Hakutulokset

1. M

***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Pulttis ja Veera myös mulle on tuttu tunne, ne kerrat kun olen kirjoitellut ja yrittänyt jotain kysyäkin niin ei ole kukaan huomioinut, välillä olen ajatellut, että näkyykö minun viestit vaan minulle itselle ;) No mutta sitkeesti välillä yritän :)
  2. M

***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Tyttimaarialle osanottoni ja voimia perheellenne :hug: Pitkästä aikaa saan aikaisiksi kirjoitella, on niin kiirettä aina vaan.. Ja meillä on ollu kovaa sairastelua taas, tai etenkin tyttö kuumeilee jatkuvasti ja ollaan lääkärissä ravattu ja kokeita otettu mutta mitään syytä kuumeilulle ei...
  3. M

***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

Tervetuloa uusille ja onnittelut kaikille taas jotka eilisen jälkeen on ultrakuulumisia kertonut :flower: taitaa olla kaikki muut ilmoittanut pojasta mutta meille tosiaan lääkäri sanoi ettei tarkasti näe mutta siitä kuvakulmasta ainakaan ei kiveksiä näkynyt, itsellä tuli tunne sen jälkeen että...
  4. M

Onnittelut kaikille jotka olette saaneet hyviä uutisia ultrasta :flower: Myös minulla on hyviä uutisia, pikkuisella näytti olevan kaikki hyvin ja vastasi kooltaan viikkoja (painoarvio 330g)ja kaiken lisäksi kaikki virtaukset olivat tällä kertaa hyvin ja lääkäri sanoi, että olis toiveita...
  5. M

onko täälä muita??

Minulla myös nous verenpaineet esikoista odottaessa ja todettin raskausmyrkytys, minulla se tapahtui vaan jo viikolla 30. Ja lapsi leikattiin pois siitä viikon päästä. Mutta jos ei muuta oiretta ole kuin toi verenpaine niin voi olla että seuraavat jonku aikaa sitä. HeMa millä konstilla sait sen...
  6. M

Dooris mulla on myös vaivannut tuo kantapääkipu, mulla se on vaan oikean jalan kantapäässä. Mulla se kipu on välillä jo heti aamusta, eli kipeytyy myös ilman seisomista. Täytyy kysyä seuraavaksi neuvolasta, osaisko sanoa mistä johtuu. Mulla on kyllä painoa kerenny tulemaan jo 5-6 kiloa, että...
  7. M

Niistä "touhutipoista"

Meillä on käynyt näin jo 2 kertaa :heart: :heart:
  8. M

***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

Dooris: Kun odotin esikoista niin hänellä oli sykkeet välillä just tuota luokkaa ja pikku prinsessa tuli :heart: mutta tuosta alemmat ne ei kyllä tainnu olla. Nythän kun viime viikolla neuvolassa kuuneltiin niin syke oli 138 ja siitä tuli itselle vähä poika olo kun tytöstä ei noin matalat ollu...
  9. M

Tinkatar olen pahoillani puolestanne :hug: Voimia teille!
  10. M

Marika75 kyseli mammajoogasta. Minä aloitin sen joku aika sitten. Onhan se aika "iisiä" hommaa, aika helppoja liikkeitä tehdään mut eipä sitä muuta voi odottaakaan kun osa siellä käyvistä on jo hyvinkin loppusuoralla raskaudessa, ja muutenkin siel kaikki tekee sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu...
  11. M

Kuinka pitkään uskaltaa syödä Minidisperinia?

Mulle ei ole sanottu vielä mitään tarkempaa ajankohtaa koska ne lopetetaan, mennään tilanteen mukaan, mutta ainakin viikolle 32. Vähän itseäni arveluttaa kun toi raskausmyrkytyshän voi tulla tosi nopeastikin ja jos vielä syön tota lääkettä. Täytyy kysyä tarkemmin kun käyn äippäpolilla seuraavaksi.
  12. M

Kuinka pitkään uskaltaa syödä Minidisperinia?

Minä olen syönyt lääkärin määräyksestä primaspan 100mg (vastaava lääke kuin minidisperin) juuri tuon raskausmyrkytyksen takia kun edellisessä raskaudessa oli raju myrkytys. Alustavasti syön ainakin viikolle 32 mutta voi olla että pidempäänkin. Eikä pitäisi olla muuta haittaa muuta kun, että...
  13. M

Jotkut ovat nähneet unta jo tulevasta vauvasta.. Niin näin minäkin, meille syntyi vauva jonka sukupuoli jäi pimentoon kaiken järkytyksen keskellä, vauva oli nimittäin syntyessään 80cm pitkä ja sillä oli kaikki hampaat valmiiksi suussa ja se nauroi ääneen heti synnyttyään, huh mikä uni :D...
  14. M

Moikka vaan kaikille pitkästä, pitkästä aikaa :wave: Ensinnäkin osanotot kaikille joita on suru kohdannut :hug: En taas ole käynyt kirjoittelemassa aikoihin, olen ollu välillä nettipimennossa ja ollaan sairasteltu kovasti koko perhe joten olen ollut tosi väsynyt. Meillä on ollut...
  15. M

Huhti-Hiput 2008

Tervehdys! Ihan ensimmäiseksi täytyy sanoa, että olipa kiva kuulla kun joku oli tuossa kirjoittanut huonon olon jo hellittävän, se tuo vähän toivoa itsellekin.. Mulla tää kuvotus ja huono-olo on ihan jatkuvaa, herään siihen yölläkin :x Anopeista ja äideistä on ollut keskustelua, minulla...
  16. M

Huhti-Hiput 2008

Moi ja mukavaa alkanutta viikkoa! Tervetuloa uusille! Kylläpäs on joillain ollut nopeita synnytyksiä =) Täällä jatkuu kova etominen ja väsymys, töissä on aika vaikeeta olla. No mulla on huomenna viimeinen työpäivä, koko fima meni nurin ja kahdeksan vuoden työpaikka meni.. Toisalta nyt...
  17. M

Kauanko sairaalassa raskausmyrkytyksestä?

Minä olin ennen vauvan syntymää viikon ja vielä synnytyksen jälkeenkin kaks viikkoa, nyt odotetaan toista ja toivon kovasti ettei myrkytys uusisi.
  18. M

Huhti-Hiput 2008

Eipä ole tullu kirjoiteltua täällä kanssanne juurikaan, aina on ollut koneella käymiset niin pikaisia etten ole joutanut oikein istahtamaan. Mutta käyn kumminkin välillä teitä tervehtimässä =) Tervetuloa uusille plussanneille! Meillä on huomenna eka neuvola käynti, ihan kiva mennä pitkästä...
  19. M

Huhti-Hiput 2008

Moikka kaikille! Voisinpa liittyä seuraanne jos vain passaa. Toista lasta odotellaan ja la olis näillä näkymin 3.4. Meillä on ennestään 04 syntynyt tyttö. Todella iloisia ollaan tästä uudesta tulokkaasta ja toivotaan että kaikki menisi loppuun saakka hyvin. Pientä jännitystä tuo mukanaan...

Yhteistyössä