Hakutulokset

1. L

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Megara pieni korjaus kiertopäiviin, eli tänään jo kp 3. Sitten kun ehtii...
  2. L

Megara toivon parasta sun puolesta!!! Mulla on kp 1. Tästä se taas lähtee... Toiset vielä kun näistä päästään ja I´m back in business :)
  3. L

Täällä on muka jotenkin niin hiljaista nykyään. Itse ei ole viitsinyt kirjoitella kun ei ole kerrottavaa. Menkat ei ole vielkään alkanut, mitkä sen viikkoja kestäneen vuodon jälkeen on sinänsä ollut ihan nautittavaa. Mutta vois ne toki jo alkaa niin pääsis pian taas yrittämään. Aloitin tuossa...
  4. L

BTL: Ei ku oli jo aikakin sinunkin plussata :) Oon tosi onnellinen sun puolesta! Ja erityisen onnellinen ystäväni puolesta, joka just kertoi olevansa raskaana. Ovat yrittäneet tosi pitkään ja nyt tärppäsi.
  5. L

BTL: No jo oli aikakin :laugh: VALTAISASTI ONNEA!!! Tuo Killin tapaus on kyllä erikoinen ja karmiva... Koitahan jaksaa!
  6. L

Voi kun mua raivostuttaa tuo nainen josta dana kirjoitti! Murrrrr... Mulla kiertopäivät venähtää kun oli se km enkä yhtään tiedä koska odotella seuraavia menkkoja. Mukana roikun siis edelleen... En edes muista koska viimeksi olis ollu näin, että OOTAN menkkoja enkä kuvittele tai tunne mitään...
  7. L

Olimme pikku ulkomaan reissulla enkä ole käynyt täällä moneen päivään. Tuossa hätäiseen luin kuulumisia ja ainakin parit onnittelut on paikallaan! Onnea plussanaiset! Ihanaa! Itsellä ei niinkään ole päivitettävää, koska nyt on odotettava ne parit menkat ja sitten saa taas yrittää. Odottavan...
  8. L

Poppeliinille onnea ja megaralle kiitos! Kiitos myös halauksista. Mulla on ollut niin kiire, etten ole oikein ehtinyt asiaa suremaan. Tänään tuli haikea, olo kun näin sairaalan pihassa jonku vauvan kanssa. Itse tulin verikokeesta, kun seuraillaan raskaushormoonien määrää. Eli odotan tuloksia ja...
  9. L

Oon koko ajan kuvitellut, että kun on testaamisen aika, niin menkat on myöhässä ja olis jotain varmoja merkkejä raskautumisesta. Mä kun en ole testaillut - menkat on aina tullut ajoissa tai etuajassa. No nythän sitä tavaraa on tullut tuutin täydeltä vissiin jo kuudetta viikkoa enemmän tai...
  10. L

BTL: Ehkäisyn jätin marraskuun lopulla ja yritys alkoi joulun aikaan ja oikein tosissaan kevättalvella. Olen joutunut endon takia hyppäämään gynellä aika usein, keväällä kystankin takia. Siksi mä en ole hätäillyt tämän vuodon kanssa, kun ei tiedä jos se vaan johtuu endosta. Mutta nyt on aika...
  11. L

Niin älkää nyt muut loukkaantuko: teille toki myös peukut pystyssä ja toivotaan plussia! Jos ei itse nyt pysty raskautumaan, niin jännään teidän muiden puolesta :)
  12. L

Peukut pystyssä nyt erityisesti Afun ja Guessin puolestaJa Afulle ihanaa matkaa! Mulla on nyt vuotanut 11 päivää putkeen. Tai siis edellisistähän ei jäänyt kuin pari vuotamatonta päivää, jotain on tullut kesäkuun lopulta asti (tai heinäkuun alusta, pitääkin tarkistaa täältä koska edelliset...
  13. L

Mun piti oikein tarkistaa kiertopäivät täältä ja ne oli just niinku pelkäsinkin: menkat pitäis jo loppua ja tuntuu, et ne suunnilleen vaan pahenee! Eli aika lailla kk verran oon nyt vuotanu, välillä vähän tiputellu tai tullut rusehtavaa valkkaria. Mut nyt siis 7 päivää verta. Nää on...
  14. L

Danalle halit ja plussanneille paaaaaljon onnea! Eiköhän meidän muidenkin aika tule kun on sen aika.
  15. L

Pikkuapina: tiedän ainakin suurinpiirtein miltä susta tuntuu :) Meillä oli kans hieman hiljaista sänkypuolella ja vähän motivaatiokin mitä sattuu, mutta kun mies ehdotti seksiä pihalla, meillä alkoi ihan uus meno taas :) Se oli seksiä eikä vauvantekoa ja tuli tarpeeseen! Ja jotenkin vähän...
  16. L

Petronella ja panicroom: lämmin rutistus kummallekin! Mä olin jotenkin jo niin varma, että Petronella tuo hyviä uutisia. HooÄssälle nyt sitten vaan hyviä hermoja jos vaikka niitä yrityskertoja kertyy... ja tsemppiä muutenkin! Jospa se onkin Afu joka yllättää ja plussaa? Ihanaa kun pääsette...
  17. L

Kp 1 tai jotain ihme vuotoa... Oksettanu illalla ja aamusta, et joki on nyt sekaisin...
  18. L

BTL ja mmiilia: täällä tuli kans parina päivänä jotain rusehtavaa/verta valkkarissa, mitä lie. Se tuli seuraavana päivänä peittojen heiluttelusta. Mulla tosin saattaa endo oireilla. Viime yönä oli sellaiset kivut, että melkein yrjösin pelkästä kivusta. Jos se johtuu oviksesta, niin sittenpähän...
  19. L

Petronella tee nyt jo se testi :laugh: Mä katoin sun kp:t ja jännään kuin eukon käy :D
  20. L

Äiskälle ja pikkuapinalle harmitukset menkoista. Pikkuapinalla inhottava tilanne kun ehti jo toiveet nousta. Ja uusille munkin puolesta tervetuloa! Mulla on kyllä Petronella sellainen kutina, että sä plussaat pian :) Jookos? :D Mä en tiedä yhtään missä mennään, koska ne menkat (?) oli...

Yhteistyössä