Hakutulokset

1. Imoen

Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

"Mantti"-poika syntyi 1.3. klo 7.39, rv 38+2. 3420 g ja 51 cm. Synnytys oli nopea ja sen vuoksi lähes ilman mitään kivunlievitystä, joten siitä ei ole kovin kaunista kerrottavaa... :D Molemmat kuitenkin voidaan hyvin ja eilen kotiuduttiin. Imoen & Mantti 3 pvä :heart:
  2. Imoen

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Idylli, hurjasti Onnea matkaan! Ja tsemppiä alkuajan epävarmuuteen! Meillä onnistui kahden keskenmenon jälkeen, vaikka ei millään meinannut jaksaa uskoa siihen, pelko väistyi jossain puolivälissä vasta. :)
  3. Imoen

Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Sanmar, meillä on juurikin ifissä tuo vakuutus. Pyysivät lisäselvityksenä lähettämään neuvolakortista kopiot, ja sitten meni läpi. Varmaankin juuri keskenmenojen takia, kun ei mulla muuta erityistä oikeastaan siinä ollut. Mitenköhän Neiti-81 voi, toivottavasti kyse olisi pelkästä...
  4. Imoen

Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

Tänne onkin tullut paljon vauvoja sitten viime käynnin! :) Hurjasti Onnea Viola, Tea ja hömppö! :flower: (.) Mulle pidettiin eilen täysin puskista vauvakutsut. Kuvittelin meneväni kaverin luo sisustuskutsuille, mutta siellä olikin mun ihanat työystävät järjestäneet showerit. =) Mantti sai...
  5. Imoen

(.) Olin eilen menossa kaverin luo sisustuskutsuille, mutta ne olikin mun yllätysvauvakutsut. :heart: Mun työystävät onnistuivat järjestämään ihanat kutsut niin ettei mulla tosiaan ollut aavistustakaan koko asiasta. Mantti sai lahjoja ja mä sain herkkuja, ja piristi ihan hirveästi mieltä. :)...
  6. Imoen

Neiti-81, johan sä ehdit poissa ollakin. :D Hurjasti Onnea uudesta plussasta! :heart: Itsellä sama haaveissa kun ikääkin alkaa jo olla, vaikka toisaalta taas tulisi tosi pitkä pätkä olla sitten pois töistä. Mutta se on sitten kohtalon käsissä, ehkäisyä ei aiota aloittaa synnytyksen jälkeen...
  7. Imoen

Ihanaa kun oli hyviä uutisia, Onnittelut ElinaMaria ja Tillu! :heart: Kitikat3, tietysti muistetaan, kiva kuulla että sielläkin kaikki ok. =) (.) Tänään oli viimeinen lääkärineuvola jos ei mitään ihmeempiä tässä enää tule. Mantin ultralla mitattu painoarvio oli 2,6 kg, laskettuun aikaan...
  8. Imoen

Voi Nyppy, kurjaa jos ei nyt onnistunut. Jaksamista! Ja Idyllille kanssa! :hug: Nuo epätoivon tunteet on niin tuttuja. Välillä havahdun niistä toisinaan vielä itsekin, tavallaan unohtaa että onkin raskaana. Niin syvällä ne on. Kaikille muillekin aurinkoista talvipäivää!
  9. Imoen

Tillulle kovasti tsemppiä sairaalaan! :hug: Naive, mitä tykkäsit pakkauksesta? Musta oli kiva kun siellä oli monen kokoisia vaatteita, ihan pieniäkin. Esikoisen pakkauksessa koot alkoi vasta jostain 62 cm. Toppahaalari oli musta tosi söpö. :) (.) Tällaisena aamuna kun mittari näytti -27...
  10. Imoen

Sonskulle suuren suuret onnittelut! :flower: Flunssassa ollaan täälläkin äitiysloman alun kunniaksi. Tosi ärsyttävää kun on ihan tukossa koko ajan. (.) Viikonloppuna oltiin Tallinnanristeilyllä, ja hyvin jaksoi vaikka vähän epäilytti lähteä. :) Samalla tuli yksi vuosi lisää, joten kun...
  11. Imoen

Äitiysloman ensimmäinen päivä! :eek: Ihan vielä ei sisäistä ajatusta, ettei töihin tarvitse mennä yli vuoteen. Aika haikeakin fiilis. Ja kunnon työntekijänä olen NYT flunssassa. :snotty: Raskausaikana en ollut päivääkään sairauslomalla. Voikaa hyvin! Imoen & Mantti 35+0 POKS!
  12. Imoen

Nyppy, onpa jännää! Odotan kuulumisia peukut pystyssä!! :) Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu, laskettuun aikaan on kuusi viikkoa ja viimeisiä työpäiviä vietetään. Kovasti tsemppiä teille kaikille, olen hengessä mukana vaikken juuri kirjoittelekaan. :)
  13. Imoen

Sinisilmälle tuhannesti Onnea pikkuruisesta pojasta! :flower: Mariajalle kiitos uudesta pinosta! :) Synnytysajankohta, luulen tai olen asennoitunut siihen että menee yli lasketun ajan, esikoinen ylitti sen kahdeksalla päivällä. Eikä mitään merkkejä ole aikaisesta synnytyksestä...
  14. Imoen

Anskü ja kaktuspiikki, tervetuloa joukkoon ja Isot Onnittelut plussasta! Laitatteko vielä tuon lasketun ajan, niin menee listalle oikeaan kohtaan. :) Imoen & Mantti 34+1
  15. Imoen

Uusille tervetuloa joukkoon ja tsemppiä alkuaikaan!!! :) Sanmarille isot Onnittelut maagisen rajan ylityksestä! Aika menee kyllä tosi nopeasti tästä eteenpäin, tai mulla ainakin on mennyt. =) Imoen & Mantti 33+6
  16. Imoen

Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

Vauvan huoneesta, vierashuoneesta tulee vauvan huone ja huonekalut menee vaihtoon kokonaan, mutta toistaiseksi ei ole tehty sen eteen mitään, kun vauva kuitenkin on muutaman kk ensin samassa huoneessa meidän kanssa. Vaatteita ym alan pestä sitten kun äitiysloma alkaa, että on edes jotain...
  17. Imoen

hallansuru, mulla ei ole sanoja kuvaamaan miten kurjalta puolestasi tuntuu. Kovasti jaksamista!!! :hug: Lumille plussaonnittelut ja tervetuloa joukkoon! Tillu ja Bebel, ihania ultrakuulumisia! Bebelille Onnittelut poikalupauksesta! ElinaMarian ultrakuulumisia odotellaan täälläkin...
  18. Imoen

Täälläkään ei kasva säärikarvat, olenkin ihmetellyt sitä. Tosi hyvä. :) Äänestämään pitäisi mennä sunnuntaina, kun vaan tietäisi ketä äänestää. Mä tiedän vaan sen, ketä en ainakaan äänestä. Täällä tehtiin äsken jo vähän ristiäisjärjestelyjä. :D Sovin pitopalvelun pojan rippijuhliin ja...
  19. Imoen

Riikka ja Quu lisätty listalle. :) Pikapäivitys vaan, Ihanaa viikonloppua teille kaikille! Imoen & Mantti 32+3
  20. Imoen

Synnytys alkoi supistuksilla rv 41+1. Aamuyöstä alkoi supistella (edellisenä aamuna oli jo supistuksia jotka loppuivat kuitenkin) ja iltapäivällä mentiin sairaalaan. Kätilö sani vielä, että ei kestä kauaa kun tämä vauva on maailmassa, mutta siihen edistyminen loppuikin sitten. Lopulta illalla...

Yhteistyössä