Hakutulokset

1. Black Diva´s

*** MISS April ***

Kiitos. Mulle tää on sellanen elämäni koira yksilönä :)
  2. Black Diva´s

*** MISS April ***

Toi nahka on jotenki sellanen et sitä vaa hypistelee ja hypistelee :) pehmee, lämmin hiuka jopa kumimaiseks vois sanoa. Honey on muutamissa maissa päässy reissailemaan ja tuomarit on kivasti tykänny :)
  3. Black Diva´s

*** MISS April ***

Ei oo mun piirtämä, koira on mun. Kuvassa on tosiaan kiinanharjakoira
  4. Black Diva´s

*** MISS April ***

Kiitos :)
  5. Black Diva´s

*** MISS April ***

:D
  6. Black Diva´s

*** MISS April ***

Sweet Honey FI & SE & EE & LV & LT BALT Ch & EE & LV & LT & BALT JCh STORMBLÅSTENS SCREAM OUT
  7. Black Diva´s

Ratsastaja tiellä

Ilmeisesti tööttäilet myös kävelijöille ja pyöräilijöille jotka ovat ajoradan puolella edes osittain.
  8. Black Diva´s

Syksy saa mussa esin sisustajaa

Tähän ikkunaan haluan jotai vireesä roikkuvaa. elävä ei tässä pärjää joten taitaa olla keinomuratti mikä siihen ilmestyy
  9. Black Diva´s

Tumma rauhottaa ja kera kynttilöiden luo sopivaa tunnelmaa. Jotkut sopivat torkupeitot ja tyynyt sit värillisinä sopivassa määrin
  10. Black Diva´s

Sopiva viheskasvi :)
  11. Black Diva´s

Ratsastaja tiellä

Ihmisillä tuntuu olevan käsitys että mitä tahansa voi tehdä ja sen elämen vaan pitää osata olla tai sitten vika on siinä ihmisessä joka sen eläimen kans on liikkeellä. Onneks ei sattunu mitään teille.
  12. Black Diva´s

Taitaa mennä seinät ja huone kerrallaan ainakin osittain uusiks
  13. Black Diva´s

Miten teistä meidän rahat pitäisi "jakaa"

Jos nyt rahat pitää jakaa, niin kumpi autoa oikeasti käyttää ja sitä tarvitsee se sen kulut myös maksaa, toinen ei sitten sitä käytä lainkaan, toki lapsen vaatimiin asioihin se tulee olla käytössä. Laina jota lyhennät ei ole teidän yhteinen joten sen tietysti hoidat vain sinä. Lapsilisä kuuluu...
  14. Black Diva´s

mies lähihoitajaksi

Itse olen hoitoalalla työskennellyt vasta hiukan vajaa 20 vuotta ja tässä ajassa tullut huomaamaan miten tärkeää on että työntekijöissä on molemmat sukupuolet edustettuina ajatellen potilaita ja asiakkaita, sekä myös heidän omaisiaan. En ole huomannut miehiä mitenkään hyysättävän. Se onko työ...
  15. Black Diva´s

Huomenta haukotellen

16. Black Diva´s

Aivan ihanaa ku edelleen ilmat hellii

Onneks en oo moisin inisiöihin törmänny, ne sais pysyäkki pois :)
  17. Black Diva´s

toinen tykkä toisesta ja toinen taas toisesta :) Joku jäätävä avaus kuinka kamalaa on ku ei oo kylmää olis varmaan paikallaan.
  18. Black Diva´s

Kyl ne kodit sit vastaan tulee ku on niiden aika :) Mä oon vähän tällanen kriittinen tyyppi.
  19. Black Diva´s

Näit on useempi kotosalla :) 5 aikuista joista 2 karvasta versioo ja 3 nahkaa, sit on noi kaks kersaa vielä odottamas jos niille joku sopiva koti löytyis.
  20. Black Diva´s

Kiitos. Mun pitää tarttua haravaan, mut ihan tänään ei oo sellanen olo :)

Yhteistyössä