

Pettynyt, taas tulee tyttö!

Meillä yksi kiltti poika, yksi kiltti tyttö ja yksi ei-niin-kiltti :kieh: tyttö Poika on näistä kuitenkin helpoin....
  10. H

GALLUP:Miten mieluiten kierrätät/kierrättäisit lastenvaatteet?

Nyt tosiaan nämä vaihtoehdot 1) annan tutulle eteenpäin ilmaiseksi tai pientä maksua vastaan 6) myyn huuto.netissä tai vastaava netissä Mutta nämä kiinnostaisivat hurjasti 7) pyydän jonkun kirpputorin hakemaan, maksavat satsista noutaessaan 8) vien lastenvaatteiden...

Yhteistyössä