On vaan. Ja tää ois nyt tärkee tieto.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä niillä raitojen värillä on?
Nokun mä oon myös sitä mieltä, että ne pitäis olla vihreät.....Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä on ollut tuollainen 62cm,68cm, 2x 74cm ja ne olen myynyt huuto.netissä ja niissä on olleet ne raidat sellaiset khakin vihreät.
Meillä vielä yksi 80cm ja 86cm käytössä ja niissä myös khakin vihreät raidat.
Mulleki tuli tänään tuo body 86cm uutena huutiksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Nokun mä oon myös sitä mieltä, että ne pitäis olla vihreät.....Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä on ollut tuollainen 62cm,68cm, 2x 74cm ja ne olen myynyt huuto.netissä ja niissä on olleet ne raidat sellaiset khakin vihreät.
Meillä vielä yksi 80cm ja 86cm käytössä ja niissä myös khakin vihreät raidat.
Ostin huuto.netistä (ylläripylläri) 86cm ja siinä on nyt punaruskeat nuo raidat.. Mitähän sille on tapahtunut..?
Kysyin myyjältäkin, että tietääkö onko tuota tehty kahden eri värisenä. Hän vastasi, että kaikki bodyt mitä hän on nähnyt, on olleet ruskearaidalliset. Hmmmm...... :/Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Aika outo juttu että ovat punaruskeat raidat.
Tosiaan jos kerran kuitenkin body on muuten vaaleanpunainen niin on aika outo juttu että raidat on tuon väriset.
Mitähän lie tapahtunut.