Hakutulokset

1. M

Matkustaminen loppuraskaudessa?

Nyt kyllä rupesi jännittämään ihan tosissaan..
  2. M

Matkustaminen loppuraskaudessa?

Olen varannut 2päivää kestävän kaupunkiloman Pariisiin. Matkan aikana minulla olisi menossa jo rv 29. Alussa ajattelin jotenkin, ettei siinä voi mitään huolenaihetta olla, mutta nyt olen alkanut miettiä, että voihan se vauva tietenkin Jo syntyäkin nuilla viikoilla.. Vaikka se taitaakin olla...
  3. M

Haluaisiko joku liittyä tarrakerhoon?

elikkä meille tuli tämmönen tarrakerho kutsu postissa ja haluaisin tytön kanssa siihen osallistua. En ole kuitenkaan keksinyt vielä kuutta pikkutyttöä kenellä tämän voisi lähettää ja pojan kavereita ei kauheasti nuo tarrat kiinnosta Pitää lähettää yksi tarra-arkki kirjeessä olevaan...
  4. M

Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

Heipähei! Minä tuun kans uutena mukkaan tänne keskusteluun :) Tultiin 2 viikkoa sitten laivareissulta ja ihmettelin kun junasta pääsin ulos, että miten iski yhtäkkiä niin kamala matkapahoinvointi!:sick: Monta päivää oksentelin ja makasin kunnes tajusin tehdä raskaustestin ja plussaahan se...
  5. M

fb kavereita ja uusia ystäviä Oulu ja koko maa :)

Hei niin täälläkin!!! :) :)
  6. M

Raahesta äiti-tai isäystäviä..?!?

Hei! Täällä olisi :wave: Olen 25vuotias Raahesta ja olisi ihana löytää uusia kavereita vaikkapa just kahvitteluun, syömään, leffaan, höpöttelyyn :rolleyes:

Yhteistyössä