Hakutulokset

1. D

***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

Heili:Lähetin sinulle yv:n. Kansiosi on kuulemma täynnä. Toivottavasti tulee perille.
  2. D

**HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

Ilmoittaudunpa minäkin tälle puolelle. Olenkin jo kovin odotellut huhtikuisia tänne. Itsellä kun synnytys olikin jo maaliskuun puolella, niin olen ajankulukseni lukenut maaliskuisten vauvapinoa. Eli Hysteeriselle tässä tiedot: Delfiini ja poika (39+1) 26.3.2008 3890 g ja 50 cm. Meillä siis...
  3. D

***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Vauvauutisia! Meille syntyi suloinen poika lumipyryisenä torstaina 26.3. klo 15.06. Pituutta pojalla oli 50 cm, painoa 3890 g ja päänympärys 36,5 cm. Tänään päivällä tulimme kotiin. Palaan myöhemmin kertomaan lisää. Onnea muillekin vauvan saaneille!!! :flower: :heart: Jaksamisia...
  4. D

Onnea Amalialle :heart: :flower: Minäkin lähden nyt sairaalaan. Heräsin klo 6 lapsivesien menoon. Sitä tuli ja paljon. Muistakaa suojata sänkynne! ;) Pitäkää peukkuja, että kaikki menee hyvin! Delfiini ja masuvauva 39+1
  5. D

Heilille onnea huomiseen! :heart: Tulin juuri neuvolasta ja minulla on kuulemma synnytyksen alkuvaihe lähtenyt käyntiin. Aamulla onkin supistellut aika napakasti ja vatsa on tyhjentynyt supistusten tahtiin täysin aina vessareissulla. Vakituinen neuvolatäti oli onneksi paikalla ja hän kun on...
  6. D

Minulla on takana huonosti nukuttu yö. Klo 2 jälkeen kävin vessassa ja sen jälkeen uni ei tullut pariin tuntiin. Kävin lukemassa tätäkin palstaa ja kun huomasin Katarina81:n viestin niin luulin, että hän on päässyt jo tositoimiin ja olisi tullut lähdöstään ilmoittelemaan. Ei tullut sitten...
  7. D

Anri82 Onnittelut koko perheelle pienestä prinssistä! :flower: :heart: Itse vaan odottelen supistusten voimistumista. Olen kuluneen viikon siivoillut ja kävellyt aika paljon. Tänään aamukävelyn jälkeen tuli taas lupaavia reisissä asti tuntuvia supistuksia, mutta aina tilanne rauhoittuu...
  8. D

Hämy71 Onnittelut pienestä poikavauvasta! :flower: :heart: Tiitsu Minulla kanssa vauva laskeutunut, mutta ei kiinnittynyt. Neuvolassa sanottiin , että jos menee vedet niin käy vähäksi aikaa paikalleen makoilemaan ja odottaa, että vauva laskeutuu. Tämän kuulemma tuntee hyvin. Sitten voi...
  9. D

Kellukka Onnittelut vauvauutisista! :flower: :heart: Tästä se lähtee ... Kukahan on seuraava? Veera80 Mulla on alkanut samanlainen napsuna mahasta. Niitä ääniä tulee välillä silloin, kun vauva liikkuu oikein paljon ja myllertää. Se ääni on juuri sellainen, kun joku (Kalenteri?) täällä...
  10. D

Pulttikselle imetyksestä Saitkin jo hyviä vastauksia imetyksen sujumisesta. Minä imetin esikoista 1v 5 kk. Aluksi kannattaa käyttää hyödyksi sairaalan henkilökunnan osaaminen. Eli, jos vähänkin tuntuu epävarmalta tai imetysasennon löytymisessä on hankaluuksia tai jos imetys sattuu, niin...
  11. D

Hämy Tsemppiä vauvanhakureissulle! =) Heili Karjalasta aika koominen tilanne teillä naapurien kanssa! Me asumme myös okt-alueella ja meillä on vain vähän naapureita. Eilen taisivat eräät kävelylläolevat naapurit vasta huomata vatsani, kun tuossa pihalla hain postia. No, viimeistään sitten...
  12. D

***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa***

Pulttis Voimia ja jaksamisia! Toivottavasti tämänpäiväinen työpäivä helpottaa oloasi. SähköhellaElla Lepoa ja hyvää mielialaa jännään tilanteeseesi! Imetyksestä oli kyselyä. Minä imetin esikoista 1v 5kk. Tästä 6 kk meni täysimetyksellä. Myös meillä poika oli allerginen, joten minä jouduin...
  13. D

Kokoarvio Meillä annettiin viikolla 33+1 ultran perusteella sen hetken painoarvioksi 2,8 kg. Lääkäri totesi vaan, että melko kookas on. Enää en ole pääsemässä kokoarvioihin. Neuvolassa meillä ei ole ultralaitteita. Tuntemuksia Minulla oli tämän viikon tiistaina se lääkärineuvola, josta jo...
  14. D

Suppis Kiitos tiedosta, että noita Aventin muoviosia saa erikseenkin. Taidan lähteä heti huomenna metsästämään täältä meidän seudun lastentarvikeliikkeistä. Mussu Me laitetaan vauva heti pinnasänkyyn nukkumaan. Reunapehmusteet ja se pääpuolen verho ainakin meillä tekivät sängystä ihan...
  15. D

Neuvolasta tervehdys! Minulla oli tänään taas neuvolakäynti ja sen perään viimeinen lääkärikäynti. Tässä tiivistelmänä tärkeimmät: Viikot: 36+0 Paino: nousua nyt yhteensä 15 kg Verenpaine: 113/86 Sf-mitta: 34 Tarjonta: rt Syke: 150 Verikoe: viimeinen rh- vasta-ainekoe otettiin, hb ei...
  16. D

Huomenta! Kiitos Hysteeriselle uudesta pinosta. Vauvan asento ja liikkeet Meidän vauveli on ollut jo jonkin aikaa raivotilassa, mutta kuulemma niin ylhäällä, että voi vielä pyöriä. Potkut tuntuu navan yläpuolella molemmin puolin. Toisellä puolella peppu ja toisella jalat. Perätilassa...
  17. D

**Huhtihiput Helmikuussa 2008**

Jospa minäkin nyt aktivoituisin kirjoittelemaan, kun kerran äitiyslomakin alkoi viime viikonloppuna. Kyllä ne pari viimeistä työviikkoa vei vaan niin mehut minusta, että ei jaksanut oikein mitään valmisteluja tehdä. Nyt olenkin sitten innoissani pessyt jo muutaman koneen vauvapyykkiä: harsoja...
  18. D

Pulttis Mulla oli kanssa kuumetta neljä vuorokautta noin 39,7 astetta. Paramaxia aloin ottaa, kun se kohosi yli 38,5, sillä silloin oli jo olo, että taju menee. Vasta äitiyspolilla määrätyt Panacodit sai kuumeen pysymäänkin alhaalla. Mulle sanottiin, että periaatteessa kuumeesta ei ole vauvalla...
  19. D

Paljon oli tullut tekstiä ja palstan ulkonäkökin muuttunut sillä aikaa, kun minä olen sairastellut. Minulle puhkesi perjantaina influenssa. Viikonlopun ajan se tuntui vaan normaalia ärhäkämmältä flunssalta. Maanantaina sitten alkoikin jo kuume nousta panadolista huolimatta 39.5 asteeseen ja...
  20. D

***Huhti-Hiput 2008 Tammikuussa***

Neuvolassa olin minäkin tänään. Tuntui nyt käynti tulevan tosi nopeasti kun viime kerran jälkeen sirryttiin tuohon kahden viikon väliin. Hemoglobiini oli edelleen rautakuurista huolimatta melko matala 114, paineet 126/72, sf-mitta oli 30,vauveli oli raivotilassa ja sydänäänet 150-160...

Yhteistyössä