Hakutulokset

1. M

Kiinteiden aloituksesta,mahan toiminnasta ym...

...vatsa kovalla ja vauva murisee. On murissut nyt koko alkuviikon; liittyyköhän vatsan kovuuteen. Minä myös antanut luumusosetta, mutta tietääkö joku jotain toista vatsan pehmittäjää? Huomenna aattelin soittaa neuvolaan ja kysyä neuvoja, jos tänään toi kakka ei lähe tuleen vauva kakkinut viimex...
  2. M

Kokemuksia?

Saisko mielipiteitä tähän vielä?
  3. M

kuinka ''leikkiä'' 4kk:tta vanhan lapsen kanssa ??

Unohtui vielä, että... pienen ja pehmeän pehmolelun tiputtelu naaman ja vatsan päälle on myös hauskaa vauvelimme mielestä. Pehmoa pitää hiukan aikaa näyttää ja tiputtaa pehmo vähän niinkuin salaa/yhtäkkiä/odottamatta. Niin ja tätkin sitten vaan koklaan! Ilmottele vaix mikä teillä on lemppari!
  4. M

kuinka ''leikkiä'' 4kk:tta vanhan lapsen kanssa ??

Meillä poitsu myös 4 kk ja lempileikki/laulu on: Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat. -II- Silmät, korvat ja vatsaa taputtaa. Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat. -II- Tätä leikkilaulua poika jaksaisi vaikka kuinka ja kauan. Yritäpä tota. \|O (laulaa)
  5. M

Kokemuksia?

Niin onko muilla vastaavia kokemuksia? Martzy
  6. M

Kokemuksia?

Mulle tää kaksplus tuntuu olevan tällä hetkellä ainut pakopaikka. ...ei pakopaikka lapsesta vaan mun miehestä. ...Ennen mies oli ihana, pirteä, ahkera, huomaavainen ja ihan täydellinen (tupakkaa lukuunottamatta) ...mutta nyt esikoisen syntymän jälkeen on kaikki niin totaalisen toisin. :'(...
  7. M

4 kk

Oiskos uusia äityleitä kiinnostuneita vastaileen minulle tähän viestiin? :heart:
  8. M

4 kk

Ihanaa kun edes joku vaivautuu minulle vastailemaan. Kiitos molemmille! Tämä on sitä lauantai-illanhuumaa: poitsu nukkuu iltaunia, me isännän kanssa oltiin yhdessä saunassa piiiiiitkääään aikaan ja seuraavaksi odotellaan pikkumiehen heräilyä, katellaan töllöö ja poitsu pistetään kylpyyn...
  9. M

4 kk

Hyvin syö! Pirteyttä välillä kuin muille jakaa... ja... Meidän pojalla lempinimenä letkuleo, kun se letku kyllä toimii (välillä liiankion hyvin). Myös rööriroopen viemäripää toimii (vaihtaa tavaran väriäkin kerrasta toiseen). Sorry! Mun sanakäänteet voi hirvittää heikompia! :wave:
  10. M

4 kk

Kiinnostaisi muiden kokemukset 4 kk:n ikäisistä vauveleista! Meidän on 4 kk ja nukkuu todella suuren osan vielä vuorokaudesta. Mites teillä muilla? Ystävällä viikon nuorempi kuin meillä ja heidän poitsu jaksaa olla valveilla iltaisin jopa 5 tuntia, kun meidän vain pari tuntia. Normaali...
  11. M

Ansiosidonnainen

Aiempaan kysymykseeni jatkoa... Saako kotona lasta hoitava työtön äiti ansiosidonnaisen päivärahan (liiton maksama) lisäksi kotihoidontuen?
  12. M

työttömyyskorvaus

Saako työttömänä kotona lasta hoitava äiti sekä työttömyyskorvauksen että kotihoidontuen?
  13. M

Mitä mukaan synnärille?

Meidän esikoisen h-hetki lähestyy ja nyt olisi jo aika pakata laukut synnärille mukaan (siis sekä vauvan että minun tavarat). Kyllähän niistä tarpeelisista tavaroista on hiukan puhuttu valmennuksessa, mutta nyt kysynkin asiaa itse tilanteessa olleilta. :heart: olisin kiitollinen vastauksista

Yhteistyössä