Hakutulokset

1. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mä vähän arvelinkin ettei nyt ole kyse metwurstista... :p Mitä toi metformiini on ja miten sen pitäisi vaikuttaa? Mulle iski kyselyikä... :D
  2. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kahlan mitä on metukat?
  3. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp 1 ja yk 22
  4. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug: Me ollaan taas tytön kanssa sukuloimassa Etelä-Suomessa, huomenna ois tarkotus kotiutua reissusta niin ehditään äitienpäivän viettoon kotiin. Mennään taas perinteisesti appivanhempien kanssa syömään, se on äitien- ja isänpäivän perinne johon ollaan...
  5. M

Koirien omistajat: Mitä ajattelette kun itsellänne on kuumetta, ulkona sataa räntää ja koira pitäisi viedä ulos?

Kyllä mä voin myöntää että joskus oon sanonut ääneenkin että nyt ne vaan on hoidettava kun kerran olen koiria halunnut, ei ne ole pyytäneet saada meille muuttaa. Mua ei haittaa se etten muka voi olla ja mennä niin kuin silloin jos ei koiria olisi. Eniten mua säälittää meidän koirat silloin jos...
  6. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Railakasta vappua arvon leidit! Koitetaan kaikki ottaa ilo irti ja unohtaa edes yhdeksi illaksi vauvakuume ja murheet... :heart: muoks. Vielä pieni piristys kuva kun meikäläinenkin on kerrankin laittautuneena...Etukäteen oikeen miettinyt mitä pukee ja meikkiä ja tukkaa..ja näin siinä sitten...
  7. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Ärrimurripurri senkuin jatkuu vaan... Hitto että mä kaipaan meiän omaa pihaa, huomaa kun se on nyt vähän aikaa ollut käyttökiellossa kuinka ihana se on. Koirat ei oo moksiskaan hihnalenkeistä ja tyttö ei oo moksiskaan kärrylenkeistä... Saisin koko ajan olla kävelyttämässä jotain noista ja silti...
  8. M

onko olemassa jotain luontaistuotetta josta olisi apua raskautumisessa?

Ite suhtaudun vähän epäilevästi näihin... Tietty kannattaa huolhtia että on itse kunnossa ja saa kaikki tarvittavat vitamiinit ruuasta ja jos ei saa niin sitten ottaa perusvitamiineja. Se miksi suhtaudun epäilevästi on että moni yrittää lasta pitkään ja kun aloittaa jonkun "kuurin" ja sattuu...
  9. M

Eilen kaupassa tapahtunutta

Ihanaa että joku sanoo ääneen noitakin kehuja! Kun mulle huomautellaan joskus siitä millaista kuria pidän ja mitä asioita "vaadin" meidän alle kolmevuotiaalta niin vastaan usein että eihän koiraakaan aleta kouluttaa vasta viisi vuotiaana... ;) Ja kun muistan itse että en voi kaikesta olla...
  10. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Vaalennusaineelta mä oisin voinut jotain tällaista odottaakin, mutta en ois heti arvannut että toi punanen sais aikaan tällasen reaktion... Pitääpä muistaa toi ammoniakki tulevaisuudessa jos uskallan vielä joskus värjätä hiuksia... :p Mulla on ollut kyllä raskauden jälkeen ongelmia päänahan...
  11. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervetuloa mukaan uudet ja "vanhat", toivottavasti saataisiin tännekin vähän vipinää lisää... Mä kirjotin viime viikolla oikein kunnon avautumisen tänne -tai siis ainakin yritin, mutta kone jökkäsi juuri sillä hetkellä kun klikkasin vastaa-nappia. :/ Ehkä niin oli parempi kun oli hiukka...
  12. M

LUOVIEN IHMISTEN YHTEISLEIKKI

yritetääs vielä nostaa...
  13. M

LUOVIEN IHMISTEN YHTEISLEIKKI

Lupaan lähettää jotain itsetehtyä seuraavalle joka jättää kommentin tähän ketjuun. Hänen taas tulee vuorostaan lähettää jotain itsetehtyä seuraavalle joka jättää kommentin tähän ketjuun ja seuraavan taas sitä seuraavalle jne. Sääntönä on että tavaran yms. pitää olla itse tehty ja toimitettu...
  14. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp 2 ja yk 21 :headwall:
  15. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

jojo ja kahlan pahoittelut tädistä! :hug: kiharapäälle suuri kiitos siitä kun jaksat ja viitsit päivitellä listaa. Ei kai sitä tarvitsekaan päivittää joka päivä ja tuskin kenenkään henkinen elämä siitä horjahtaa jos kp:t joskus vähän pomppaa johonkin suuntaan. Ei täällä enää kauheasti tunnu...
  16. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Hei taas parin viikon tauon jälkeen. Tänne ei ihmeitä, oltiin neidin kanssa reilu viikko sukuloimassa ja nyt sitten koitetaan kotiutua ja saada taas vähän kiinni arjesta. Pyykkikone ja tiskikone hurraa ja sängyllä odottaa iso kasa puhdasta pyykkiä kaappiin viikkaamista. Reissun aikana saatiin...
  17. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp 2 ja yk 20
  18. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tänään jo kp 27, eli viimesiä kitupäiviä vietetään... Näin tuossa yhtenä yönä unta että olen raskaana ihan aluillaan (oikeastaan sain siinä unessa tietää olevani raskaana). Koko seuraavan päivän uni pyöri mielessä ja meinasi tulla suru puseroon aina kun ajattelin että menkat alkaa kun oli niin...
  19. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Hei taas. Tänne ei mitään ihmeellistä. Terveyden kanssa painin ja töitä etsiskelen. Aloin syömään punariisiä kun kolesteroli oli huimat 7,5... :o Toivottavasti se vähän auttaisi ja laskisi kolesterolia. Muutenkin oon nyt koittanut olla syömisten kanssa tarkempi ja otan vitamiineja lisäksi...
  20. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tänään [b]kp11 ja yk19[b]

Yhteistyössä