Hakutulokset

1. luffe

perjantain kunniaksi kalluuppia: mitäpä yllä, lautasella, lasissa ja levysoittimessa :D

Mustat tämmöset löysät urheilu/kotihousut, turkoosi toppi ja musta huppari (niin ja alusvaatteet) :) Lautasella oli just myös pannaria kun tein ja musiikki ei soi mutta telkku päällä tuolla taustalla. Lasissa ei mitään, mutta vois hakea appelsiinimehua.
  2. luffe

Voisko tää olla??? Siis plussa...

Niin ja onnea minunkin puolesta! :D :flower:
  3. luffe

Voisko tää olla??? Siis plussa...

Ostin myös halvempia liuskatestejä, josta sain epämääräisiä hailakoita "haamuja", mutta sitten ostin digitestin ja näytti oikean tuloksen. Kalliimpi on mutta itse ainakin tykkäsin testistä :) Tuossa sinun liuskassa on kyllä selkeä viiva =)
  4. luffe

Sikainfluenssa pandemia oli kuin olikin huijausta.

Eilen olisi ollut minulla mahdollisuus käydä ottamassa rokote, mutta en ottanut :)
  5. luffe

Päivitetty kaikki palstailijat lista

Nyt vasta huomasin tämän :) Eli voi lisätä listaan. :attn: =)
  6. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Näkyykö teille tossa mun edellisessä kirjoituksessa nimimerkki?! :o Mulla ei näy.. siis luffen kirjottama :D Muoks: siis tässä taas näkyy.. outoa :D
  7. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Teffe En olekaan sitten ilmeisesti ainoa :D Minullakin silloin on runsaampi vuoto, kun on pahemmat kivutkin.
  8. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Barbie mä tilasin sen viikkonäytöllisen kotitestiltä hintaan 11,90?. Säästää toimituskulutkin kun on tilaus yli 10?, ellei halua pikatoimitusta, jolloin tulee pikatoimituslisää (1,50?).
  9. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Onnea Lara-!! =) :flower: Noi on kalliita testejä, mutta kyllä se vastauskin on sitten selkeä. Ei ainakaan tarvitse tulkita haamuja! :D
  10. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

macy gray tulehan ilmottelemaan mitä testi näyttää :) Täällä peukut pystyssä toivotaan parasta =)
  11. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Kyllä se cb:n digitesti vaan oikeassa oli. Eli täti tuli ja minulle voi päivittää kp1/26-27 ja yk3. :| Positiivinen puoli on se, että nyt on kierron pituus ainakin toistaiseksi paremmin selvillä :) *muoks* Vähän tähän vielä lisäilen eli nyt oli aika ylläri tuo tädin tulo kun on...
  12. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Lara- vastailen myöhemmin kun nyt on vähän kiirus :) kävin pikaisesti lukemassa vasta.
  13. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Barbie> harmi kun testasit negan, mutta onhan sulla vielä hyvätkin mahdollisuudet plussata kun menkkojakaan ei kuulu :) ja tosiaan kannattaa siitä aamupissasta testata.
  14. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Barbie oletkos testaillut jo? Kuitenkin jo kuukautiset sulla myöhässä pari päivää =) *muoks* Sori nyt taas vähän omia tuntemuksia tähän väliin. Kokoajan siis tuntuu että ne menkat ihan kohta alkaa. Masussa ei nyt pahemmin kyllä menkkakipuja, mutta käyn vessassa n. 15 min välein...
  15. luffe

Kuvia plussatesteistä

Juu noilla kameroilla on aika mahdotonta saada täysin tarkkaa kuvaa. Pitäis olla varmaan joku järjestelmäkamera, että sais paremman ja todenmukaisemman kuvan.
  16. luffe

Kuvia plussatesteistä

Lara- mä nään tossa liuskassa ihan hailun haamusen tai viivanpaikan. Ite testaillu samoilla ja tullu samanlaisia :D
  17. luffe

Kevään Kuumeilijat 2010

Lara- testasitko siis sillä herkemmällä predictorilla kp40? Voihan se olla että sulla hCG arvo nousee hitaasti. Voi olla että predictorin plussaan luottaisin enemmän kuin kotitestin, koska kotitestin liuskat herkkyydestään huolimatta ei mielestäni monellakaan ole näyttänyt silti kovin aikaisin...
  18. luffe

Kuvia plussatesteistä

Joo sori.. Tuli vähän tumma kuva, mutta "ei raskaan" -teksti siinä on. :/
  19. luffe

Galluppia pukkaa

Eipä ole tullut semmoista vastaan :)

Yhteistyössä