Hakutulokset

1. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Lauantaina oli sisarusten valmistujaisjuhlia skumpan kera, odotin menkkoja alkavaksi eilen ja eilisestä päiväpisusta testiin saatu näyttävä haamu!! Mies sen ensimmäisenä pöydältä bongasi ja kutsui minut hymy pyllyssä katsomaan. Jäisikö lauantai - ilta viimeiseksi skumppakerraksi nyt hetkeen...
  2. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Heippa kaikille taas "pitkästä aikaa"! Nyt on valmistujaisjuhlia juhlittu ja sen mukainen on olokin..... :x helinä30 onneksi olkoon plussasta!! Olen niin kovin onnellinen puolestasi! :) Toivottavasti itse tulen lujaa perässä :heart: IMN onnittelut myös sinulle!! Paljon tarrasukkia <3...
  3. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Toukokuinen pöh, pahoittelut täti puolukasta! toivottavasti jättää tulematta ensi kierrossa ;) pantera Tervetuloa takaisin kuumeilemaan ! :heart: Kyllähän tuo vahvasti näyttää siltä, että ovis on käsillä, eli eikun hyödyntämään ;) Vavvakuume92, 22v, kp23/27-29 yk2 :flower:
  4. V

Vauva vuodelle 2016 <3

helinä30 Myöskin sun oireet kuulostaa lupaavilta, joko sait testin tehtyä? ;) Mä hätähousu tein jo eilen ensimmäisen rfsu:n 25 herkän testin, joka tottakai näytti negaa (mitä muuta sitä vois odottaa kun ovisplussan _tikuttamisesta_ oli tasan viikko?? Nyt oon kyllä niinn maassa. Mulla on kans...
  5. V

Vauva vuodelle 2016 <3

MooiMama - kiitos selvennyksestä, blondina taas katsonut listaa aivan väärin... :D helinä30 - mukava kuulla sinustakin! :) ajattelin, että itse testailisin lauantaina... menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina :-D Odotan innolla testituloksiasi, toivon kovasti plussatuulia ! <3 Millä testailet...
  6. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Heippa kaikille "pitkästä" aikaa! <3 me ollaan oltu mökillä nauttimassa lomasta, joten en oo viittinyt koko aika koneella roikkua, nyt kuitenkin back in business! :heart: helinä30 täällä tikutettiin ovis alkuviikosta, nyt pitäisi viikko jännätä.. olisiko tämä nyt SE kierto, pliis olehan!? <3...
  7. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Pumpulipallero Haha, odotan jo kovin että pääsen alottamaan ovistestailun, päätin jättää aloittamisen huomiselle :D täytynee siis tehdä aina aikaisintaan puolen päivän jälkeen, ja tuo oli hyvä että aamupissan jälkeen sitten koittaa sen muutaman tunnin olla! helinä30 oi jes samaan aikaan...
  8. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Heipsuli! Kiitos kaikille ihanille vastauksistanne :) täytyy alkaa tikuttamaan ovista vissiinkin tästä päivästä nyt sitten eteenpäin, täällä menossa kp10. Testailetteko esim aamuvirtsasta vai onko sillä merkitystä? :saint:
  9. V

Vauva vuodelle 2016 <3

Heippa kaikki te mahtavuudet! :heart: Mahtuisiko vielä mukaan yksi kuumeilija? <3 Olen 22-vuotias nainen Helsingistä, ja olemme päättäneet alkaa yrittämään meidän esikoistamme yhdessä mieheni kanssa, joka on 27-vuotias. Kummallakaan ei siis ole ennestään lapsia. Tänään on kp3 menossa...

Yhteistyössä