Hakutulokset

1. A

* OYS 2011 hoidot *

Hei, Osaatteko sanoa kuinka pitkä hoitojono on OYS:ssa? Clomit syöty, ja nyt ois jatkohoitoon hakeuduttava OYS:siiin. Kiitos jos jollain on tietoa :)
  2. A

Clomittaret 2013

Hei, Minä jään taustalle lukemaan teidän juttujanne. Itse en ole ehtinyt tänne kirjoitella, lukenut olen kyllä. Listoilta nimikin jo putosi. Eli clomit syöty ilman tulosta. Jatkosta ei viellä mitään tietoa, mietintätaukoa pidellään. Itse menisin jatkohoitoon, mutta miehestä ei ota selvää. :(...
  3. A

Clomittaret 2012

Kovin on samat tunnelmat nyt muillakin. Kolmas clomikierto päättyi meillä taas pettymykseen. :( Kaiken piti olla hyvin, mutta. Niin monet itkut on taas itketty. Neljättä clomikiertoa aloittelen kp4. Eikai auta ku yrittää nousta taas jaloilleen. Tsempit kaikille!
  4. A

Clomittaret 2012

Osaisko joku sanoa, että miksi clmien kanssa moni käyttää pregnyliä? Mulla ainoastaan käytössä clomit ja lääkärin mukaan tällä mennään se kuusi kiertoa. Eli puolivälissä jo mennään. Sen verran pessimisti olen että mietin jo sitä että mikähän on seuraava hoitomuoto clomien jälkeen? Kiitos jos...
  5. A

Clomittaret 2012

Heissan, Minäkin haluan liittyä joukkoonne jos sopinee. =) Taustalla olen jo pitkään lukenut juttujanne. Elikkäs olen 29-vuotias kolmen luomulapsen äiti. Ja iltatähteä on yritelty jo 2 vuotta. Nyt menossa kolmas clomi-kierto tuplattuna. Tässä kierossa toiveet on taas korkealla, folli suuri ja...

Yhteistyössä