Hakutulokset

1. P

Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

Meille maan valinta oli alusta jotenkin itsestäänselvä juttu, koska lähdimme siitä, että meille tulee perheeseen yksi kulttuuri lisää, ja jotta voisimme pitää yllä tuota kulttuuria kotona, sen täytyy olla sellainen joka itseä kiinnostaa ja jossa riittää sellaisia asioita, joita myös itse...
  2. P

Meille oli tosi paljon apua PeLan erikoislääkäriluennosta tuon sn-lomakkeen kanssa. Luentopäivä oli henkisesti ja fyysisesti raskas, mutta sen aikana käytiin läpi kaikki lomakkeen erityistarpeet ja vielä jonkin verran muitakin. Keskusteltiin myös paljon siitä, kuinka paljon ja kuinka...
  3. P

Joo, lyhyt on lautakuntajono. Meidän paperit meni jonon jatkoksi ihan kesäkuun lopulla ja saatiin lupa elokuun lopussa. Ja lautakuntahan oli kaiketi lomalla välissä heinäkuun. En tosin tiedä, että yrittivätkö purkaa jonon ennen kesää mahdollisimman vähiin.
  4. P

Lupa tipahti meillekin ja vieläpä aika ennätysaikataulussa! Paperit siirtyivät lautakuntajonoon ihan kesäkuun lopussa juuri sopivasti kesälomatauolle, joten periaatteessa lupa tuli kuukaudessa! Meillä miehen osoite on tällä hetkellä Tanskassa ja minun Suomessa. Asiasta liitettiin...
  5. P

Kivaa kun saadaan aikaan Kolumbia-keskustelua =) Meille Kolumbia on ollut jotenkin itsestään selvä vaihtoehto jo monta vuotta. Itse projekti tosin polkaistiin käyntiin "vasta" tammikuussa -09. Tällä hetkellä kotiselvitys odottelee lautakunnan kesäloman päättymistä :p. LC:lla on...
  6. P

Draumsyn kyseli Kolumbia-infoista. Käväisimme Hgin kaupungin infossa ja anti oli oikeastaan aika heikko. Eipä siellä selvinnyt oikeastaan mitään sellaista, mitä ei olisi jo ennestään esillä esim Interpedian sivuilla. No ehkä uusi tieto oli se, että Hgin kaupungilla on sisällä ICBF:lla tosi vähän...
  7. P

Mitä lastennimiä inhoatte?

Ohhoijaa.. Mun mielestä myös tää on ihan ehtaa koulukiusaus/työpaikkakiusausmatskua.. Miten kukaan voi arvioida ihmisiä nimen perusteella? Eikös ikivanha sanontakin kerro "Ei nimi miestä pahenna"? Itsellä opettajana on kerrallaan "työnalla" noin parisataa nimeä ja naamaa. Toki osa jää niin...

Yhteistyössä