Hakutulokset

1. Eipäs Juupas

Suositelkaa hyvää imuria!!

Electrolux ultra silencer on hyvä. :)
  2. Eipäs Juupas

Saako minusta tosiaan kauhean negatiivisen kuvan täällä?

Mielestäni tuot välillä mielipiteitäsi liian kärkkästi ja korostetusti esille.
  3. Eipäs Juupas

Tuli kallis mummolareissu...

Täällä sitä taas haukutaan anoppia, ja suositellaan että AP maksaa sen maljakon, mutta tekee anopille selväksi että lapsi eit tule enää kylään sinne. Kannatasko nyt vähän sitä lastakin ajattella, että sitä käytetään koston välikappaleena kun erotetaan Mummostaan jonkun helvetin maljakon...
  4. Eipäs Juupas

Voinko pyytää palkatonta vapaata, kun aloitin työt vasta viikko sitten?

Tottakai sä voit lomaa pyytää, saattaapi tosin tulla pidempi loma kuin 3 päivää..
  5. Eipäs Juupas

voi vit** saa****!!! kiitos taas ääliövanhemmille!!!

Taas sä oletat vaan niin paljon ilman että tiedät mistään mitään.
  6. Eipäs Juupas

onko normaalia että kuumeinen lapsi hengittää tiheämmin? keuhkokuumeen oireista kysyisin myös

Nyt on liikkeellä "tavallista" lenssua jossa oireet on aivan kuin infulenssassa tai rsv:ssä, meillä molemmat lapset sairastivat kyseisen taudin, pienempi oli muutaman päivän sairaalassa, ja vaikka tauti on selätetty muuten yskä jatkuu edelleen. Ja siis labrassa tehtiin testit ettei ollu mitään...
  7. Eipäs Juupas

Mitä äiti tekee, kun lapsi/lapset nukkuu päikkäreitä?

Juo kahvia rauhassa ja nauttii hiljaisuudesta, tai nukkuu päikkärit!
  8. Eipäs Juupas

Milloin antaisit vauvalle kuumelääkettä?

Anna yötä vasten, äläkä anna suppoa vaan mikstuuraa jos vaan mahdollista!
  9. Eipäs Juupas

Minun pojasta tule sit kohta mies =D

Ei armeija miestä tee, ja niinkuin huomaat tuskin poikasi edes menee sinne vaan hankkii jollain verukkeella C:n paperit tai lopettaa ekan päivän jälkeen, kun ei pää kestä sitä hurjaa miehistymistä! Että onne vaan!
  10. Eipäs Juupas

Saako raskaana syödä jäätelöä

Niin ja ihan vaan lisäyksenä että mulla on maitoallergia. Että kyllä niitä tabletteja täyteaineineen on tullu kiskottua. Ja vielä lisäkysymys oletko itse kokenut keskenmenon listerioosin takia? Minä olen. Ja Blue ihan vielä lisäyksenä: Ennen kuin tiesit syitä asialle, leimasit minut...
  11. Eipäs Juupas

En paljoa ja sen minkä käytin niin kypsennettynä, tosin en mä niitä muutenkaan hirveesti käytä. Ei raskautta riskeerata tupakalla, alkolla, lääkeillä jne. miksi riskeerata syömällä tuoteitta joissa listerioosi riski?
  12. Eipäs Juupas

hyvät matkarattaat?

Emmaljungissa on vaan niin pihkuran pieni se etukaari mistä pitäs mahdollisessti isompikin räpylä mahtu kenkineen läpi, brioissa isompi, lisäksi Briojen selkänoja menee lähes makuuasentoon, eli sopii pienemmällekkin kulkijalle! Outoa on taasen se että rattaat pienenee ja kapenee, kun taas...
  13. Eipäs Juupas

Noh eipä ole tarvinnu hevosenliha pelon takia olla eineksiä syömättä, syödään sitä heppaa ihan muutenkin välillä!! :xmas: Mutta raskautta en olis riskeerannu millään!!
  14. Eipäs Juupas

hyvät matkarattaat?

Meillä Brio Spinit ja hehkutan niitten puolesta, liikkuu myös vähän pöpperöisemmässä kelissä ja on kyllä kätevämmät/kevyemmät kuin entiset matkikset!!
  15. Eipäs Juupas

Lain mukaan paketissa on myös ilmoittettava mikäli tuote sisältää hevosenlihaa!
  16. Eipäs Juupas

Siis miten hirveesti niitä Muumi-hahmoja on?? Listataanpa ne.

Muikkusen ja myyn suhde on outo, eikös Myy peräti kosinut Muikkusta yhdessä jaksossa!? Muumimammalla on rautaiset hermot juu-u, mutta se hylkäsi lapsensa yksin kotiin miehen takia, kun Pappa kaipasi seikkailua!
  17. Eipäs Juupas

En olis syöny, en syöny mitään pastöroimatonta raskaus aikana siis! :)
  18. Eipäs Juupas

En halua kuin yhden lapsen. Tässä perustelut:

Kuule vaikka sä tekisit mitä, niin se ei takaa yhtään mitään! Vaikka sä tekisit kaikkes ja vielä vähän lisää sun lapsen eteen se ei tarkoita että lapsesta tulis onnellinen/terve/normaali...

Yhteistyössä