Hakutulokset

1. A

¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ HEINÄKUU

Mun mielestä Tuorejuustoa saa syödä jos se ei ole pastöroimattomasta maidosta tehtyä. :) itse syön tavallisesti maksalaatikkoa usein kun pysyy hb hyvänä mutta nyt raskauden aikana on täytynyt vähentää sen syömistä kuin myös graavilohen mikä on suurta herkkua :whistle: eli itse en ylitarkka ole...
  2. A

Keskisellä saattoi hieman olla porukkaa :-D ja ens viikonloppuna tääläpäin vilinää kun vauhtiajot :) LA:ta ei ole muutettu mutta tarkentuu lopulliseen rakenneultras joka rv 22-23 vaihtees. Näettekö outoja unia ? Viimeyönä näin sellaista että näillä viikoilla synnytin ja syntyki täysaikaanen...
  3. A

Mymmeliini: sokerirasituksesta saa kieltäytyä, itse viime raskaudessa en pahoinvoinnin takia halunnut mennä mutta sain neuvolasta välineet ottaa itte sokerin pikamittauksia sormenpäästä 2-6 pvänä viikos ja 5 kertaa päivässä. :ninja:
  4. A

Inhottaa tuollaiset lääkärit joilla ei ole empatiakykyä joille ollaan vain liukuhihnatavaraa, voimia peikolle! :unsure: Meillä np-ultrassa kaikki hyvin, seuraava onkin rv 22 rakenneultra. Tänään rv 13+0 mutta lasketun ajan mukaan pitäisi olla 13+4 vaikka lääkäri on tuon keston määrittänyt...
  5. A

Kiva että toisilla menossa pahoinvoinnit ohi, ittellä vielä edessä :barefoot: Meiltä ainakin on stressi ja huoli kaikonnut kun on lukenut etukäteen sikiöseulontojen mahdollisia löytöjä kun suurinosa kuitenkin päättyy hyvin, meillä lähisuvussa on down vaikkei se olekaan periytyvää niin silti...
  6. A

Ekas raskaudes en uskaltanu hankkia mitään vauvajuttuja ennenku jäin äippälomalle kun sillon sai sitten 100% keskittyä siihen hommaan, nyt onki kaikki valmiina ja paketinki vielä tilataan :) Vielä en ole kertonut töihin töihinpaluusuunnitelmia mut tarkotus olis mennä pariksi vipaksi kk töihin...
  7. A

Meillä vauva ollut alusta asti hyvä nukkumaan ja syömään ja erittäin hyvällä mielellä aina niin rankaksi ei ole voinut sanoa, vähän kuitenkin jännittää puhkeaako kunnon uhma jo ens keväänä :alien: en enää imetä kun pari kk sitten oli flunssan jälkitauti ni raju ettei antibioottien aikana kolmeen...
  8. A

Viestien lähettämisessä jotain häikkää:barefoot:
  9. A

Uutena odottajana liityn mukaan ryhmään :love: toista lasta odotellaan ja esikoinen tulee parin viikon päästä puolen vuoden. Reilu viikon päästä 6kk neuvola ja seuraavana päivänä niskapoimu ultraan :whistle: Pahoinvointia ollu vasta vähän mutta kyllä sitäkin ehtii tulla kun edellisessä...
  10. A

Kamasutra

Kertokaa uusia erilaisia asentoja :xmas: halutaan kokeilla uusia nautinnon saloja :snotty: Mielikuvitus vaan ei riitä niin pitkälle =) Jotaki sellaisia asentoja joissa miehen elin osuu "syvälle" ja pystyy kovaankin menoon. Entä voisiko joku kertoa vinkin kuinka saa parannettua...
  11. A

Ongelmista huolimatta onnellisia

elikkäs olemme nuori avopari, yhdessä oltu n.2v vasta, tai jo, kuinka vain, Toukokuussa menemme kihloihin, asumme yhdessä, Alusta asti olemme tehneet sellaisen sopimuksen, että toisillemme emme huuda,raivoa. Joidenkin mielestä varmaan tyhmäsopimus, mutta meillä ainakin toiminut hyvin...
  12. A

Mitä saitte kumppaniltanne joululahjaksi?

Sain ihanan hopeisen nalleriipuksen, ihana tai söpö lahja kun tiedän ettei äijällä oo rahaa oikein :| , ja lupaus et toukokuus kihlasormukset.. :saint: :heart:
  13. A

Vinkkejä kaivataan

Verenpaine arvo on 125/78, hemo.130, Koitin stepperiä.. mahtava laite.. jos siitä tulis laihdutus muoto :snotty: :heart:
  14. A

Vinkkejä kaivataan

:ashamed: Hei, Tarvitsisin vähän erilaisia vinkkejä isoon painonpudotukseen. Eli oon isokokoinen. reilut 175cm pitkä ja painoa on se 130kg, olen nuori nainen 18v, ja olen 9v asti harrastanut punttien nostelua ym. eli ns. voimailulajeja, eli lihasmassaakin on aikalailla, sekä olen raskasluinen...

Yhteistyössä