Hakutulokset

1. M

Verenpaine ja raskausmyrkytys???

Hyvä juttu jos sulla Marie on kaikki hyvin. Ja Pinja79, itse odotan toista lasta viikolla 28 ja kolmisen viikkoa on ollu pissassa vähän valkuaista välillä heikko+ ja välillä yhdellä plussalla lisäksi nyt verenpaineet on ollu pari päivää vähän kohollaan, n. 120-135/80-87 ja nämä paineet on kotona...
  2. M

***Huhti-Hiput 2008 Tammikuussa***

Hei! Onko teillä huono/heikko olo palannut takasin? Mulla on ajoittain aika huono olo, mietin vaan palaako alun heikotukset takasin monille? Tosin olen alkanut pelkäämään kovasti raskausmyrkytyksen uusimista kun pissassa on valkuaista ollu joulusta asti välillä yhdellä plussalla välillä ei ihan...
  3. M

Onnittelut hyvistä uutisista niille jotka niitä ovat saaneet! Sellaista ajattelin teiltä muilta kysäistä, että mikä teidän oma sykkeenne on näin raskausaikana? Mulla neuvolassa näyttää aina yli 90, kotona kun mittailen on aina vähän vähemmän, koskaan ei ole neuvolan täti siihen mitään sanonut...
  4. M

vuotaraaputin mä tein sen testin kotona kun oli ne sokerit yhdellä plussalla.. Täytyy varmaan rimpauttaa terveydenhoitajalle siitä kohta kun on soittoaika sinne.
  5. M

Vielä se piti kysyä, että mitä mieltä olette kun tossa joulun aikaan mulla oli yhtenä aamuna sokerit yhdellä plussalla, voiko edellisen illan kova herkuttelu näkyä pissassa?
  6. M

Hei vaan kaikille ja hyvää alkanutta vuotta! Kyllä tuntuu uskomattomalta miten nopeasti tää aika on menny ja 3kk enää laskettuun aikaan. Oletteko jo miettineet kovasti tulevaa synnytystä? Minä olen jonkin verran, jännittää vähän. Enemmän pelkään jos joudun taas sektioon, viimeksi ei ollut...
  7. M

***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Rauhallista joulua kaikille :xmas:

Yhteistyössä