Hakutulokset

1. tytti

Päiväkahviseuraa?

\ Kiitos ihanasta illasta! Ensi lauantaina sama aika sama paikka?? Eihän siitä viestistä vain tullut "sanomista" kotona? T: Tytti :xmas:
  2. tytti

Kylmäsavulohipizzan ohje?

Löytyiskö keneltäkään?
  3. tytti

Päiväkahviseuraa?

Eipä niille puolisoille tarvi kaikkea kertoa. Ja edelleenkin merellelle, tämä seuranhakuilmoitus on suunnattu MIEHILLE, olet jo neljä kertaa kirjoittanut tänne. Miksiköhän?? SIISPÄ EIKÖ LÖYDY MIEHIÄ JOIDEN "KAHVIHAMMASTA" KOLOTTAA?
  4. tytti

Päiväkahviseuraa?

Vaihtelu virkistäis. Kannattais teidänkin arvon rouvat kokeilla, saisitte vähän vaihtelua ja piristystä elämäänne, se kun tuntuu sitä kaipaavan, miksi muuten puuttuisitte asiaan, joka ei teille kuulu? Tämä viesti OLI ja ON EDELLEENKIN tarkoitettu vain MIEHILLE.
  5. tytti

Päiväkahviseuraa?

Kuka tässä perheitä on rikkomassa, en minä ainakaan. Ja samat halut ne on miehilläkin..
  6. tytti

Akat

Eikun merellehän se olikin.
  7. tytti

Akat

Varmaan sua mirelle. :laugh: :laugh:
  8. tytti

Päiväkahviseuraa?

Ymmärsit väärin "merelle", en hae lesboseuraa vaan MIESseuraa, SORRY.
  9. tytti

Päiväkahviseuraa?

Löytyiskö pääkaupinkiseudulta salaista seuraa varatusta miehestä varatulle keski-ikäiselle naiselle?
  10. tytti

Varattuihin rakastuminen

Tietenkin voi sano että "tuntuu siltä että tämä on kaikkea sitä mitä edellisiltä suhteita olen toivonut", jos kerran siltä tuntuu!! Tottakai siinä on riskinsä, että ilmenee ettei se niin olekaan kun aikaa kuluu, mutta mitä sitten?? Nyt tuntuu siltä ja sillä sipuli. Kyllä se ensi vaikutelma ja...
  11. tytti

Rohkaiskaa mua!

Tarkoitin, että miehesi varmasti häpeää kyvyttömyyttään hoitaa raha-asioitaan ja siitä johdosta päätyy salailemaan asioita. Ymmärrän hyvin, että olet kurkkuasi myöden täynnä tuota tilannetta. Raha-asiat tuottavat kai yleisesti paljon parisuhdeongelmia. Harmillista.
  12. tytti

Rohkaiskaa mua!

Tätä taustaa ei meillä muilla ollut tiedossa. Miehelläsi on siis rahavaikeuksia, joka aiheuttaa häpeää, salailua, jne. Onko se syynä miksi et rakasta enää? Toivottavasti saatte molemmat tilanteenne järjestykseen ja löydätte taas onnen ja taspainon elämäänne, yhdessä tai erikseen.
  13. tytti

Varattuihin rakastuminen

Jane on oikeassa. Suhteen aloittaminen pöytä puhtaana olisi se ideaali tilanne. Mutta kun todellisuus on tosi harvoin noin musta-valkoinen. Näilläkin palstoilla tuntuu olevan pilvin pimein naisia jotka roikkuvat huonossa suhteessa, kun eivät saa potkua/uskallusta tehdä ratkaisua.. Sitä välien...
  14. tytti

Rohkaiskaa mua!

Toivottavasti olet edes kertonut miehellesi, ettei sinulla ole enää rakkauden tunnetta, jotta tämä muutto uutinen ei tule hänelle ihan täytenä yllätyksenä. Suhteen viilenemisen kyllä varmaan kumpikin osapuoli havaitsee, sitten se tarvitsee vaan enää ääneen myöntää. Kikin kirjoitus sai kyllä...
  15. tytti

Varattuihin rakastuminen

Hei, Selvästikään ihastuksesi kohde kaipaa elämääsi jotain koska on lähtenyt kanssasi moiseen "leikkiin". Eli kotona eivät kaikki voi olla ihan kohdallaan. Kehoittaisin sinua jatkamaan yhteydenpitoa, jos nainenkin jatkaa. Mutta koska sinä olet sinkku ja hän varattu, niin mielestäni pallo on...
  16. tytti

Räplääminen loppui ja yötutti pois!

Heissan, viereen kömpii edelleen, mutta nukkuu kuin silakka keskellä. Emme ole edes välttämättä huomanneet koko ukkoa. =) Nyt vain toivotaan, että muutos on pysyvä... Hauskaa päivänjatkoa!
  17. tytti

Räplääminen loppui ja yötutti pois!

Kirjoitin joku aika sitten meidän pojan ja samalla koko perheen ongelmasta, yöllä räpläämisestä. Poika (2v.3kk) nukkui levottomasti ja tuli joka yö meidän väliin. Hän on räplännyt rintojani nukkuessaan, mutta myös hereillään kädet on kadoneet varsin näppärästi minun puseron sisään. Isäänsä hän...
  18. tytti

Yöllä räplääminen

Voi kun kuulostaa tutulta! =) Niin, meilläkin tuo räplääminen liittyy myös nukahtamiseen. Annan pojan silloin hampaita irvistellen kynsiä rintakehääni, jotta saan sen nukahtamaan nopeammin. Näistä tavoista pitäisi vain opetella pois, mutta kuten sanottua, ongelman ratkaisua tulee lykättyä ja...
  19. tytti

Yöllä räplääminen

Hei, Poika nukkuu omassa sängyssään meidän vuoteen jalkopäässä, mistä se pääsee meidän viereen. Aikoinaan myös hänen pinnasänky oli samalla paikalla, joten poika oppi vähän liiankin helposti kipuamaan meidän sänkyyn. Tytön pinnasänky on samassa huoneessa myös, mutta vähän matkan päässä. Sille...
  20. tytti

Yöllä räplääminen

Hei, Meillä on poika 2 v 3 kk ja tyttö 6 kk. Tyttö antaisi kyllä nukkua yöt hyvin, mutta poika on hyvin levoton nukkuessaan. Hän tulee joka yö väliimme ja aloittaa aamuyöstä räpläämisen. Kynsillä rapsuttaa minun rintojani (muutenkin pojan kädet menevät rinnoille edelleen hyvin usein) ja samalla...

Yhteistyössä