Hakutulokset

1. C

Mikä auttaa makeanhimoon?

Kokeileppas juoda vettä silloin kun makeanhimo iskee. Äläkä juo muutamaa suullista, vaan ihan vaikka puoli litraa ja enenmmänkin jos siltä tuntuu. Miulla ainakin tepsii =) Siitä tulee täysi olo joten sillon ei tee edes miele mitään ja veden juonnista on hyötyäkin. Kokeiles ja kerro tepsiikö...
  2. C

Veeti

En pidä nimestä.
  3. C

Miksi pitäisi syödä karkkia?

Eihän sitä ole mikään pakko syödä, mutta vois syödä jos tykkää. Toiset tykkää hedelmistä, toiset pähkinöistä, toiset karkista ja jotkut syö noita kaikkia. Jokainen elelee omalla tavallaan =)
  4. C

Isännältä tuli viesti

:D Tietää vähän varautua.. :laugh: Ei vaan tuo oli hänen tapansa kertoa haluavansa jo toista.
  5. C

Isännältä tuli viesti

Jossa kertoi että tänään harjoitellaan kuinka se toinen lapsi tehdään :D
  6. C

oletteko syöny niin tulista ruokaa..

En oo kyllä tainnut, tai en ainakaan muista syöneeni :D
  7. C

Kaunis päivä tulee=)

Täälläkin ihanan aurinkoista ja tänään ei edes taida olla kylmä tuuli :)
  8. C

nyt voitte kivittää mut vaikka joukolla

Jaa että täällä harrastetaan myös tälläistä :D
  9. C

Kerrankin järkevä ajatus naiselta!

sano nyt viellä että oli päättänyt tämän jo pikku tyttönä ja lapset tehtiin tilaustyönä amerikassa?
  10. C

Te joilla useampi kuin yksi lapsi

Huomenta! Aivan ihania kertomuksia kaikilta, että kiitoksia vain kaikille vastanneille. Oli todella mukava lukea erillaisia kokemuksia millaista on kun on useampi kui yksi lapsi. Ja meillekkin sitä toista todella kaivataan. Siellä joku kirjoittikinettä nauttii suuresti aamuista kun makaatte...
  11. C

Onko joku tosissaan niin ääliö, et tupakoi leikkipuistossa?

Ite en kyllä polttaisi, sillä en pidä sitä fiksuna. Vaa kessuttelen sitten kotipihalla yksinäni jos siltä tuntuu. Mutta ei minua haittaa jos joku muu mamma siellä kessua vetelisi,kunhan vaan tekee sen jossain sivummalla eikä lasten vieressä. Se on ihan jokaisen oma asia.
  12. C

Te joilla useampi kuin yksi lapsi

Elikkäs tilanne on tämä. Ollaan jo pitkään miehen kanssa juteltu että olisi kiva saada seuraa lapsukaiselle hän on niin seurallinen ja muutenkin toinen olisi erittäin tervetullut. Kuitenkin minua jännittää ajatus kahdesta lapsesta, millaista se elämä sitten on. Nyt se on kumminkin suht helppoa...
  13. C

Kenellä on tällainen H&M:n Nalle Puh & Nasu-body?

:wave: Meillä. Harmailta nuo minusta näyttää.
  14. C

Ilmoittaudun joukkoonne

Kauas se vie.. Tuo ruusuinen tie.. Kauas se vie Tuo ruusuinen tie Joka yhdessä maahan muurattiin Teimme tien päähän talon niin sievän Joka yhdessä yössä maalattiin Johon yritin tehdä kotini refrén: Anna mun mennä (Anna mun mennä ) Mä oven avaan En henkeä saa Anna mun mennä...
  15. C

Savolainen vitsi

:D
  16. C

Savolainen vitsi

> Kaveri Savonmualta läks hommii Afrikkaan ja otti koirasa mukkaa. Sielä ol helevetin paljo haisteltavvoo ja niinpä siinä sitten kävvii että koera hävis viitakkoo. > > Äkkiä viitakossa koera huomas, että leoparti havittelloo siitä loonasta, ja koera miettimään hetkeks, milleehän pirulla sitä...
  17. C

Jos pienen lapsen isä ei käy baareissa juuri koskaan...

No en ajattele. Ei minunkaan mieheni baareissa juoksen, silloin tällöin käy. Hän viihtyy kotona kansamme ja pitää enempi koti-illoista kanssani.
  18. C

Mitä ruokaa laitatte, kun herkuttelette?

Toi kuulosti hyvälle. oiskos ohjetta?

Yhteistyössä