Hakutulokset

1. M

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

Hautomolta hei.. Sunnuntai-iltaa!! Onkos täällä mammat synnyttämässä vai loppuvalmisteluja tekemässä? kiva että jotkut ehtii kirjotteleen, kohta luulis satelevan poksumis uutisia. Ylläri taitaa olla kotona nyyttinsä kanssa? Miten siellä lähteny sujuun? Aika hautojia huhtikuulaiset...
  2. M

Piti vielä kysymän.. Ylläri Jos ehdit vastaileen, missä vaiheessa sait kohdunkaulanpuudutteen? Mä oon tota kans miettinyt toiveeksi. Viimeks mentiin ilokaasulla. Auttoko toi puudute? Miten? Ihania vauvantuoksuja teille! -Manzana
  3. M

Poksupäivä jälleen!! Onkos täällä mammoja jo synnyttämässä? tai lähdössä? Pientä kärsimättömyyttä ainakin ilmassa, kuulun joukkoon! Viikko laskettuun aikaan eikä kyllä mitään muuta kun supistellu sillon tällön. Eilen saunoin, tänään kävelin 4km kun vein ja hain esikoista kerhoon, iltapäivällä...
  4. M

Hyvää alkavaa viikkoa! Neuvolassa käyty tänään mutta eipä siellä mitään uutta kyl ollut, verenpaineet ok,tainnu jopa laskea.. pissa puhdas, sf-mitta kasvanu 1cm 10pv:ssä sykkeet 140, Painoa +630g/vk, lapsiveden määrä hyvä nousukiito jatkunee loppuun asti, oiskohan se jo melkein...
  5. M

Pakko tulla onnittelemaan, Ylläri Onnittelut pojasta!! Moika Toi limatulppa hyvä enne vaik yksilöllistä kauanko sen bongauksesta synnytys käynnistyy. Mulla esikoisesta limatulppaa tuli 2pv ennen kun synty ja kuopuksesta illal 20.30 tuli limatulppa niin samana yönä tuli lähtö synnärille...
  6. M

Pikinen Oi ihania uutisia lisää, ONNEA ONNEA prinssistä!! Toive Mä ostin kans lindexiltä imetystopin, aikasemmin mulla ollu vaan imetysliivejä. Taitaa olla yksilöllistä toi meijerien kasvu, toisilla kasvaa heti pari kokoa kun plussa napsahtaa, mulla taas ei juuri oo koko muuttunu...
  7. M

Jaahas, täällä joku ottanut varaslähdön :) Mä olen eka listassa :) Dominique Oikein paljon onnea!! Hienot mitat herralla tosiaan viikkoihin nähden. Vauvantuoksuja sinne! Mulla supparit alkaa olla jo tuntuvia, vaik harvakseltaan päivän/yön mittaan tulevat. Toiveelle Tsemppii mietintöjen pt...
  8. M

Keskiviikkoa eli mun poksupäivää 38+0, puuskutttaa jo ajatuskin synnytyksestä.. Oon asennoitunu että lähellä LA:a menee tai ainakin 39+ viikoille. Natte Huhtikuiset taitaa olla hautojia kun toukokuisiakin on pari jo poksahtanut, tosin toisella oli aika vähän viikkoja ja sitä myötä ongelmia...
  9. M

Imetysliiveistä mul yhdet bravadon silk liivit bebesistä, hintavat mut tosi hyvät ja joustaa eli uskaltaa ostaa ennen synnytystä, sit on parit halvemmat lindex/h&m mut noi ei kyl tue mitenkään hyvin jos vähänkin isommat rinnat. Natte Vauvan tumpuista, meil kans ei oo oikein pysyny, mut...
  10. M

martsu76 Paljon onnea rouvan-tittelistä!! Kosiko mies extempore vai oli yhteinen päätös? Eilen oli neuvola, eipä siel mitään kummempiä, kaikki ok. Hb oli noussut 112 kun viimeks vaan 101, oisko nokkoset tehneet ihmeitä vai raudan tupla-annoksen syöminen?! Ei oo laskeutunut, sf-mitta nyt...
  11. M

Niin ja multa on jo pari kertaa kysytty että vieläkö yhdessä koossa?? Nytkö ne kyselyt jo alkaa...
  12. M

Iltaa mammat!! Tänään käytiin ultrassa tarkistamassa vauvan tarjonta ja kyl helpotus oli kun näyttäs olevan siellä raivontarjonnassa. Huomenna poksuu viikot ja täysaikasia ollaan eli sitten saiskin jo luvan tulla. Oli kyl ultra tosi nopee ja kätilöllä kiire/tiukka aikataulu kun sit rupesin...
  13. M

Jee maaliskuu!! Kiitos pinosta munkin puolesta. 2vee juhlat ohi ja tää mamma ihan poikki kun siivonnut, leiponut, palvellut vieraita, huh,huh. Kiva järjestää ja kaikki tuli ketä kutsuin yht.14,joista 6lapsia, äänekästä oli! Sain ultra-ajan tiistai aamuks eli katotaan tarjontaa, onko...
  14. M

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

Tulin poksuun, Poks, Poks 36+0!! Tasan kk laskettuun aikaan, huih! Kiva että taustailijoita aktivoituu! Mindi Kosmeettisen haitan takia et pääse kunnalliseen suonikohjuleikkaukseen. Mulla oli yläreidestä alas sääreen asti iso suonikohju, eikä oikein tukisukkakaan auttanut. Seisomatyö ois...
  15. M

Maanantaita mammat! Ite melkein päivittäin kännykkä lueskelen mut harvemmin tulee istuttua pisempään koneen ääressä, jos jotain nyt kirjottais. mindi16 Mulla ei puutumisvaivaa, mut suonikohjuja kuten muistelen et sullaki. Mulla tehty oikeeseen jalkaan leikkaus kunnallisella puolella viime...
  16. M

Tulin poksuu, on ketju kyllä hiljentynyt, helmi-maalisketjuissa yli 20sivua joita välillä kans lueskelen, jospa se tästä aktivoituis kun maaliskuulle siirrytään ja pianhan ekat huhtikuulaiset jo poksuukin! Vaik itellä maaliskuun puolella LA niin varmasti en oo ensimmäisten joukossa, haudon kyllä...
  17. M

Viljavainio Kiitti vinkistä noista sukkiksista, täytyy tsekkaa h&m tarjonta. Esikois poika oli jo 6kk 9,5kg, sopi monet housut, mut kuopus tyttö ollut paljo pienempi 1veenä 7,9kg niin melkeinpä sukkikset vaan pysyny vyötäröltä jalassa. Niin ja sekotit siis mut ja toiveen Kiitos masukommentista...
  18. M

Oisko kellään tarvetta 104cm talvihaalarille?? Mulla myynnissä edullisesti uusi reimatecin poikien haalari. -Manzana 81
  19. M

Lauantai-iltaa!! Menin sitten perjantaina labraan verikokeisiin alhasen hb:n vuoksi ja vain todetakseni ettei neuvolatätsy ollutkaan laittanut lähetettä, meinas päästä pari valittua sanaa.. mur!! Kävin 4.2 normikäynnillä ja th:n mukana opiskelija eli varmaan siksi sitten koko lähetteen laitto...
  20. M

No niin alkaa olla koko ajan enemmän 30 viikon poksuneita, loppusuoralla ollaan, voi sanoa lähellä mutta silti monta tuskasta päivää vielä edessä :) Nautitaan siitä kun vauvat vielä mahassa eikä vaadi vielä mitään, vaikka vaivat tuppaa lisääntyy niin usein vikat kuukaudet on "ei niin...

Yhteistyössä