Hakutulokset

1. C

MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

kurpitsa Terveisiä osastola! Illalla lähdin synnärille kun supistukset ei helpottanu. Siellä lääkärin mukaan kohdun suun tilanne ok uudelleen synnyttäjäksi, vuotoa viellä oli. Pituutta 3cm jäljellä. Yöksi osastolle ja kipu lääkkeillä mentiin, supistavia estäviä lääkkeitä ei voitu antaa kun...
  2. C

ups, anteeksi meni vähän nimet väärin :ashamed:
  3. C

Liihar toivottavasti kaikki kunnossa!! saana juu on sama työ tietääkseni :D Tosi hyvä että sulla töissä noin suhtauduttu, mulle juuri tokaistiin puhelimessa "kuinka arvasi että jään saikulle ja tuleepa kiire etsiä sijainen ym ym" vaikka selitin että tilanne tämä enkä sille tod. mitään voi...
  4. C

kojootti supistuksia ollut viikosta 18 eteenpäin mutta eivät kivuliaita, vaan epämiellyttäviä. Kävellessä joutuu pysähtymään ja nostamisen yhteydessä kiristää. Paineen tunnetta ollut myös tuolla alakerrassa. Näistähän mä oon valittanu jo aikasemmin työterveydes ja neuvolas mutta niihin ei ole...
  5. C

sutturalle ja muarille suuri :hug: ja paljon voimia! Eipä itsellään ollut sellanen neuvola käynti kuin piti. Eli tänään oli lääkärin aika viikkoja siis 27+4 ja kohdunsuu on jo kahdelle sormelle auki, ja kypsynyt. Jatkotutkimuksia odotellaan :/ Saikkua määräsi ja puhetta oli ettei töihin...
  6. C

Rokkarille morsian.... sarjasta

ei kuulema, palannut ilmeisesti ex vaimonsa kanssa yhteen (lasten äidin) :whistle:
  7. C

Hellurei!! :wave: Täällä masu kasvaa ja herkut maistuvat :p Ilmat saisivat viilentyä, alkaa noiden yksien ja samojen toppien käyttö tökkiä ;) harjoitus supistuksista Niitä tulee pirusti, varsinkin töissä kun joutuu kyykistelmään. Typerä kysymys kaikille (meinaan olenko ainut) mutta...
  8. C

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Ainiin!! Miten sinne fb ryhmään nyt sitten pääsee ?? :snotty:
  9. C

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

hellurei :wave: Rakenneultrassa käyty, pikkuisella kaikki kunnossa ja tyttöä meille lupaili :heart: :heart: :heart: pakko oli jo pinkkejä vaatteita käydä haalimassa ja ruveta pohtimaan mihin noita esikoisen vaatteita työnnän :D Tuntuu että elämä alkaa voittamaan, väsymys on poissa...
  10. C

Mä oon niin huono äiti.... :(

siinähän nuo jo kivasti tulikin :D
  11. C

Meikkipussia tarkotin, jos ois tullu mieleen jtn millä voit viikset tehä :D
  12. C

No mitäs sieltä pussista löytyy? :)
  13. C

Nyt kerron, minkälaiset FB-statukset minua ärsyttää!

Nää on kyllä niin hyvä :laugh: Mulla on hen.koht pistäny silmään "sauna" päivitykset :x |O -"Nyt saunaan" -"Kävi saunassa, nyt siideriä <3" -"Koko perhe saunomaa" Herättää vaan hikisiä mielikuvia :x
  14. C

Lapsiveden puuttuminen. :(

Todella paljon voimia ja jaksamista koko perheelle :hug: Mitään muuta sanoja en voi löytää :'(
  15. C

Oletko katsonut leffaa Paranormal Activity? Oliko paha?

ei ollu pelottava! aika pettymys :/
  16. C

MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Juu tiedän mistä puhut, kävin kärkkäiseltä ostamassa ja 11? makso :) Tosi näppärä on muhn mielestä, ei enää työhousut purista :D
  17. C

Mähän olen tosiaan tippunu kärryiltä, niin paljon tekstiä tullut :D Huonoja uutisia saanneille suurei :hug: ja paljon voimia! Täällä ruokahalu on todella palannut ja voi että kuinka kotiruoka voi olla :p Väsymys ei ole mihinkään väistynyt ja töissäkin silmät painuu kiinni vaikka olisi...
  18. C

Voi että, toivottavasti helpottaa :hug: Tänään teki kanssa tiukkaa kun ajoa riitti enkö kerenny laittaa suuhun mitään kuuteen tuntiin :x Oon jo miettiny kaikkea epäoleellista kuten miten nostaa paareja loppuajasta kun maha puskee eteen...(?) :ashamed: :D
  19. C

oletermannille suuri :hug: Saana07: Päijät-hämeessä huutelen, entäs itse? =) Mulla esikoinen syntyi käynnistyksellä, kestoa 6h ja ponnistin vissiin 6min(?) vaikka ikuisuudelta se tuntui :D

Yhteistyössä