Hakutulokset

1. M

Mitä hoitolaukkuun?

Huomenna lapsella ensimmäinen hoitopäivä, siis perhepäivähoidossa. Iiks! Mua itkettää ja jännittää, mutta samalla ihanaa, että lapsi saa uusia kokemuksia elämäänsä. Olemme käyneet tutustumassa hoitajaan ja olen saanut häneltä ohjeita, mutta nyt en jotenkaan muistakaan, että mitä pitäisi...
  2. M

Mitä puuron sijasta aamu- ja iltapalaksi?

Nosto. Onko muita pöperöitä tarjota?
  3. M

Mitä puuron sijasta aamu- ja iltapalaksi?

Meillä on aamu- ja iltapuuro mennyt ennen kuin kuumille kiville, nyt lapsella tökkii ne eikä huoli. Lapsi oli kipeenä alkuviikolla ja oksensi muutaman kerran kesken puuron syönnin. Nyt hänellä kai sellanen inho puuroa kohtaan. Mitä te joiden lapsille ei myöskään puurot kelpaa, syötätte aamu- ja...
  4. M

anttilan aukiolo sunnuntaisin

Eikös ne su-aukiolot loppunut nyt taas tältä erää? Musta ne loppu. Kesällä sit taas auki sunnuntaisin!
  5. M

eilinen selviytyjät! Mitä heimoneuvostossa tapahtui ja kuka lähti???

Shane lähti! Musta Daniellen ois kuulunu lähtee! Mitä mieltä muut?
  6. M

Tyttö ei haluaisi käyttää sukkahousuja,koskee varpaisiin kuulemma....

... on kuvioita ja sillon sinne nurjalle puolelle jää sellaisia lankoja joihin varpaat tai kynnet voi tarrata tai lanka voi oikein kiertyä varpaan ympärille. Tollaset suksikset kandee laittaa jalkaan rullaustyylillä eli et kerää koko "puntin" käsiin ja laittaa varpaat suoraan sinne "puntin"...
  7. M

Peruna

Voiko perunaa pakastaa vauvalle? Siis ihan veteen tehtyä perunasosetta? Millasex se perunan rakenne muuttuu? Ootteko kokeilleet?
  8. M

Vaihtelua vauvan aterioihin

Kiitti vastauksista! Olen miettinyt, että voix perunaa pakastaa? Siis ihan veteen tehtyä perunasosetta.
  9. M

Vaihtelua vauvan aterioihin Heips! Millaisia kototekoisia soseita annatte lapsille? Mä niin haluaisin vaihtelua meidän poijjaan ruokavalioon, vaikka vaihtelua onkin jo. Tuntuu silti, että lisävaihtoehdot ei olisi pahasta. Itse olen tehnyt: -porkkana survosta...
  10. M

Heips! Millaisia kototekoisia soseita annatte lapsille? Mä niin haluaisin vaihtelua meidän poijjaan ruokavalioon, vaikka vaihtelua onkin jo. Tuntuu silti, että lisävaihtoehdot ei olisi pahasta. Itse olen tehnyt: -porkkana survosta -kesäkurpitsa/parsakaalisurvosta -joskus edelliseen...
  11. M

Miten kertoa raskaudesta lapsettomuudesta kärsivälle?

Oon miettinyt samaa probleemaa! Mulla oli sama ongelma tosiaan; sukulaiset perkele vaan meni lertoon asian mun puolesta... ...harmitti! Nyt meidän välit on hiukan viilenneet tän kaverin kanssa; surullista! Kaipa mäkin olisin katkera, jos kärsisin lapsettomuudesta (oma nöpöliini jo 1/2 vuotta)...
  12. M

Tiskikone kysymys

Ostin tiskikoneeseen pesuainetabletteja. Niiden mukana tuli tiskikoneen puhdistusaine (jauhe). Kuka tietää: "pitääkö puhdistusaine laittaa tyhjään koneeseen vai voiko koneessa olla tuolloin tiskejä pesussa?" Paketissa ei tähän asiaan oteta mitään kantaa. Ihmetyttää! Mulla on nyt eka kertaa...
  13. M

MAAN ANTIMIA ! ;) (KUVA)

Sormilla tehtävä peace-merkki
  14. M

Mitäs tänään ruuaksi?

Mä paistan pannulla pakasteseitä. Pintaan tilliä ja sitruunapippuria, ei muuta. Lisäx muusia ja salaattia. Hyvää! Kala paistuu sulana ihan 5 minuutis. Eli nopeetakin on; varsinki jos ei tee muusia, pelkkä salaattikin käy lisäx.
  15. M

Jouluvalot

Mulla on kahet osittain palavat jouluvalot ja ny ne lähtee. ...mutta miten ne tulee hävittää tai kierrättää? pitääkö pikkulamput eka nyppii pois? mihin johto-osa hävitetään? Etsein jo airaminkin sivulta tietoa; eipä löytyny. Kaipa tulis valmistajankin kantaa huolta oikeankais4esta...
  16. M

1. hääpäivä

Kiitos noista! lisää ideoita?
  17. M

1. hääpäivä

Heips! Nyt on aivot vapaalla, joten auttakaa minua! Minulla ja miehelläni on huomenna 1-vuotis hääpäivä, lisäksi meillä on 7kk vanha poika. Mitä kivaa me voitais keksii kahdestaan tai pojan kanssa? Leffaan aateltii mennä, mutta ajat ja leffat ei käy yksiin. Onko muita ideoita? Oisin avusta...
  18. M

Hikinäppyjen hoito?

Jep nyt laitoin miekii talkkia ku vauveli meni päikkäreille(apteekista ostin hajusteetonta kun vaparin talkissa on ällö haju). Kiitti vinkistä! Tuo meidän vauveli on perinyt äitinsä (eli minun) ja pappansa suvun kirouksen eli hikipään... Hikeä pukkaa urakalla. Ja olenpa hölmö tainnut pukea...
  19. M

Hikinäppyjen hoito?

Kiitti! Mitä mieltä muut on talkin tai perunajauhojen käytöstä? (mua mietityttää, kun vauvalla on eniten näppyä kaulalla leuan alla) Neuvolassa ne käski laittaa rasvaa ja kyllä sitä mietein, että rasvan allahan ne näpyt hautoo. Onko muilla auttanut veden suihkuttelu/vedellä pyyhintä...
  20. M

Hikinäppyjen hoito?

Kertokaa mulle miten vauvan hikinäppylaikkuja tulisi hoitaa.

Yhteistyössä