Hakutulokset

1. Ä

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

Onnea Ylläri! =) Toive: Luulen, että tuo salaisen netin toive on tuolla maaliskuisten puolella. Siellä oli jollain ikäviä kokeumuksia kun joku puolituttu oli tunnistanut eikä hän halunnut enää avoimessa netissä kirjoittaa. Yliaikaiseksi menosta: minä en mitenkään pysty odottamaan yli vko...
  2. Ä

Iltaa! Puoli sukua on saunassa, joten sain vihdoin koneen itselleni. Vähän nolottaa kun on annettu 9 v kummipojan pelata ihan hulluna tietokoneella kun on meillä viikonloppukylässä. Onneksi pelaa meidän neitien kanssa, että on edes jotenkin sosiaalista. Mua nuo s:t eivät kiinnosta...
  3. Ä

Täällä Manzanaa lainatakseni yksi onnellinen hautoja. Olo on tuhat kertaa parempi kuin esim. tammikuussa, valtava massu tuossa keikkuu edessä muttei juuri paina eikä haittaa. Yöni olen jo oppinut rytmittämään: tiedän että unta riittää tasan kuudeksi tunniksi. Pidän siis puoliväkisin itseni...
  4. Ä

Hei vaan, Pääsin tänään pohtimaan maan suurinta päätöstä eli vaunuasiaa! Äitini vei meidät Espoon takamaille vaunukaupoille ihailemaan tarjontaa. Ilman omaa autoamme ei voi ostaa, sillä on pakko kokeilla miten sen takaluukkuun sopii. Minulla on käytössäni kolmet vaunut :ashamed:, joten mies...
  5. Ä

Mindi nyt vasta havahduin tuohon lapsivesikysymykseen. Keskimmäisestä minulla ei ollut mitään merkkejä etukäteen. Siihen vain lorisi keskelle lattiaa illalla kotona ja heti alkoi supistaa. Odotettiin isovanhemmat hoitamaan Esikoista ja oltiin tasan klo 12 yöllä sairaalassa, klo 2 olin jo karmean...
  6. Ä

Sunnuntaita! Klaani on taas mäessä ja täällä rauha maassa! Eilen oltiin tuttavien lapsijuhlissa ja venyi taas yli kymmeneen. Lapset jaksoi hyvin, mutta minä olen nyt ihan poikki kaikesta istumisesta. Eepekka kyseli synnytysajasta, mä oon asettanut masuasukille sulkuja :D milloin ei saa...
  7. Ä

Kiitos Meidän äiti! Tunnustan, että meinasin jo aamulla päivittää, mutta sitten ajattelin että kohta sitä pinoa ei kukaan lue. Nettitaidot ei riittäneet pinon avaamiseen - tai oikeastaan itseluottamus. Aamulla tosiaan kyllästytin Keskisiskoa hengiltä kun en jaksanut mitään tehdä paitsi...
  8. Ä

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

Toiveena kauniina ja Nitta, mä niin kadehdin noita synnytystapa-arvioita - olen kuin rikkinäinen levy tän asian kanssa. Neuvolatäti ei tiedä edes miten päin tuo tuolla on ja lääkärikin vain vältteli vko 30: että tuolla se vielä moneen kertaan käntyy... Isoa kaveria lähinnä pelkään, keskimmäinen...
  9. Ä

Olen perheeni pahis, kieltäydyin lähtemästä mökille vaikka tiedän, että nyt herra saa huonommin hankkeitaan tehtyä. Mutta antakaa vertaistukea: 500 m auraamatonta polkua mökille, kylmä mökki (siis sähkö kyllä on), ulkovessa & kantovesi, ja kaksi lasta joiden isä haluaa kaata puita metsässä...
  10. Ä

Hei, Tekniikan riemuvoitto: tajusin että mulla voi olla pino auki iPadillä samalla kun kirjoitan pöytäkoneella: humanistikin heräilee! Eli: Manzana, jää valitettavasti Jumbotreffit väliin. Muuten pitäisi ottaa 5v ja 8v mukaan eikä kukaan kyllä halua kuulla viimeisiä päivityksiä...
  11. Ä

Hei, Viuwolf, täällä yksi työnarkomaani ilmoittautuu! Tiedän saavani sairaslomaa heti kun lääkärin eteen asetun, mutta toisaalta tiedän aika hyvin miten noita suppareita voi välttääkin. Olen siis ollut täissä sijaista perehdyttämässä aika lailla vain omaa innostustani ja tänäänkin olen...
  12. Ä

Hei vaan! Paipi, hauskaa, meillä on samanikäiset tuo isommat lapset (no sinulla vielä yksi lisääkin), mulla on just 8 v täyttänyt ja ja just 5 v täyttänyt. Kahdeksanvuotias on muuten ihana, ostin hänelle kaikki lahjat mitä synttäreikseen toivoi ja yhteissumma oli 34 e. Koulukaverijuhlat oli...
  13. Ä

Hei vaan, Martsu, nyt vain kiltisti ne piikit sinne kenkien alle - ei täällä järin tyylikkäitä olla kuitenkaan! Mulla on ollut joulusta asti piikit alla aina täällä lähiössä. Pois otan vain kun autoa ajan tai kivilattialle kerran kuussa kauppakeskukseen keskustaan pääsen. Neuvola oli...
  14. Ä

Hei, Wanda ja Meidän äiti, hauskaa miten eri lailla me odottajat näitä tuumimme. Minua ei saisi kotisynnytykseen millään uhkailulla. Lähinnä ahdistaa jos täytyy supistusten jälkeen täällä kauan olla ennenkuin sairaalaan huolivat. Miten isommat lapset katsoo tuskailevaa äitiään ja vaikuttaako se...
  15. Ä

Hei vaan, Tarattaren viestistä innostunnena pyrin minäkin joukkoonne: Äitituuli/39/3/KOS poikalupaus LA 10.4. Olen näitä alkuvuoden pinoja lukenut joulusta lähtien, mutta en ole osannut mihinkään liittyä kun Pieni yritti ensimmäisen kerran maailmaan itsenäisyyspäivänän jälkeen ikävilllä...

Yhteistyössä