Hakutulokset

1. Hennu86

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

millimolli Kiva kuulla sinust pitkästä aikaa :wave: Et todellakaan enää tee kotona kaikkea yksin, vaan vaadit sitä apua. Toivottavast ukko-kultas alkaa auttamaan :) Täälläki muuten yhestä äippäpakkauksen piposta löytyi reikä : / Mutta, kaappiin nuo ovat kuitenkin kaikki menossa :) Ei olis...
  2. Hennu86

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

eläväinen Tihrustelematta näkyy punertava viiva! =)
  3. Hennu86

Meilläki remppahommat kovassa vauhdissa. Sauna purettii viime viikon alussa ja tän viikkoa on ollut kylppärin vuoro. Jo tänään putkimies tulee vetämään uutta putkea ja miehen olis tarkoitus tehdä myös uusi saunan oven paikka eli uuttakin alkaa jo valmistumaan =) Mies jäi nyt töistä pois, että...
  4. Hennu86

**Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

rasavilli-77 Eihän tässä ole siis enää montaa viikkoa, kun pojat viimeistään näkevät päivänvalon! =)
  5. Hennu86

Peace ladies !! :rolleyes:
  6. Hennu86

**Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

Heips :wave: Täällä on vaatteita, harsoja ym. pesty muutama koneellinen ja osa vaatteista on saatu jo paikoilleenkin. Koon ja vaatetyypin mukaan oon yrittänyt niitä lajitella, mutta varmasti vielä venkslaan niitä vaatteita edes takasin :D Itse se arki sitten näyttää, mikä järjestys toimii...
  7. Hennu86

Kuvia plussatesteistä

Onnea lumihiutale92 !!!! =) :heart:
  8. Hennu86

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

lauwra Ihana masu :heart:
  9. Hennu86

Paljon Onnea Barbababy pienen pojan johdosta!! =) :heart: :flower: Mulla ollut siis joku aavistus silloin kun oon 29.10. kirjotellut sun jakaantumisesta ;) Onneksi kaikki meni hyvin, vaikka pikkunen etuajassa halusikin maailmaan! Voi että, ihanaa =) Tosiaan noi toppahaalarit lähti nyt...
  10. Hennu86

Kaneli83 Minunkin silmät näkevät haalean vaaleanpunaisen viivan! =) Toivotaan viivalle vahvistumista!

Yhteistyössä