Hakutulokset

1. P

Helle vaati taas uhrin

:hug: :laugh:
  2. P

G: Kellä kaikilla tallessa RASKAUSTESTIT?

Ei oo tallessa. Mietin kyllä että säästän, mutta ne katosivat.
  3. P

Hoitopaikka hakemus

Mä laitoin hakemuksen kaksi kuukautta ennen kuin opiskelut jatkui, kolmen päivän päästä soittivat että siellä ja siellä on paikka. Ei tosin saatu sinne päiväkotiin mihin haluttiin, mutta saatiinpa kuitenkin. Ja multa sitten puhelimessa kysyttiin että onko tämä se päivä (siis olin merkannut...
  4. P

Tuleeko astianpesukoneen mukana poistoletku?

No ei täällä mitään parketteja ole. Mihin sitä siis tarvitaan jos ei se auta juuri mitään?
  5. P

Miten kotihoidon tuki peruutetaan?

Mä soitin sinne kai perjantaina. EIkä tarvinnut edes jonotella ku max.5min
  6. P

Miten kotihoidon tuki peruutetaan?

Mä soitin sinne kai perjantaina. EIkä tarvinnut edes jonotella ku max.5min
  7. P

Eiku nyt mä muistankin, mä jouduin erikseen ostamaan sen kiristimen kun se poistoletku ei muuten sopinut! Mikä on allevuotovuoja?
  8. P

Onkohan se pesukoneen letku ollu jotenkin sopimaton vai miksköhän mä oon käyny toista viimeeksi ostamassa, vai olikohan se edes letku.
  9. P

Hah, oli muutes kiva verikokeen ottaja

Tulipa mieleen, itse kun viimeeksi kävin verikokeissa oli se aivan kamalaa. Pisteltiin ja pisteltiin ja aina suoni karkasi. Pyörryinkin välissä kunnes vihdoin saatiin otettua verta. Ihan heti ei huvita uudelleen mennä.
  10. P

Tilasin astianpesukoneen netanttilasta ja tällä viikolla se kai kotiutuu, mutta tuleekohan siinä mukana poistoletku + muut tarvittavat. Silloin kun ostin pesukoneen muistaisin että jotain joutui erikseen ostamaan. Olisi kuitenkin kiva vähän arvailla jo etukäteen että joutuuko sitä lähteä...
  11. P

Meille muuttaa ensi viikolla..

Jep, mä ajattelin että nyt on sen aika. Säästää vähän aikaa kun syksyllä alkaa taas opiskelut ja lapsi menee hoitoon.
  12. P

Meille muuttaa ensi viikolla..

Uusi ja paljon kaivattu astianpesukone! :laugh: :)
  13. P

G . Mitä ruoaksi tänään?

pinaattikeittoa, jota en kyllä aivan heti enää ala itse tekemään.
  14. P

Turvaistuin rattaisiin mukaan?

Ei onnistu Emmaljungan Ozonejen kanssa. Mutta nyt oli muutenkin kyse turvaistuimesta ei kaukalosta. :)
  15. P

Pari kilsaahan tuo matka on, mutta ei tuota istuinta saa kyllä mitenkään kestävästi tuohon kyytiin. Saakeli. :(
  16. P

Tämä ei oikein onnistu, sillä joudutaan välillä kulkemaan autolla niin että joku toinen hakee meitä täältä kotoa. Toisaalta, matka on kyllä vain pari kilometriä, joten me kyllä voitaisiin harkita että säilyttäisi sitä siellä. Ja sitten kun olisi muita reissuja niin pyydettäisiin että hakee...
  17. P

Laiton uhkaus?

On laillisia uhkauksiakin. Esim."jos et nyt lopeta, soitan poliisit!"
  18. P

"No älä nyt, anna sen nyt vaan..."

Mä en oo muuten edes ajatellut asiaa tolta kannalta. :ashamed: Tänäänkin yksi poika käveli meidän viltille ja äiti sanoi että ei saa mennä, ja mä totesin että ei haittaa, anna mennä vaan. No poika oli alle vuoden että tuskin tajusi, mutta musta tuntu että se äiti kielsi vain siksi ettei...
  19. P

Olenko hullu, jos harkitsen laittavani facebookissa asetukset niin että

Juuri niin. Ei näy, ellei mene katsomaan. Mutta miksi et vaan lisää sitä kaveria jonka haluat näkevän niin kaveriksi?

Yhteistyössä