Hakutulokset

1. M

MAMMAAAAt!!! KYSELY!!!!!!

jepjep täydellinen pitää olla tavalla tai toisella B)
  2. M

joskus mennään enemmän ja joskus vähemmän tällöin on kätevät pienet rattaat ja kun ei mennä on tyylikkäämpää työnnellä kunnon vankkureita :laugh:
  3. M

no eipä se hirveesti tuota vaivaa senkun menee ja vaihtaa :laugh:
  4. M

en pelkästään hyvin vuoksi vaan käyttötarpeen mukaan mutta myös hyvin vuoksi.
  5. M

ja aion jatkossakin vaihtaa vaunuja rahatilanteen mukaan kunnes niitä ei enää tarvita :ashamed: ja totta mieheni vaihtaa autoja joten ilman sen kummempia syyllisyyden tuntoja meikkis metsästää vaunuja B)
  6. M

en ajattele joka yö enkä ihan sekopäisesti vaan niin kuin myydyistä tulee rahaa niin sitä mukaa seuraavat ja noh parin kuukaudeb käyttövälillä.... ja periaatteessa en vaihtaisi hyviä nyt scootereita en vain tarpeeksi pitkälle ajatellut meidän vaunujen tarvetta ostopäätöksen hetkellä...
  7. M

etelä-pohjanmaan mammat huomio!!!!

lapset -97, -01 kertaa kaksi, ja -07 3 poikaa yksi tyttö viikonloppuisin, eikä ole väliä voidaan ensin tavata mammat keskenään ilonpidon merkeissä ja jos kemiat toimii niin tehdään lasten kanssa jotakin?
  8. M

ilmajoki!!!
  9. M

Olen huolissani (tai mies on....) mun vaunujen vaihto-ongelmasta... eli himoitsen jotakin vaunua/ratasta ostan sen käytettynä tai uutena kyllästyn ja /tai "löydän paremmat ja hienommat yms. jotenka onko muilla melkein hulluuteen asti ylettyvää vaunuaddiktiota?
  10. M

:flower: :wave: olen kanssa huudellut seuraa joskus mutta aika vaisua tuntui olevan yhteyden pito ja vaikiaa tavata :(
  11. M

kuvia

vihkisormuksista?
  12. M

Apuja kaivataan

:o

Yhteistyössä