minttu
meillä tyttö 2v6kk on kuiva (yövaippa on vielä varuilta) eikä vahinkoja enää satu, mutta tyttö kakkaa koko ajan pikkareihin, sill eei auta lahjonnat ei mitkään ja tähän asti oon ollu kärsivällinen, mutta nyt oon niin lopenuupunut tohon että oon jopa sortunut torumaan tuhmaksi ja välillä joap huutamaan että ei saa kakata pikkuhousuihin *nolo*
Millä saan tytön tekemään kakan pönttöön?
Pissat tekee aina pönttöön, mutta tuo kakka....
ei halua tehä pottaankaan, tietää että kakka tehää pönttöön ja ei sa tehä pikkareihin, itsekin niin sanoo, mut silti *huoh*
Ja älkää sanoka ettei se yks kakka päivässä nyt niin vakavaa oo, kun se olisikin se yksi kakka vaan, mutta kun tyttö kakkaa sen 3-4 kertaa päivässä niihin pikkareihin, mitä mä teen väärin kun tyttö ei suostu pöntölle kakalle?....
Millä saan tytön tekemään kakan pönttöön?
Pissat tekee aina pönttöön, mutta tuo kakka....
ei halua tehä pottaankaan, tietää että kakka tehää pönttöön ja ei sa tehä pikkareihin, itsekin niin sanoo, mut silti *huoh*
Ja älkää sanoka ettei se yks kakka päivässä nyt niin vakavaa oo, kun se olisikin se yksi kakka vaan, mutta kun tyttö kakkaa sen 3-4 kertaa päivässä niihin pikkareihin, mitä mä teen väärin kun tyttö ei suostu pöntölle kakalle?....