Hakutulokset

1. M

* * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

Onnea Puzzlelle pienestä Alfista, ihana kuulla että kaikki on mennyt hyvin ja poika voi hyvin :):flower: Minksu
  2. M

* * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

Heippa mammat :) Kiirettä on pitänyt eikä tietokone ole ollut toiminnassa viikkoon, eli me saatiin hoidettua remontti ja muutto ja nyt ollaan uudessa kodissa, jee. Lastenhuone ei kerennyt valmistua ennen muuttoa mutta mies pistää sen iltapuhteena kuntoon ensi viikon aikana. Sitten pääsee...
  3. M

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

Käsien puutuminen on täälläkin vaivana sillointällöin varsinkin öisin herään siihen että kädet ovat puutuneet. Jaloissa myös tuntuu heti jos yritän istua esim toisen jalanpäällä hetken. Jalkojen turvotusta on ollut alusta lähtien ja nyt fiksuna tyttönä ostin aivan älyttömän hianot korolliset...
  4. M

Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

Neuvolakäynneistä ei ole mies ollut kun ensimmäisellä kerralla mukana, enkä ajatellut lääkärineuvolaankaan ottaa mukaan. Sokerirasitus olisi täällä vasta loppukuusta, otin sen päivän töistä vapaaksi kun kuullut niin laidasta laitaan kokemuksia pahoivoinneista yms. Varmuuden vuoksi :)...
  5. M

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

Heippa. Rakenneultra kuulumisia päivittelen. Kaikki oli kunnossa ja selvisi syykin miksei potkut tunnu, istukka edessä niinkuin arvelinkin. Mun kohdalle voisi lisätä poika lupauksen vaikka dude yrittikin piilotella kulkusiaan niin kyllähän ne sen verran sieltä vilkkui ettei epäselvyyttä jäänyt...
  6. M

Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

Maijuli84 ostin omat tukisukat ihan Anttilasta ja Prismasta, oli sekä sukkahousumalleja että polvisukkia. Minksu
  7. M

Heips. Tukisukat on ollut pariviikkoa käytössä töissä, teen myöskin seisomatyötä. Olin kokonaan unohtanut että neuvolassa neuvottiin niitä käyttämään jo heti ensimmäisellä kerralla kun kuuli työnkuvan. Mua on auttaneet tosi paljon, aikaisemmin särki jalkapohjia ja nilkkoja (ilmeisesti nestettä...
  8. M

Heippa. Närästyksestä ei ole ihme kyllä pahemmin närästänyt, eiköhän sen aikakin koita kun maha vielä kasvaa. Ihanaa kun kaikki on niin käteviä käsistään, kateellisena kattelen koska mulla just ja just onnistuu napin ompeleminen :D En tiedä johtuuko siitä etten tunnista potkuja mutta en...
  9. M

Heippa. Lonely :hug: Meillä muuten rakenne ultra 12.9. Nukkumaasento on yleensä selällään mutta hyvin pystyy vielä mahallaankin olemaan. En ole vieläkään omasta mielestäni tuntenut mitään liikehdintää mutta ei se vissiin ensisynnyttäjillä välttämättä tunnukkaan ennen puoliväliä joten...
  10. M

Galluppiinvastausta, mun oli pakko kertoa töissä melkein heti kun alkuun oli pahoinvointia jonkun verran ja kovia vatsakipuja. Teen fyysisesti raskasta seisomatyötä joten nostelunkin kannalta työkavereiden oli hyvä tietää etten vaan laiskottele. Musta pidetään nyt kovasti huolta ja saan luvalla...
  11. M

Heippa kaikille. Täällä uusi palstailija, olen 28-vuotias ja odotan ensimmäistä. Laskettuaika on 27.1 ja synnytyssairaala LS. Rakenneultra 12.9. Vielä en ole liikkeitä tuntenut tai tunnistanut, jotain möyrintää mahassa tuntuu mutta ei mitään normaalista poikkeavaa ;) Hieman jännittää tämä...
  12. M

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 28, mies 28, yhdessä 11 vuotta, ensimmäinen tulossa.
  13. M

Oletko ikinä mennyt humalassa/krapulassa töihin?

En humalassa enkä krapulassa, sen verran fyysinen työ ja asiakaspalvelua ettei parane tutista töissä. Vai että krapula on pätevä syy olla pois. Kyllä se vaan niin on että krapulan/humalan takia pois oleminen johtaa hoitoon ohjaukseen työnantajan puolelta jos siis syy työnantajalla tiedossa...

Yhteistyössä