Hakutulokset

1. N

Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Minulla on ollut nyt kuudet kuukautiset e-pillereiden lopettamisen jälkeen ja olen kärsinyt huimauksesta joka kierrossa satunnaisesti. Ihmettelin kovasti tätä uutta luomuoiretta ja olen yrittänyt syödä paljon rautaa ja muita vitamiineja, ettei johtuisi mistään puutostilasta. Olen kuullut...
  2. N

kaveria 10kilon tiputukseen?

Sehän on selvää, että ennaltaehkäisy on paras ehkäisy kaikessa :D Selkä- ja vatsalihaksista kannattaa pitää muutenkin hyvää, kun nehän toimivat koko vartalon tukikorsettina. Minulla on juuri se ongelma, että kaikki ylimääräinen kerääntyy vatsan kohdalle. Tosin vatsan alueelta saa helpommin...
  3. N

kaveria 10kilon tiputukseen?

Terve, lueskelin tuossa ketjunne läpi ja hienosti on monella paino tippunut. Onnittelut :flower: No minäkin tässä tavoittelen painonpudotusta, alkuun 10 kiloa on unelmissa! Painan 99 kiloa ja pituutta on 183 cm. BMI huitelee siinä 30-31 paikkeilla. Esikoinen olisi minulla haaveissa ja...
  4. N

Voisi minunkin tiedot täydentää tuonne listalle eli menossa on kp 3/20-28 ja yk 2. Vai pystyykö tuota listaa itse täydentämään?..
  5. N

Että silleen.. Aamulla elättelin vielä toiveita "kiinnittymisvuodoista" kun tuli ihan vähän kirkasta verta. No iltapäivään mennessä onkin jo tullut sen verran, että ei voida kyllä enää kiinnittymisvuodoksi tulkita. (kai tuo kiinnittymisvuoto on vielä lisäksi aika harvinaista) Mistäs...
  6. N

Olen ajatellut kokeilla tuota greippimehua ja kyselisinkin, että mikä olisi hyvä merkki? Nähtävästi paras vaihtoehto olisi ihan jokin 100 % täysmehu hedelmälihoineen päivineen vai?
  7. N

Saisikos tänne teitin porukkaan soluttautua, kun ollaan vähän niinkuin samalla asialla, esikoista haikailemassa =) Eli olen 25-vuotias ja yk1. Tosin puoli vuotta olen ollut ilman pillereitä ja tavallaan on ollut yritystä, mutta nyt on tarkoitus mennä täydellä höyryllä eteenpäin. Galluppiin...
  8. N

Tikuta ovis? Mikä ovis?

Olen uusi keskustelija/vauvakuumeinen ja pyytäisinkin nyt neuvoa/kokemuksia seuraavaan ongelmaan. Eli olen tikuttanut nyt ovista jonkun aikaa Mammaksin ovulaatiotesteillä. Kierrot ovat olleet suhteellisen säännölliset, mutta en bongaa ovista LAINKAAN?!?! Käytännössä haamuja on tullut joskus...

Yhteistyössä